18 ایده چسباندن عکس روی دیوار

ایده چسباندن عکس روی دیوار

مقدمه
طبیعی است که گاهی دلتان می خواهد دکوراسیون منزل را عوض کنید اما به خود بگویید تغییر دیزاین منزل هزینه بالایی دارد و در نتیجه از این کار صرف نظر کنید. اما ما به شما می گوییم تغییر دکوراسیون منزل چندان هزینه بردار نیست به شرطی که شما هنرمندانه رفتار کنید و خلاقیت های هنری خود را به کار ببرید.. در این مقاله قصد داریم 18 ایده چسباندن عکس روی دیوار را با شما در میان بگذاریم . با ما همراه باشید.

 

 

  1. دکور دیوار اتاق با ریسه نور  

با نصب ریسه نور بر روی دیوار و سپس وصل کردن عکس ها به واسطه گیره چوبی می توانید طرحی بسیار زیبا ایجاد کنید به ویژه اینکه عکس ها با زاویه 45 درجه به ریسه ال ای دی متصل شوند.

  1. چسابندن عکس روی دیوار  به شکل قلب

برای اینکه با استفاده از عکس های شخصی، طرح قلب زیبایی را روی دیوار ایجاد کنید بهتر است در ابتدا، عکس ها را روی پولاروید چاپ کرده و سپس با چیدمان مرتب بر روی دیوار، نصب کنید.

nn

  1. نمایش عکس های خانوادگی بر روی تصویر یک درخت

شما می توانید تصویر یا برچسب یک درخت نسبتا بزرگ را روی دیوار نصب کنید سپس عکس های خانوادگی خود را بر روی شاخه و برگ های آن قرار دهید.

  1. پوشاندن یک قسمت از دیوار با عکس های شخصی

  2. چنانچه یک قسمت از دیوار اتاق یا سالن را کاملا با عکس های شخصی و یا خانوادگی پر کنید، نمای زیبایی ایجاد می شود که می تواند فضای خانه شما را خیره کننده کند.
  3. ساخت قاب عکس روی دیوار با نوار رنگی

نوار های رنگی در همه لوازم تحریری ها یافت می شود و قیمت ارزانی دارند. با کمی خلاقیت می توانید نوار های رنگی را به شکل قاب عکس روی دیوار اتاق بچسابنید و سپس عکس های مورد نظر خود را در داخل آنها نصب کنید. جلوه بصری بسیار زیبای شکل خواهد گرفت.

fff

  1. طرح های هندسی ایجاد کنید

در ابتدا بهتر است جای چسباندن عکس ها را مشخص کنید و یک طرح هندسی کاملا دقیق طراحی کنید سپس شروع به چسباندن عکس ها نمایید. ساخت طرح مربع و مستطیل بر روی دیوار، شکل مرتب و رسمی به اتاق می دهد.

  1. استفاده از چند قاب عکس هم رنگ

 عکس های متفاوت در قاب های هم رنگ چیدمان شکیلی بروی دیوار به وجود می آورد.

  1. عکس های سیاه و سفید استفاده کنید

اگر قصد دارید فضای محل کار تان کمی شخصی تر شود و البته هنری تر...می توانید عکس های با تم سیاه و سفید انتخاب کرده و بر دیوار بزنید.

  1. طراحی عکس بر روی تقویم دیواری

جالب است بدانید که براحتی این امکان برای شما وجود دارد که عکس خود را بر روی تقویم های دیواری طراحی کنید و بر  دیوار اتاق نصب نمایید.

  1. چسباندن عکس بر روی فریم های فلزی

یک فریم فلزی نسبتا بزرگ تهیه کنید و با استفاده از گیره، عکس های خود را بر روی آن وصل کنید. سپس فریم فلزی را با استفاده از میخ به دیوار وصل کنید.

  1. نمایش دادن عکس بر روی نردبان چوبی

استند گلدان یا نردبان چوبی، طرح خلاقانه دیگری است که به شما اجازه می دهد فضای منزل خود را بسیار زیبا دکور کنید. تعدادی عکس را به نخ و گیره وصل کنید و به نردبان چوبی آویزان نمایید. نردبان تزیین شده را به دیوار تکیه بدهید.

  1. حلقه گل

یک فریم فلزی دایره ای شکل تهیه کنید و روی آن گل بچسبانید. حالا آن را با میخ به دیوار اتاق وصل کنید و داخل آن را با چسباندن عکس های متنوع تزیین کنید.

  1. کلاژ عکس با ساعت دیواری

یک ساعت زیبا با طراحی خاص را روی دیوار نصب کنید سپس اطراف آن را چسباندن عکس های زیبا تزیین نمایید. به همین سادگی، شما یک طرح هنری خلاقانه شکل داده اید.

ww

  1. مکرومه عکس

چنانچه با هنر مکرومه بافی آشنایی دارید کافی است یک مکروفه به طرح دلخواه ببافید  و عکس های خود را با گیره به آن وصل کنید.

  1. چسباندن عکس روی دیوار به شکل حروف

می توانید حرف اول اسم خود را با استفاده از عکس های خانوادگی طراحی کنید. به این منظور عکس ها را با چیدمان دقیقی کنار هم قرار دهید.

  1. چسباندن عکس روی بوم

یک بوم نقاشی تهیه کنید و عکس های خود را روی آن بچسبانید. پس بوم را ب میخ به دیوار اتاق وصل کنید. جلوه زیبایی ایجاد خواهد شد.

  1. آویز لباس

اگر می خواهید طرحی متمایز و خیره کننده بر روی دیوار ایجاد کنید کافی است یک آویز لباس تهیه کرده و عکس های مورد نظر خود را به آن آویزان کنید.

برای سفارش پرینت رنگی ارزان کلیک کنید

نتیجه گیری
دیوار سالن و اتاق ها متداولترین قسمت خانه است که می تواند پذیرای تغییرات چشمگیر باشد به شرط آنکه شما خلاقانه عمل کنید.