چرا باید کتاب‌ تان را سریع چاپ کنید؟

مزایای چاپ کتاب در زمان کم

 

مقدمه
نگارش و چاپ کتاب برای اکثر نویسندگان با هدف کسب درآمد انجام می گیرد. در حقیقت مولف می خواهد به واسطه چاپ و نشر کتاب، علاوه اینکه نام و آوزاه ای برای خود به دست آورد، درآمدی نیز کسب کند. از این رو نوشتن و چاپ کتاب باید در یک دورره زمانی نسبتا کوتاه انجام گیرد. در این مقاله قصد داریم به این سوال مهم پاسخ دهیم که چرا باید کتاب‌ تان را سریع چاپ کنید؟

ضرورت چاپ کتاب سریع

در دنیای پیشرفته امروز و تحولات سریع و غیر قابل پیش بینی در زندگی مردم نمی توان تضمین نمود که ایده های نگارش کتاب همیشه و در همه وقت از نظر مخاطبین جالب و گیرا باشد. گاهی موضوع کتاب در یک برهه از زمان جذابیت دارد و سپس رو به افول می گذارد. در این صورت اگر نویسنده در اسرع وقت کتاب خود را به چاپ نرساند و روند چاپ کتاب را به تاخیر بیاندازد ممکن است با وجود سرمایه گذاری کلان و صرف وقت زیاد جهت نگارش اولیه کتاب، نتواند به نتیجه دلخواه برسد و میزان فروش کتاب مطابق با سطح انتظار وی صورت نگیرد. بدین ترتیب متضرر خواهد شد و چه بسا وقت و هزینه خود را تلف نموده است.

برای روشن شدن این موضوع مثالی زده می شود تا اهمیت چاپ کتاب سریع برای نویسندگان محترم شفاف تر و روشن تر گردد. فرض کنید شرایط فعلی جامعه و شیوع ویروس کرونا، ضرورت استفاده از یک نرم افزار آموزشی خاص را فراهم آورده است تا دانش آموزان و دانش جویان بتوانند از راه دور آموزش ببینند.  حال اگر نویسنده هم گام با این شرایط سریعا اقدام به چاپ کتابی در حوزه آن نرم افزار خاص نماید، قطعا میزان فروش کتاب وی بالا خواهد رفت و سود زیادی کسب خواهد کرد. اما در صورتی که نگارش و چاپ کتاب با همین مضمون و محتوا به تاخیر بیفتد و مثلا نویسنده طی 2 سال آینده موفق به چاپ کتاب خود شود از کجا معلوم این کتاب بدرد کسی بخورد؟ همچنین احتمال اینکه نرم افزاار های دیگری جایگزین شوند و یا اصلا نیازی به نرم افزار آموزش از راه دور نباشد بسیار بالاست. با این تفاسیر مشخص می شود که زمان بندی در نگارش و چاپ کتاب اهمیت فوق العاده ای دارد و بر تعداد فروش کتاب و میزان درآمد زایی تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت.

چرا برخی کتاب ها با گذشت سالیان دراز همچنان پر فروش هستند؟

ذکر توضیحات فوق در مورد ضرورت چاپ کتاب سریع شاید این سوال را در ذهن مخاطب ایجاد کند که چرا با وجود اهمیت چاپ کتاب سریع و افزایش میزان فروش آن در یک دوره زمانی خاص، برخی از کتاب ها هستند که سالیان پیش چاپ شده اند اما هم اکنون نیز به قوت خود باقی مانده اند و جزو کتاب های پر فروش به حساب می آیند؟ در پاسخ باید بگوییم که برخی نویسندگان در نوع خود انسان های بی بدیلی بوده اند و محتوای کتاب آنها، مضامینی را در بر میگیرد که شامل حقایقی درباره حقیقت انسان هاست یا موضوعاتی را در بر میگیرد که بدرد همه انسان ها در همه دوران ها می خورد. به همین دلیل در طی سالیان طولانی همچنان ثابت و پا برجا می مانند و در هر دوره از زمان، توجه خوانندگان را به خود جلب می کنند.

هزینه آنلاین چاپ کتاب سریع

چنانچه قصد دارید کتاب خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به چاپ برسانید ولی نسبت به هزینه چاپ کتاب سریع اطلاع چندانی ندارید، نگران نباشید ما به شما توضیح می دهیم که در برآورد هزینه آنلاین چاپ کتاب سریع چه فاکتور های مد نظر هستند.

عوامل متعددی که در محاسبه هزینه آنلاین چاپ کتاب سریع تاثیر گذار هستند شامل موارد زیر می باشد:

اینکه کتاب شما قرار است برای چه گروهی از  مخاطبین چاپ شود.

از طراحی جلد حرفه ای استفاده می شود یا معمولی.

تعداد صفحات کتاب چقدر است.

تعداد نسخه های چاپ( تیراژ کتاب)

صفحه آرایی کتاب

جنس کاغذ به کار برده شده جهت چاپ کتاب

کتاب مورد نظر دارای تصاویر رنگی است یا سیاه و سفید

نتیجه گیری
انتشارات چاپ روم با کسب سال ها تجربه در زمینه چاپ کتاب و استفاده از نیروی متخصص و مجرب، همچنین با بکارگیری دستگاه های چاپ پیشرفته و به روز به شما کمک خواهد کرد تا پروسه چاپ کتاب را در کمتر از 30 روز طی نمایید و به سرعت کتاب خود را در بازار فروش کتاب وارد کرده و از رقبا عقب نمانید.