بزرگترین مجموعه چاپ کتاب در اصفهان

چاپ کتاب در اصفهان

 

مقدمه

مجموعه چاپ روم، با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب در حوزه چاپ کتاب توانسته است به یکی از بزرگترین مجموعه های چاپ آنلاین کتاب در کشور تبدیل شود.مزیت اصلی ما قیمت ارزان چاپ همراه با تضمین کیفیت میباشد. همچنین توانسته ایم این خدمت را برای مردم شریف اصفهان در دسترس قرار دهیم. برای ثبت سفارش چاپ کتاب میتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و برای پیگیری با پشتیبانی چاپ روم در تماس باشید.

 

مطالبی که در ادامه خواهید خواند:

  • انواع چاپ کتاب

  • صحافی کتاب
  • چاپ کتاب در اصفهان
  • چاپ رنگی و سیاه سفید کتاب
  • کنترل کیفیت چاپ کتاب

 

انوع چاپ کتاب در اصفهان

در حال حاضر چاپ کتاب به دو صورت دیجیتال و افست انجام میشود. چاپ افست کتاب معمولا برای تیراژهای بالا اقتصادی هستند. در این روش با استفاده از دستگاه های افست چند رنگ صفحات کتاب چاپ شده و برای مرحله بعدی که شامل برش کاغذ و صحافی کتاب میباشد, آماده میشود. چاپ دیجیتال کتاب برای تیراژهای پایین مقرون به صرفه میباشد. منظور از تیراژ پایین چاپ از ده تا پانصد جلد میباشد. چاپ روم آماده چاپ کتاب ارزان در تیراژهای مختلف به صورت دیجیتال و افست میباشد. برای دریافت مشاوره چاپ کتاب در اصفهان با پشتیبانان مجرب ما تماس بگیرید.

صحافی کتاب

برای صحافی کتاب چندین روش معمول وجود دارد که پرکاربرد ترین آنها, صحافی چسب گرم به همراه مقوا میباشد که در اصطلاح به آن شومیز گفته میشود. البته با توجه به نظر مشتری گرماژمقوا متفاوت میباشد که معمولا از مقوای 250 گرم برای جلد کتاب استفاده میشود. صحافی کتاب شبیه یک نمایشگاه برای کتاب شما است, زیرا اولین موردی که یک خواننده میبیند, طرح جلد شما و کیفیت صحافی میباشد.مجموعه چاپ روم با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص در حوزه صحافی, آماده قبول پذیرش برای صحافی کتاب میباشد که در استان اصفهان نیز این امر را برای همشهری های عزیز مقدور میباشد.

 

چاپ ارزان کتاب در اصفهان

همانطور که در قسمت های قبلی هم گفته شد, در حال حاضر آماده چاپ ارزان کتاب در تیراژهای مختلف, هستیم. شاید برای شما این سوال پیش امده باشد که چگونه با این قیمت ارزان, چاپ روم عملیات چاپ کتاب در اصفهان رو به عهده میگیرد. به علت استفاده از کاغذهای یارانه ای به دلیل حق نشر کتاب و استفاده از دستگاه های به روز و بهینه در حوزه چاپ دیجیتال و افست, توانسته ایم هزینه چاپ کتاب رو تا 5 برابر ارزان تر کنیم و از همه جالب تر اینکه تضمین کیفیت برای سفارش چاپ کتاب داریم.

چاپ رنگی و سیاه سفید کتاب

با توجه با محتوای کتاب, نوع رنگ چاپ برای کتاب تعیین میشود. بیشتر کتاب های موجود در بازار به صورت سیاه سفید یا همان چاپ تک رنگ تهیه شده و به خوانندگان عرضه میشود. هر چقدر میزان رنگ و نوع رنگ برای چاپ کتاب گسترش بیابد, هزینه هم به همان نسبت تغییر میکند. برای کسب اطلاع از قیمت به روز و دقیق چاپ کتاب خودتان میتوانید با پشتیبانان چاپ روم در تماس باشید تا شما را از قیمت به روز کتابتان, آگاه سازند.

کنترل کیفیت چاپ کتاب

شاید شما برای چاپ کتاب خودتان به یک مجموعه رجوع کرده باشید و پس از آماده سازی کتاب از کیفیت چاپ راضی نباشید. راه حل ما برای این مشکل مشتریان, استفاده از نیروهای متخصص فقط برای نظارت بر چاپ کتاب میباشد و هر گونه مشکل از چاپ خود کتاب گرفته تا صحافی و کیفیت چاپ جلد رو بررسی میکنند. به همین دلیل است که ما میگوییم چاپ روم تضمبن کیفیت چاپ برای سفارشات کتاب در نظر گرفته است.

 

جمع بندی

در این مقاله به خدمت جدید چاپ روم برای چاپ کتاب در اصفهان پرداختیم تا مردم شریف اصفهان بتوانند به راحتی و در هرجایی از این استان قرار دارند, سفارش چاپ کتاب خود را ثبت کنند.یکی از مزیت مهم چاپ روم پشتیبانی سفارش تا لحظه دریافت کتاب درب منزل میباشد. برای ثبت سفارش میتوانید از قسمت چاپ کتاب, سفارش خودتان رو ثبت کنید.


قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی