چاپ و صحافی آنلاین جزوات درسی

چاپ ارزان و فوری/ انتشارات چاپ روم

مقدمه
در شرایط فعلی جامعه به علت شیوع بیماری کرونا، اکثر قشر محصل به ویژه دانشجویان با این چالش رو به رو هستند که چگونه بدون حضور در اجتماعات و منتظر ماندن در صف های حضوری، از چاپخانه ها بخواهند سفارش آنها را چاپ کند و بدون فوت وقت جزوات درسی خود را به شکل چاپ شده تحویل بگیرند. چاپ روم در این مقاله قصد دارد به این چالش فکری دانشجویان پاسخ دهد و نحوه دسترسی به چاپ و صحافی آنلاین جزوات درسی را برای این گروه از مخاطبین خود بازگو نماید.

چاپ آنلاین

امروزه بیشتر مشاغل در بستر فضای مجازی انجام می گیرد. صنعت چاپ و نشر نیز در این زمینه حضور فعال دارد و توانسته هم گام با پیشرفت تکنولوژی، خدمات خود را به شکل آنلاین ارائه دهد. کاربران محترم می توانند با مراجعه به وب سایت اختصاصی انتشارات چاپ روم، درخواست خود را مبنی بر چاپ و صحافی آنلاین جزوات درسی ثبت نمایند. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های بعدی را انجام خواهند داد.

انواع صحافی آنلاین

هیچ تفاوتی بین سفارش فیزیکی و یا ثبت سفارش آنلاین صحافی جزوات درسی وجود ندارد. تمامی خدمات صحافی آنلاین به روش کاملا غیر حضوری و تحویل درب منزل انجام می گیرد. با توجه به اینکه صحافی دارای انواع متنوعی است، مشتری بر حسب سلیقه و نیاز خود، نوع خاصی از آن را بر می گزیند.

صحافی طلق و شیرازه

پس از چاپ جزوه درسی، 2 عدد طلق بر دو طرف جزوه چاپ شده قرار می گیرد و به کمک شیرازه بهم دیگر متصل می شوند. حجم مناسب برگه های جزوه جهت استفاده از طلق و شیرازه، 100عدد برگ یک رو و حداکثر 200عدد برگ دو رو می باشد. بهتر است از طلق های شفاف استفاده شود تا علاوه بر زیبایی، عنوان جزوه درسی نیز قابل خواندن باشد.

صحافی فنر پیچ

متداول ترین نوع صحافی جزوات درسی از نوع سیمی یا فنر پیچ است. کاربرد گسترده این صحافی به دلیل راحتی استفاده از آن می باشد. کاربر می تواند براحتی جزوه صحافی شده را برگ بزندو تا 360درجه راحت و آسان بچرخاند. معمولا حداکثر تعداد برگه هایی که برای صحافی فنر پیچ استفاده می شود در حدود 450برگ یک رو و 900برگ دو رو می باشد. در نظر داشته باشید که اگر تعداد برگ های جزوه درسی شما کمتر از 50 عدد باشد، این نوع صحافی را مورد استفاده قرار ندهید زیرا نتیجه کار چندان جالب نخواهد بود.

صحافی گالینگور( صحافی پایان نامه)

چنانچه در یکی از  مقاطع تحصیلی مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری، فارغ التحصیل شده باشد متوجه خواهید شد که جلد پایان نامه صحافی شده شما محکم و طلا کوب است. این نوع صحافی فقط در موارد خاص مانند صحافی پایان نامه یا کتاب های نفیس مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهم در مورد صحافی گالینور این است که برای جلد کتاب هایی که دارای تصاویر هستند، کاربرد ندارد.

صحافی منگنه

این نوع صحافی به این شکل است که بر حسب زبان فارسی یا لاتین بودن جزوه درسی، از سمت چپ یا راست، برگه ها کاملا بهم منگنه می شوند تا از هم دیگر نپاشند.

صحافی سلفون جلد سخت

بهترین و شکیل ترین نوع صحافی، صحافی سلفون جلد سخت است. این نوع صحافی دوام و ماندگاری بالایی دارد و می تواند سال های سال مورد استفاده قرار گیرد. صحافی سلفون جلد سخت شباهت زیادی به صحافی گالینور دارد با این تفاوت که برای انواع کتاب های مصور نیز استفاده می شود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

سفارش چاپ و صحافی آنلاین جزوات درسی از سراسر کشور

انتشارات چاپ روم، خدمات چاپ ارزان و فوری خود را  به تمامی مشتریان، در اقصی نقاط کشور، ارائه می دهد. در هر جایی که هستید میی توانید سفارشات چاپی خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن، آن را درب منزل تحویل بگیرید. تحویل سفارش مشتریان همشهری، پس از 24 ساعت کاری انجام می گیرد. مشتریان شهرستانی، معمولا 3 تا 5 روز پس از ثبت سفارش، محصول چاپ شده را درب منزل تحویل می گیرند. پس از بسته بندی سفارش مشتری، کد رهگیری بسته مرسوله به شماره تماس ثبت شده در فرم سفارش، ارسال می گردد تا امکان پیگیری محصول فراهم شود.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
پیشرفت تکنولوژی و رونق چاپ و نشر اینترنتی، لزوم همراه شدن با دنیای دیجیتال را ضروری می سازد. از این رو بهتر است، خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم تا در اسرع وقت و بدون کمترین زحمت، سفارشات چاپی خود را درب منزل تحویل بگیریم.