چاپ عکس در شیراز

چاپ حرفه ای عکس در شیراز

مقدمه
شهر شیراز از دیرباز یک شهر توریستی به حساب می آمده است و اکثر افراد دوست دارند هنگام سفر به این شهر عکس های زیبای خانوادگی و یا دوستانه بگیرند و آن را چاپ کنند. همچنین مردم ساکن شیراز نیز ترجیح می دهند عکس های حرفه ای خود را که با دوربین گوشی هوشمند یا دوربین های عکاسی گرفته اند با بهترین کیفیت چاپ کنند و در معرض دید خود قرار دهند. در این مقاله قصد داریم به موضوع چاپ عکس در شیراز بپردازیم. با ما همراه باشید.

جهت سفارش عکس ارزان و با کیفیت کلیک کنید.

برای چاپ عکس در شیراز به کجا مراجعه کنیم؟

اگر قصد دارید عکس خود را به یک چاپخانه حرفه ای بسپارید تا آن را با کیفیت عالی چاپ کند و تحویل شما دهد اما نمی دانید به کجا مراجعه کنید کافی است کلید واژه چاپ عکس در شیراز را سرچ نمایید. لیستی از بهترین و حرفه ای ترین لابراتور های عکاسی شهر شیراز نمایش داده می شود که آدرس کامل آنها بر روی سایت قرار داده شده است. شما می توانید با مراجعه حضوری به چاپخانه و یا لابراتور مورد نظر مستقیما نمونه کار های قبلی آنها را ببینید و راهنمایی های لازم را جهت چاپ عکس با کیفیت بالا دریافت کنید.

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت چاپ عکس

به جهت اینکه برخی از افراد هنگام تحویل عکس مورد نظر به چاپخانه دقت کافی ندارند و نکات کلیدی را پشت گوش می اندازند ممکن است کیفیت عکس چندان مورد رضایت آنها نباشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما به مواردی که در ادامه می آید دقت کنید و متناسب با فاکتور های زیر سفارش چاپ عکس  خود را به چاپخانه بدهید.

سایز و اندازه مناسب

چنانچه ابعاد خاصی را برای چاپ عکس در نظر گرفته اید حتما به مسئول چاپخانه اطلاع دهید تا عکس شما را به سایز دلخواه تان چاپ کند.

کاغذ چاپ عکس

کاغذ های متفاوتی وجود دارند که برای چاپ عکس استفاده می شوند و بر کیفیت نهایی عکس چاپ شده تاثیر چشمگیری بر جای می گذارند. ضخامت کاغذ ها، درخشندگی و براقیت آنها و نوع بافتی که دارند سبب می شود چاپ عکس بر روی آنها به صورت های متفاوتی جلوه کند. به طور مثال کاغذ متالیک به دلیل تراکم بالای نقره جزو با کیفیت ترین و البته گران ترین کاغذ های چاپ عکس به شمار می روند. طبیعی است که هر چقدر جنس کاغذ مرغوب تر باشد کیفیت چاپ عکس بالاتر خواهد رفت و در نتیجه قیمت نهایی آن نیز بیشتر می شود.ر
روش چاپ عکس در شیراز

روش افست

برخی از چاپخانه های شیراز از روش صنعتی چاپ عکس استفاده می کنند. در چاپ لیتوگرافی افست ابتدا جوهر رنگی را بر روی گراور آلومینیومی قرار می دهند و سپس با استفاده از مهر غلتان، رنگ بر سطح کاغذ پخش می شود. مهمترین مزیت چاپ عکس در شیراز به روش افست این است که کیفیت عکس چاپ شده بسیار بالا خواهد بود و همچنین امکان چاپ عکس بر روی کاغذ، آلومینیوم و حتی چاپ بر روی بوم از این طریق امکان پذیر است.  نکته مهم در چاپ عکس به روش افست این است که اگر عکس دارای رنگ جامد باشد، دستگاه چاپ افست به گونه ای رنگ را بر سطح مورد نظر پخش می کند که به شکل یکپارچه  و استاندارد به نظر برسد. به نسبت امتیازات خوبی که چاپ افست دارد  ولی قیمت چاپ عکس محدود با استفاده از آن گران خواهد بود. توصیه می کنیم در صورتی از روش افست برای چاپ عکس استفاده کنید که قصد دارید حجم بالایی از عکس های گرفته شده را چاپ نمایید.

روش دیجیتال 

روش دیجتال چاپ عکس برای افرادی توصیه می شود که عجله شدید دارند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن، عکس مورد نظر خود را چاپ کنند. کیفیت چاپ عکس به روش دیجیتال هم مانند چاپ افست قابل قبول است اما نکته مهمتر این است که برای چاپ عکس های موردی، استفاده از روش دیجیتال چاپ عکس مقرون به صرفه تر می باشد.

چاپ عکس در شیراز/ چاپ بر روی شاسی

از مهمترین خدماتی که لابراتور های عکاسی شیراز ارائه می دهند، چاپ عکس بر روی شاسی در ابعاد و طرح های مختلف است. چاپخانه های شیراز به منظور چاپ عکس بر روی شاسی از به روز ترین دستگاه های چاپ عکس استفاده می کنند و جلوه بصری زیبایی به عکس شما می دهند.

برای آگاهی از خدمات آنلاین چاپ روم کلیک کنید.

نتیجه گیری
با پیشرفت صنعت عکاسی تقریبا اکثر لابراتور های عکاسی در شیراز امکان ثبت سفارش آنلاین چاپ عکس را برای مشتریان فراهم آورده اند تا بدون مراجعه حضوری و فوت وقت، سفارش چاپ عکس را ثبت نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرند.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی