چاپ سیاه و سفید ارزان

برای کاهش هزینه های چاپ چکار کنیم؟

مقدمه
چنانچه دانشجو یا دانش آموز  هستید و قصد دارید فایل های زیادی را که در اختیار دارید، چاپ کنید اما از قیمت بالای چاپ و پرینت جزوات آموزشی خود نگران هستید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را تا آخر بخوانید. چاپ روم راه حل بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته است.

چاپ سیاه و سفید ارزان و سریع به همراه صحافی آنلاین

افزایش قیمت کاغذ و همچنین بالا رفتن هزینه خرید مواد اولیه  مانند تونر برای چاپ ، باعث شده  تا انتشاراتی ها هزینه خدمات چاپ و تکثیر خود را افزایش دهند به این ترتیب امروزه چاپ فایل های مختلف نسبت به گذشته افزایش قیمت یافته است. در همین راستا به شما توصیه می کنیم تا حد امکان به جای استفاده از چاپ رنگی که قیمت بیشتری در مقایسه با چاپ سیاه و سفید دارد، فایل خود را با استفاده از دستگاه های چاپ سیاه و سفید تکثیر نمایید. به این ترتیب تا حد زیادی در هزینه های اقتصادی خود صرفه جویی خواهید نمود.

چاپ روم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا در سریع ترین زمان ممکن از  خدمات چاپ سیاه و سفید ارزان بهره مند شوید

به این منظور لازم است به صورت حضوری یا با مراجعه به وب سایت اختصاصی چاپ روم، فایل های مورد نظر خود را آپلود کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. شما می توانید با ثبت درخواست خود مبنی بر چاپ سیاه و سفید ارزان، یک فرم ساده را تکمیل کنید تا با یک حساب سر انگشتی  متوجه تفاوت قیمت چاپ سیاه و سفید ارزان نسبت به چاپ رنگی شوید. پس از اینکه کتاب یا جزوه خود را چاپ کردید ، نیاز است آن را صحافی کنید. به این منظور، چاپ روم امکان ثبت سفارش صحافی پرینت های شما را به مجموعه خدمات آنلاین خود افزوده است. کافییست فرم مربوطه را پر کنید و نوع صحافی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

آیا چاپ سیاه و سفید از کیفیت مناسب برخوردار است؟

از آنجایی که پرینت و چاپ سیاه و سفید در مقایسه با چاپ رنگی ارزان قیمت تر است ممکن است برخی از افراد تصور کنند این نوع چاپ از کیفیت بالا برخوردار نمی باشد. اما جالب است بدانید چنانچه از مواد اولیه مرغوب و مجهز ترین دستگاه های چاپ سیاه و سفید استفاده شود چندان تفاوتی در کیفیت چاپ سیاه و سفید با چاپ رنگی وجود نخواهد داشت. چنانچه شما  ضرورتی به چاپ تصاویر و محتوای کتاب به شکل رنگی نداشته باشید می توانید فایل مورد نظر خود را با کیفیت بسیار بالا به صورت سیاه و سفید چاپ کنید. در واقع چاپ رنگی زمانی پیشنهاد می شود که شما نیاز دارید محتوای خود را به صورت رنگی و جذاب چاپ نمایید. ما به شما اطمینان خاطر می دهیم برای چاپ سیاه و سفید ارزان از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا و با استفاده از بروز ترین دستگاه های چاپ و پرینت استفاده می نماییم.

صفر تا صد پرینت سیاه و سفید ارزان را به چاپ روم بسپارید

چگونه اسناد خود را به صورت سیاه و سفید چاپ کنیم؟

برای کاهش هزینه چاپ فایل مورد نظر خود کافی است از چاپ سیاه و سفید استفاده کنیم حال این سوال پیش می آید که در صورت در اختیار داشتن دستگاه چاپ رنگی آیا می توان محتوای متنی را به شکل سیاه و سفید چاپ کرد؟ باید بدانید که نحوه چاپ سیاه و سفید تصاویر، اسناد یا هر محتوای دیگری فقط از طریق کلیلک کردن بر روی چند گزینه در قسمت تنظیمات چاپگر میسر می باشد. بنابراین قبل از اقدام کردن به چاپ محتوا، باید به بخش تنظیمات چاپگر بروید و نوع چاپ را به صورت سیاه و سفید تنظیم نمایید.

آیا امکان چاپ سیاه و سفید عکس و کاتالوگ وجود دارد؟

در زمینه چاپ سیاه و سفید ارزان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد به شرط اینکه شما ضرورتی برای چاپ رنگی نداشته باشید. تراکت، نامه اداری، کاتالوگ، عکس، کتاب و جزوه آموزشی و غیره همگی قابلیت چاپ و پرینت سیاه و سفید را دارند.

نتیجه گیری

چاپخانه آنلاین چاپ روم به شکل کاملا تخصصی، خدمات چاپ سیاه و سفید ارزان را ارائه می دهد. بنابراین می توانید در هنگام ثبت سفارش سیاه و سفید آنلاین، سایز، نوع صحافی، جنس کاغذ و سایر شرایط مورد نظر خود را ثبت نمایید. چنانچه درخواست ویژه ای دارید که در فید های قرارداده شده در سایت وجود ندارد می توانید با کارشناسان چاپ روم تماس بگیرید
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی