چاپ جزوه رایگان

خدمات چاپ فوری و ارزان چاپ روم

مقدمه
امروز با پیشرفت فناوری، اکثر مشاغل و کسب و کار ها به سمت تجارت آنلاین تغییر جهت داده است. دیگر روش های سنتی چندان کارآمد نیستند. به ویژه طی چند سال اخیر با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات، این مسئله بیشتر اهمیت یافته است. صنعت چاپ و نشر آنلاین نیز از جمله کسب و کار هایی است که در حال حاضر به روش آنلاین و در فضای مجازی انجام می گیرد. در این مقاله قصد داریم به موضوع چاپ جزوه رایگان بپردازیم. با ما همراه باشید.

آیا چاپ جزوه رایگان واقعیت دارد؟

بله. انتشارات چاپ روم با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های چاپ، کادری مجرب و حرفه ای خدمات چاپ رایگان خود را به کاربرانی که برای اولین بار است اقدام به ثبت سفارش در این وب سایت می نمایند، تقدیم می کند. چنانچه حجم سفارش مشتری بالا باشد می تواند هزینه چاپ 30 صفحه از پرینت جزوه خود را مهمان ما باشد.

آیا هزینه چاپ صفحه30 رایگان به قیمت مابقی نسخه های چاپی افزوده می شود؟

برخی از افراد تصور می کنند که ادعای ما مبنی بر چاپ 30 صفحه از جزوه مشتری به صورت رایگان واقعیت ندارد و این هزینه به قیمت نهایی چاپ مابقی برگه های جزوه افزوده می شود. ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که چنین چیزی واقعیت ندارد. برای اطمینان از صحت ادعای ما کافی است تعرفه در نظر گرفته شده توسط سایت چاپ روم را با سایر انتشاراتی ها مقایسه کنید. قطعا متوجه قیمت ارزان چاپ در وب سایت ما خواهید شد.

امتیازات پرینت و چاپ جزوه در چاپ روم

کاهش رفت و آمد

در روش های سنتی سفارش چاپ جزوه، شاهد به هدر رفتن وقت کاربران هستیم. افراد برای مراجعه به چاپخانه ها و مراکز چاپ و نشر حضوری می بایست وقت زیادی را صرف رفت و آمد به این موسسه ها نماید. مدت زمان زیادی در ترافیک و در صف مشتریان منتظر بماند تا بتواند جزوه یا فایل الکترونیکی خود را چاپ کند. در حالی که در ثبت سفارش آنلاین این اتلاف وقت وجود نخواهد داشت. در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون فوت وقت، مشتری سفارش خود را ثبت می کند.

پشتیبانی آنلاین

انتشارات چاپ روم مفتخر است به اینکه در تمامی مراحل سفارش، چاپ و تحویل در کنار کاربران خود باشد و به تمامی سوالات مشتریان پاسخ دهد. شما می توانید از طریق شماره تلفن ثبت شده در وب سایت چاپ روم با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاوران و کارشناسان ما بهره مند گردید.

امکان سفارش از سراسر کشور

در هر جایی که هستید می توانید سفارشات چاپی خود را در سایت فروشگاهی چاپ روم ثبت نمایید و در اسرع وقت، آن را درب منزل تحویل بگیرید. تحویل سفارش برای مشتریان همشهری ظرف 24 ساعت آینده و برای شهرستان ها 3الی5 روز کاری پس از ثبت سفارش صورت می گیرد.

سفارش در تمامی ساعات شبانه روز

از دیگر امتیازات ثبت سفارش در سایت چاپ روم، عدم محدودیت در زمان ثبت سفارش آنلاین چاپ جزوه می باشد. شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز هر زمان که بخواهید وارد وب سایت ما شوید و درخواست چاپ و پرینت خود را ثبت نمایید.

هزینه ارسال رایگان

علاوه بر اینکه هزینه چاپ جزوه کاربران  با قیمت ارزان و تعرفه مناسب محاسبه می شود، هزینه ارسال سفارشات چاپی مشتری رایگان می باشد. نگران نباشید این امتیاز برای همه مشتریان در ساراسر کشور و با هر حجمی امکان پذیر می باشد.

قیمت ارزان و مقرون به صرفه

یکی از تمایز های چاپخانه آنلاین با چاپخانه های فیزیکی این است که نرخ انتشاراتی های آنلاین بسیار ارزان تر است. سفارش چاپ جزوه در انتشارات آنلاین چاپ روم باعث کاهش هزینه های پرداختی از طرف مشتری خواهد شد.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
چاپ روم با استفاده از دستگاه های به روز و مجهز تمامی سفارشات چاپی شما کاربران محترم را می پذیرد و با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه می نماید. از شاخصه های مهم چاپ روم، کیفیت بالا و تحویل فوری محصولات چاپی می باشد.