چاپ ارزان در کیش

دیگر نگران هزینه های چاپ نباشید!!!

مقدمه
خرید اینترنتی و بی واسطه از تولید کننده اصلی علاوه بر کاهش هزینه ها در دستیابی به کالای با کیفیت هم تاثیر گذار است. امروزه شاهد افزایش چشمگیر کسب و کارهایی آنلاین هستیم. برخی از این فعالیت های تجاری و اقتصادی مانند حوزه چاپ و نشر پیش تر به صورت فیزیکی کارآیی داشتند و کسی باور نمی کرد روزی فرا برسد که خدمات چاپ و نشر در فضای مجازی و به شکل آنلاین انجام گیرد. اما این اتفاق افتاد و بیشتر چاپخانه های فیزیکی سبک و سیاق نوینی را در ارائه خدمات خود به کار بردند. در این مقاله قصد داریم به موضوع چاپ ارزان در کیش بپردازیم و با مزایای این تکنولوژی پیشرفته آشنا شویم.

چاپ آنلاین در کیش/ از تولید به مصرف

مشتری با مراجعه به سایت گوگل، لیستی از چاپخانه های فعال در فضای مجازی را سرچ کرده و به سایت اختصاصی چاپخانه مراجعه می کند. در بخش ثبتنام، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و از ویترین فروشگاهی چاپخانه، درخواست خود را انتخاب می کند. تمامی خدمات چاپ از جمله چاپ کتاب، چاپ رنگی و سیاه و سفید، تراکت، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور،  بنر های تبلیغاتی و غیره در موسسه های چاپ آنلاین قابل انجام هستید. متقاضی چاپ ارزان از طریق تکمیل فرم مربوطه، اطلاعات اولیه را در رابطه با ابعاد کاغذ، جنس کاغذ، قطع، تعداد نسخه های چاپ در سایت اختصاصی چاپخانه درج می کند. کارشناسان مجموعه بر اساس فرم تکمیل شده توسط مشتری اقدام به چاپ محصول می نمایند. در نتیجه سعی کنید این اطلاعات را با دقت کافی وارد نمایید.

مزایای چاپ ارزان در کیش

کاهش ایاب و ذهاب

رفت و آمد فیزیکی به مراکز چاپ و تکثیر سبب فوت وقت می شود. این مسئله به ویژه برای افراد شاغل و یا دانشجویانی که به جهت امتحانات نمی توانند ریسک کنند و زمان را از دست بدهند اهمیت زیادی دارد. یکی از فواید بسط و گسترش چاپخانه های آنلاین صرفه جویی در وقت مشتری است. چرا که افراد می توانند بدون مراجعه حضوری و در عرض چند دقیقه وارد فروشگاه های خدمات چاپ آنلاین بشوند و درخواست خود را ثبت کنند. همچنین برای دریافت محصول نیز احتیاجی به رفت و آمد به محل چاپخانه ها نیست و از طریق پیک موتوری یا پست پیشتاز ، بسته بندی به آدرس ثبت شده در فرم ثبتنام ارسال خواهد شد.

پرینت ارزان

هزینه های چاپ به دلیل تحریم های اخیر علیه کشور ایران به شدت افزایش پیدا کرده و در این هرج و مرج اقتصادی، پرداخت هزینه های اقتصادی، یک مشکل بزرگ برای دانش آموزان، دانش جویان و سایر افراد جامعه به حساب می آید. به همین جهت استفاده از سرویس پرینت ارزان بسیار حائز اهمیت بوده و با استقبال زیادی از طرف مشتریان رو به رو شده است. هزینه های چاپ آنلاین با حداقل قیمت انجام می گیرد و در این اوضاع اقتصادی کمک زیادی به دخل و خرج مردم می کند.

برآورد آنی هزینه های چاپ

برآورد هزینه های چاپ آنلاین به شکل آنی و لحظه ای انجام می گیرد. پس از اینکه مشخصات چاپ و تعداد تیراژ را مشخص کردید، در قسمت برآورد قیمت کلیک نمایید.

هزینه چاپ سریعا محاسبه می گردد و به شما نمایش داده می شود.

پشتیبانی شبانه روزی

تیم پشتیبانی چاپخانه های فعال در تمامی ساعات شبانه روز، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستند. به همین دلیل شما با محدودیت زمانی برای خرید اینترنتی از مراکز چاپ آنلاین مواجه نیستید و این امکان برای شما فراهم است تا در تمامی ساعات شبانه روز به سایت چاپخانه مراجعه کرده و از خدمات آنها بهره مند گردید.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
بسیاری از افراد نسبت به کیفیت چاپ رنگی و هزینه های زیاد آن رضایت خاطر ندارند. با وجود اینکه در برخی موارد ملزم به چاپ رنگی هستند؛ نسبت به ثبت سفارش چاپ دچار تردید هستند و ترجیح می دهند از طریق چاپخانه های فیزیکی اقدام نمایند حتی اگر مجبور به پرداخت هزینه های گزاف شوند. ما یک راه حل ساده و کاربردی به شما پیشنهاد می دهیم. کافی است قبل از ثبت سفارش، نمونه کار های چند چاپخانه را مورد ارزیابی و مقایسه قرار دهید، هزینه های چاپ را بسنجید و در نهایت درخواست خود را در چاپخانه مورد نظر ثبت کنید.