چاپ ارزان در کرمانشاه

ارزان اما با کیفیت/ تحول در صنعت چاپ

مقدمه
افزایش تورم قیمت خرید کاغذ و هزینه های سر سام آور خط تولید در صنعت چاپ باعث می شود ناشران علی رغم میل باطنی خود، هزینه های چاپ را افزایش دهند. این موضوع از سمت مشتری نیز ناخوشایند است. در این مقاله می خواهیم به شیوه نوین چاپ و نشر که در بسیاری از شهر های ایران از جمله کرمانشاه، طی سال های اخیر به کار گرفته شده و با استقبال زیادی از طرف مشتریان رو به رو است. بپردازیم. با موضوع چاپ ارزان در کرمانشاه همراه ما باشید.

چاپ ارزان سربرگ های اداری در کرمانشاه

سربرگ ها یا ست اداری به مجموعه از کاغذ های اداری گفته می شود که دارای سر برگ بوده علامت سازمان یا ارگان های دولتی بر روی آن نقش می بندد. این سربرگ ها به لحاظ وجه قانونی که به مکاتبات اداری می بخشند حائز اهمیت هستند. همچنین به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز می توان به آنها نگاه کرد. چاپ سربرگ به ظاهر فرآیند پر هزینه ای است و مشتری را متحمل پرداخت هزینه های گزاف خواهد نمود.

شاید این موضوع قبلا با استفاده از سیستم چاپ سنتی صدق می کرد اما امروزه به دلیل استفاده از سیستم چاپ آنلاین، هزینه چاپ سربرگ تا حد زیادی کاهش یافته است. به گونه ای که با پرداخت حداقل هزینه می توان تعداد زیادی ست اداری چاپ نمود و مورد استفاده قرار داد.

سفارش آنلاین سربرگ

جهت ثبت سفارش برای چاپ سربرگ و یا سایر انواع خدمات چاپ می توان به وب سایت های اختصاص یافته به انتشاراتی های آنلاین مراجعه نمود و در قسمت ثبت سفارش، درخواست خود را ثبت کنید. نحوه طراحی سرویس چاپ آنلاین  بسیار ساده و آسان است به گونه ای که حتی افراد مبتدی که اولین بار است، از این سرویس استفاده می کنند به راحتی قادر به ثبت سفارش خود هستند. علاوه بر افراد ساکن در کرمانشاه، سایر مشتریان چاپ ارزان سربرگ هم می توانند با مراجعه به فروشگاه های چاپ آنلاین از خدمات ارائه شده توسط آنها بهره مند گردند.

مزایای استفاده از چاپ ارزان

کاهش هزینه های چاپ

رفت و آمد حضوری به مراکز چاپ و نشر مشمول پرداخت هزینه های جانبی می باشد. این موضوع در افزایش قیمت نهایی چاپ تاثیر گذار است. در حالی که در سرویس چاپ ارزان، این مشکل تا حد زیادی برطرف گردیده و مشتری می تواند بدون دغدغه مالی و نگرانی از پرداخت هزینه های چاپ، اقدام به ثبت سفارش آنلاین برای تیراژهای بالا نماید. معمولا انتشاراتی های فیزیکی مجبور به اجاره مغازه و پرداخت اجاره می باشند. در نتیجه هزینه های چاپ را افزایش می دهند تا بتوانند از پس هزینه های خود برآیند. این در حالی است که برای چاپ آنلاین، یک فضای کوچک نیز جهت قرار دادن دستگاه های چاپ کاربردی است. این موضوع نیز به نوبه خود در کاهش هزینه های چاپ تاثیر مستقیم دارد.

جلوگیری از اتلاف وقت

برای اینکه مشتری به طور فیزیکی به چاپخانه های آنلاین مراجعه نماید، نیازمند این است که وقت زیادی را صرف آماده شدن و رفتن به موسسه های چاپ و نشر کند. این موضوع به ویژه برای افراد شاغل و یا کسانی که به علت درگیری های شخصی با کمبود وقت مواجه هستند، یک معضل بزرگ به شمار می آید. امروزه با گسترش چاپ و نشر مجازی و توسعه کسب و کار های اینترنتی، این مشکل به طور چشمگیری حل شده و افراد می توانند بدون فوت وقت، سفارش های خود را ثبت کرده و به صورت بسته بندی شده درب منزل تحویل بگیرند.

پاسخگویی 24 ساعته

تمامی کسب و کار های فیزیکی در ساعات مشخصی از شبانه روز خدمات خود را ارائه می کنند و پاسخگوی مشتریان هستند. در سرویس چاپ آنلاین، کارشناسان و تیم پشتیبانی چاپخانه ها در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند. به این ترتیب مشتری بدون محدودیت زمانی می تواند سوالات و ابهامات خود را در مورد روند چاپ از چاپخانه بپرسد و بر تمامی مراحل چاپ نظارت داشته باشد.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
دانشجویان و دانش آموزان مشتری دائم صنعت چاپ هستند و همیشه به دنبال یافتن راهی برای کاهش هزینه های پرینت می گردند. استفاده از سرویس چاپ آنلاین، خدمات پرینت ارزان را در اختیار این گروه از مشتریان قرار می دهد تا با خیال راحت، جزوات درسی خود را با قیمت ارزان پرینت بگیرند و دیگر مجبور نباشند علی رغم میل خود به مطالعه کتاب های الکترونیکی بپردازند.