چاپ ارزان در هرمزگان

چاپ با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا

مقدمه
اگر چه امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی و روی کار آمدن تکنولوژی های پیشرفته اکثر مکاتبات و نامه نگاری های اداری در بستر اینترنت انجام می گیرد. همچنین بیشتر کتاب های درسی، داستان، رمان و غیره به صورت پی دی اف قابل دانلود کردن می باشند اما هنوز هم افرادی هستند که ترجیح می دهند نسخه های فیزیکی یک کتاب را در اختیار داشته باشند و مورد مطالعه قرار دهند. اما با این هزینه های سرسام آور چاپ چطور می شود از پس هزینه سنگین چاپ کتاب با تعداد صفحات زیاد بر آمد؟

سفارش چاپ ارزان در هرمزگان

تقریبا تمامی شهرهای کشور از جمله هرمزگان، امروزه به انواع فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده اند و بیشتر کسب و کار های تجاری در شهر های مختلف ایران به سمت فضای مجازی سوق داده شده اند. صنعت چاپ و نشر نیز از این قضیه مستثنی نبوده و هم پای سایر کسب و کار ها به سمت ارائه خدمات در فضای مجازی حرکت می کند. تمامی فعالیت هایی که در چاپخانه های فیزیکی انجام می گیرد بی کم و کاست و حتی خیلی بیشتر در مراکز چاپ آنلاین نیز قابلیت اجرا و ارائه دارند.

مزایایی چاپ ارزان در هرمزگان

سرعت عمل

در چاپخانه های فیزیکی به دلیل استفاده از ماشین آلات قدیمی؛ فرآیند چاپ به ویژه در تیراژ های بالا به کندی انجام می گیرد. مشتری می بایست مدت زمان زیادی در نوبت چاپ بماند تا در نهایت محصول چاپ شده را تحویل بگیرد. این در حالی است که چاپخانه های آنلاین مجهز به فناوری های پیشرفته و ماشین آلات چاپ به روز هستند. این دستگاه های چاپ دارای طراحی های پیشرفته ای هستند که امکان چاپ تیراژ های بالا را در کسری از زمان فراهم می آورند. هر چقدر هم تعداد نسخه های چاپ بالا باشد نهایتا پس از 24 ساعت کاری از ثبت سفارش برای مشتریان هرمزگانی قابل دریافت خواهد بود. برای متقاضیان شهرستانی، تحویل سفارش پس از 5 روز کاری از زمان ثبت سفارش انجام خواهد گرفت.

افزایش دقت چاپ

مراحل ویراستاری و چاپ کتاب در مراکز چاپ و تکثیر فیزیکی معمولا با دقت کافی انجام نمی گیرد. زیرا ناشر همزمان می بایست پاسخگوی مشتریان نیز باشد. در نتیجه احتمال افزایش خطاهای چاپی و غلط های املایی افزایش می یافت. در موسسه های چاپ آنلاین ویراستاری کتاب یا جزوات درسی توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام می گیرد که با اعمال دقت نظر کافی، احتمال هر گونه اشتباه و خطا را از میان می برند.

کاهش هزینه های چاپ

عوامل متعددی را می توان برشمرد که تاثیر گذاری مستقیمی در کاهش هزینه های چاپ آنلاین و به حداقل رسیدن تعرفه چاپ دارد. استفاده از نیروی متخصص و مجرب، بهره گیری از ماشین آلات چاپ دیجیتال و افست که از تکنولوژی روز دنیا برخوردار هستند، خرید مستقیم و بی واسطه کاغذ و سایر مواد اولیه چاپ از تولیدی ها، همگی در کاهش هزینه های خط تولید نقش دارند. با توجه به اینکه ناشر از طریق  اتخاذ سیاست های هوشمندانه توانسته است هزینه های چاپ را کاهش دهد، تعرفه ارزان تری برای ارائه خدمات خود در نظر می گیرد. به این ترتیب مشتری از سرویس پرینت ارزان بهره مند می گردد.

نکات مهم در ارزیابی اعتبار چاپخانه های آنلاین

به جهت اینکه افراد سود جو بدون داشتن مجوز های قانونی در فضای مجازی تبلیغات چاپ می نمایند، بهتر است قبل از ثبت سفارش و پرداخت هزینه چاپ از اعتبار چاپخانه اطمینان خاطر کسب نمایید. چاپخانه های آنلاین معتبر دارای شماره تلفن ثابت و آدرس مشخص هستند تا در صورت لزوم امکان پیگیری وجود داشته باشد. بخش پشتیبانی چاپخانه در 24 ساعت شبانه روز آماده دریافت سفارش های مشتریان می باشند و راهنمایی های لازم را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. همچنین نحوه طراحی وب سایت های چاپخانه های آنلاین بسیار ساده و راحت است. به گونه ای که افراد عادی با تحصیلات کم هم می توانند وارد سامانه شوند و درخواست خود را ثبت کنند. هزینه های چاپ آنلاین با حداقل قیمت ارائه می شود و این نکته مهمترین شاخصه تفاوت چاپخانه های فیزیکی و آنلاین است. زیرا اگر هزینه های چاپ آنلاین مانند تعرفه های چاپ فیزیکی باشد دیگر استفاده از سرویس چاپ ارزان بی معنا خواهد بود.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی