چاپ ارزان در نیاوران

چاپ با تیراژ بالا در کوتاه ترین زمان

مقدمه
تهران از مناطق متعددی تشکیل شده است. در هر منطقه مراکز چاپ و نشر مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به متقاضیان می باشد. در این مقاله قصد داریم موضوع   چاپ ارزان در نیاوران  را مورد بررسی قرار دهیم.

راهکاری مفید برای استفاده از خدمات چاپ ارزان

 پیشنهاد می کنیم محصولات چاپی خود را به صورت عمده سفارش دهید. به این ترتیب هر یک از ابزار های تبلیغ همچون  بروشور ، کارت پستال، کارت ویزیت، تراکت به چندین منطقه کلیدی در بازار هدف شما ارسال می شوند. چاپ حداقل 5000 نسخه می تواند پیام شما را به افراد زیادی منتقل کند.

روش چاپ ارزان در نیاوران

چاپخانه های آنلاین به سرویس چاپ ارزان مجهز شده اند. به عبارت دیگر متد های کاملا پیشرفته ای در صنعت چاپ و نشر کشور وارد گردیده که به کار گیری آنها، هزینه های چاپ را تا حد زیادی کاهش میدهد. به طور مثال روش های چاپ به گونه ای کاملا متفاوت با گذشته روی کار آمده اند. روش چاپ دیجیتال و افست سبب تسریع در عملیات چاپ شده است. البته توجه داشته باشید که هر کدام از این دو روش ویژگی های منحصر به خود را دارند.

روش چاپ افست

چاپ افست شبیه به روش چاپ همسطح می باشد؛ البته تفاوت های مشهودی نیز بین آنها وجود دارد. در چاپ افست، تصاویر از طریق استوانه ای لاستیکی بر روی کاغذ های چاپ حک می شوند. یک فرایند سه مرحله در عملیات چاپ به روش افست به وقوع می پیوندد. ابتدا تصویر های رنگی یا سیاه و سفید به لوحه فلزی انتقال پیدا می کنند. در مرحله بعد استوانه لاستیکی به عنوان واسطه عمل کرده و تصویر مورد نظر را به کاغذ منتقل می کند.

چاپ دیجیتال

این روش چاپ یک نوع عملیات برنامه ریزی شده است. به عبارت ساده تر همه چیز به طور پیش فرض در سیستم ذخیره شده و کاربر با چند کلیک ساده دستور اجرای فرآیند چاپ را ثبت می کند. سرعت چاپ به روش دیجیتال به حدی بالاست که در ظرف مدت کوتاهی، چندین نسخه از یک محصول را چاپ کرده و به مشتری تحویل می دهد.

چاپ دیجیتال یا افست؛ کدام بهتر است؟

 نمی توان به طور دقیق مشخص کرد که کدام روش چاپ از کارایی مناسب برخوردار است. در واقع نیاز مشتری و بودجه در نظر گرفته شده توسط وی، نوع روش چاپ را تعیین می سازد. در مواردی که مشتری قصد چاپ فوری را دارد می توان از روش چاپ دیجیتال بهره گرفت. البته این روش چاپ برای سفارش های با حجم بالا کاربردی نیست؛ زیرا گران قیمت بوده و به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد. نسخه های چاپی کمتر از 500 مورد برای چاپ به روش دیجیتال مناسب هستند. در مقابل روش چاپ افست نیز برای سفارش های محدود کاربردی نخواهد بود. چاپ با تیراژ بالا از طریق روش افست منطقی تر است.

چگونه سفارش آنلاین چاپ ارزان در نیاوران را انجام دهیم؟

برای استفاده از خدمات چاپ ارزان در نیاوران بهتر است لیست چاپخانه های آنلاین در این منطقه را سرچ نمایید. با مراجعه به صفحه اینترنتی مختص مراکز چاپ و نشر آنلاین می توانید فرم مربوط به سفارش را تکمیل نموده و درخواست خود را ثبت کنید. آیتم های خاصی در فرم سفارش درج گردیده مانند ابعاد و جنس کاغذ، قطع کتاب، تعداد تیراژ  و سایر مواردی که برای چاپ ضروری هستند.

برآورد آنی قیمت، خدمتی جدید در چاپخانه های آنلاین

محاسبه هزینه چاپ به صورت آنی و لحظه ای انجام می گیرد. از این رو مشتری قبل از ثبت نهایی این فرصت را به دست می آورد تا متناسب با بودجه خود، اقدام به ثبت کند. همچنین با مقایسه تعرفه های چاپ در چند موسسه آنلاین این امتیاز را به دست می آورد تا تعرفه ارزان تر را انتخاب کند.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
ارائه یک کمپین بازاریابی می تواند ترسناک و طاقت فرسا باشد ، به ویژه با بودجه کم. در این راستا مجبور می شوید مبلغ قابل توجهی را صرف تبلیغات رسانه های اجتماعی کنید. این در حالی است که با استفاده از خدمات ارزان چاپ می توانید هزینه کمتری را برای چاپ محصولات مورد نظر خود بپردازید. کارشناسان ما در چاپ روم آماده هستند تا در تولید کارت پستال ، کارت ویزیت ، بروشور یا پوستر با کیفیت بالا به شما کمک کنند.