چاپ ارزان در مشهد

تکنولوژی جدید در صنعت چاپ مشهد

مقدمه
بیشتر کسب و کار های تجاری تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا تغییر رویه دادند و شیوه جدیدی را برای ارائه خدمات خود اتخاذ نمودند. صنعت چاپ و نشر در مشهد مانند سایر شهر های ایران روند جدیدی را برای ارائه خدمات خود در پیش گرفت و سیستم چاپ آنلاین ارزان را راه اندازی نمود. چاپ آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به این موضوع مهم بپردازیم و مزایا و معایب چاپ آنلاین در مشهد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

چاپ آنلاین چیست؟

چاپ آنلاین یک بستر فروشگاهی آنلاین است که تمامی خدمات چاپی موسسه ها و مراکز چاپ را به شکل کاملا آنلاین و در بستر فضای مجازی پوشش می دهد. جهت یافتن چاپخانه های آنلاین، کافی است کلید واژه را در گوگل سرچ کرده و پس از نمایش لیستی از مراکز چاپ آنلاین به صفحه اختصاصی آنها مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

چاپ آنلاین برای چه کسانی کاربرد دارد؟

تمامی افرادی که در ارگان های دولتی و یا سازمانی مشغول به کار هستند، همچنین دانش آموزان و دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی مشتری پر و پا قرص خدمات چاپی هستند.

اهمیت چاپ آنلاین چیست؟

در این اوضاع اقتصادی و با وجود تورم های شدید قیمت کالاهای مختلف، یافتن یک چاپخانه که خدمات خود را با تعرفه ارزان تری ارائه می دهد واقعا نعمت بزرگی است. چاپخانه های فیزیکی به دلیل اینکه مجبور به پرداخت هزینه های جانبی مربوط به دستمزد کارکنان، اجاره مغازه؛ هزینه های استهلاکی چاپ هستند مجبور می شوند علی رغم میل باطنی خود، هزینه بیشتری را برای چاپ و پرینت فایل های الکترونیکی در نظر بگیرند. در چاپخانه های آنلاین، به جهت اینکه تعداد نیروی انسانی به حداقل می رسد و همچنین فضای کسب و کار در محیط کوچکتری انجام می گیرد، هزینه ها به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. در نتیجه مسئول چاپخانه تعرفه ارزان تری برای سرویس خدمات چاپی خود در نظر می گیرد. پرینت ارزان مهمترین مزیت یک موسسه چاپ آنلاین به شمار می آید. البته این موضوع در مورد همه مراکز چاپ و نشر صدق نمی کند و برخی از آنها با وجود کاهش هزینه های اولیه تولید، همچنان خدمات خود را با تعرفه گران محاسبه می کنند. پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش، به تعرفه در نظر گرفته شده توسط وب سایت های فروشگاهی متفاوت نگاهی بیاندازید و در جریان تفاوت قیمت ها قرار بگیرید.

مزایای چاپ آنلاین در مشهد

مقرون به صرفه بودن

مراجعه حضوری به موسسه ها و مراکز چاپ مستلزم پرداخت هزینه های جانبی زیاد از جمله پرداخت کرایه تاکسی است. معمولا خود چاپخانه ها نیز به دلیل افزایش هزینه های تولید مجبور به افزایش قیمت خدمات چاپ هستند. در حالی که چاپخانه های آنلاین نیازی به حضور شما در محل ندارند و در قبال دریافت حداقل هزینه، محصول شما را با کیفیت عالی چاپ می کنند.

پشتیبانی 24 ساعته

در مقایسه با مراکز چاپ فیزیکی که فقط ساعات مشخص از روز پاسخگوی سوالات و ابهامات شما هستند، بخش پشتیبانی چاپ خانه های آنلاین طی 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتری می باشند و راهنمایی های لازم را در اختیار آنها قرار می دهند. همچنین اگر شما قصد دارید طراحی خاصی را در مراحل مختلف چاپ اعمال نمایید به راحتی می توانید با کارشناسان چاپ خانه تماس گرفته و نظر خود را اعلام کنید.

جلو گیری از اتلاف وقت

چنانچه بخواهید به طور فیزیکی به چاپ خانه ها مراجعه نمایید باید مدت زمان زیادی را صرف آماده شده و رفتن به کان مورد نظر نمایید. این موضوع بخصوص  زمانی که شما با کمبود وقت رو به رو هستید بسیار آزار دهنده است. جهت جلوگیری از به هدر رفتن وقت، بهتر است از خدمات چاپ آنلاین استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن, فایل چاپ شده را درب منزل تحویل بگیرید.

معایب چاپ آنلاین

روی کار آمدن هر فناوری و تکنولوژی پیشرفته علاوه بر به همراه داشتن مزایای زیاد، معایبی را نیز به دنبال دارد. به طور مثال در صنعت چاپ آنلاین امکان مشاهده فیزیکی فایل چاپ شده وجود ندارد و ممکن است پس از تحویل، کیفیت آن قابل قبول نباشد. در این شرایط مقرون به صرفه نیست که شما محصول چاپی را برگردانید و یا مجبور به پرداخت هزینه اضافی شوید. با این وجود امتیازات استفاده از چاپ آنلاین نسبت به مراکز چاپ فیزیکی بسیار زیاد است.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
متقاضیان چاپ آنلاین در مشهد می توانند با مراجعه به وب سایت اختصاصی فروشگاه های عرضه کننده خدمات چاپ تمامی سفارش های خود را از چاپ کتاب گرفته تا چاپ کارت ویزیت و غیره ثبت کنند و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرند.