چاپ ارزان در مازندران

چاپ به سبک حرفه ای ها

مقدمه
توسعه کسب و کار های اینترنتی، شکل نوین و پیشرفته ای از انواع  فعالیت های تجاری و اقتصادی را ایجاد نموده است. روش های سنتی در حال منسوخ شدن هستند و همه چیز به سمت دیجیتال و به کار گیری فناوری های پیشرفته در حال حرکت است. صنعت چاپ و نشر کشور نیز مانند سایر حوزه های تجاری مسیر پیشرفت و به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا را می پیماید. چاپ ارزان به عنوان یکی از خدمات  توسعه یافته موسسه های چاپ و نشر، مورد استقبال مشتریان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفته و آنها را از سختی های مطالعه فایل های الکترونیک نجات داده است. در این مقاله به چاپ ارزان در مازندران می پردازیم و چگونگی فرآیند سفارش تا چاپ تیراژ بالای تراکت های تبلیغاتی با قیمت کم را خدمت شما خوانندگان محترم چاپ روم، توضیح می دهیم.

چاپ تراکت ارزان

تراکت ها یکی از ابزار های قدرتمند تبلیغات و معرفی کسب و کار های مختلف به حساب می آیند. این شیوه تبلیغ که اصطلاحا تبلیغ خیابانی نیز نامیده می شود در جاهای شلوغ و پر از رفت و آمد انجام می گیرد. در طراحی تراکت ها باید اصول و ضوابط خاصی را رعایت نمود تا میزان تاثیر گذاری آنها افزایش یابد.

نکات مهم در طراحی تراکت

در صورتی که تعداد تراکت های مد نظر شما کمتر از1000نسخه بود بهتر است از روش دیجیتال جهت چاپ استفاده نمایید. این در حالی است که برای چاپ تیراژ های بالای 1000نسخه، استفاده از روش چاپ افست کاربردی تر و البته مقرون به صرفه تر می باشد.

طراحی تراکت ها  هر چقدر خلاقانه تر و حرفه ای تر انجام گیرد در جلب توجه مشتری، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

بهتر است انواع خدمات ارائه شده توسط شرکت ها یا موسسه های تجاری به صورت تیتروار بر روی تراکت درج گردد تا مشتری در جریان کامل خدمات شما قرار بگیرد.

سفارش چاپ آنلاین تراکت

فرایند ثبت سفارش تا تحویل کاملا به صورت غیر حضوری انجام می گیرد. مشتری بدون مراجعه فیزیکی به محل چاپخانه و صرف وقت زیاد، در کوتاه ترین زمان ممکن به راحتی وارد سایت چاپخانه ها می شود و در بخش ثبتنام، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد می کند. در فرم مربوطه تمامی اطلاعات مربوط به درخواست مشتری مبنی بر چاپ تراکت وجود دارد. به طور مثال؛ با انتخاب گزینه های پیش فرض، جنس کاغذ چاپ، پرینت رنگی یا سیاه و سفید، تیراژ چاپ و چاپ یک رو یا دو رو را انتخاب می کند. بهتر است در این مرحله از فرآیند چاپ آنلاین دقت کامل داشته باشید زیرا آماده سازی سفارش دقیقا بسته به اطلاعات ورودی به سیستم انجام می گیرد . اگر اشتباهی در این بین رخ دهد ممکن است مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری گردید و یا مجدد از چاپخانه بخواهید سفارش شما را چاپ کنند.

پرینت ارزان

تراکت ها در انواع رنگی و سیاه و سفید چاپ می شوند که هر کدام به جهت طراحی خاص خود، قیمت متفاوتی دارند. بیشتر افراد نسبت به کیفیت چاپ رنگی و قیمت آن، دید مثبتی ندارند و تصور می کنند علی رغم پرداخت هزینه های زیاد، چاپ قابل قبولی در اختیار نخواهند داشت. امروزه برخلاف گذشته دستگاه های چاپ پیشرفته و مجهز توسط چاپخانه های آنلاین به کار گرفته شده اند که از سطح کیفیت چاپ بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین میزان خرابی و هزینه های استهلاکی این ماشین آلات چاپ  به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده و در نتیجه تعرفه ارزان قیمتی برای چاپ رنگی در نظر گرفته می شود. بنابراین مشتری می تواند بدون نگرانی از هزینه های چاپ از سرویس خدمات پرینت ارزان بهره مند گردد.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
در گذشته و به روش سنتی چاپ، زمان زیادی صرف آماده شدن و رفتن به مراکز چاپ و تکثیر میشد. این موضوع به ویژه برای افراد شاغل و یا دانشجویانی که به دلیل امتحان، زمان کافی برای رفت  و آمد های فیزیکی نداشتند، یک معضل بزرگ به حساب می آمد تا جایی که در اکثر موارد متحمل ضرر می شدند و زمان را از دست می دادند. این مشکل با روی کار آمدن سرویس چاپ آنلاین کاملا برطرف گردید. مشتری ظرف 3 دقیقه وارد وب سایت های فروشگاهی خدمات چاپ آنلاین می شوند و نوع درخواست خود را ثبت می کنند.