چاپ ارزان در  ساری

چاپ ارزان، خدمتی نوین در کسب و کار های اینترنتی

مقدمه
با وجود اینکه امروزه نسخه های دیجیتال همه کتاب های درسی، دانشگاهی، تاریخی، علمی، رمان و داستان به صورت الکترونیک قابل دسترسی هستند، برخی افراد ترجیح می دهند نسخه فیزیکی کتاب ها را در اختیار داشته باشند و به صورت دستی آن را ورق بزنند. دغدغه مالی به علت  گران بودن هزینه های چاپ، موجب نگرانی آنها می شود تا جایی که برخی از آنها عملا از این کار صرف نظر کرده و علی رغم میل باطنی خود به مطالعه کتاب ها به شکل پی دی اف می پردازند. در این مقاله می خواهیم به یک موضوع بسیار داغ بپردازیم و شیوه نوین به کار رفته در صنعت چاپ به ویژه در شهر ساری را با عنوان چاپ ارزان به شما معرفی نماییم. خواندن این پست، خالی از لطف نیست.

چاپ آنلاین چیست؟

طی چند سال اخیر شاهد رشد و پیشرفت شگرفی در کسب و کار های تجاری بوده ایم. دیگر مانند گذشته احتیاجی به رفت و آمد های مکرر و تلف کردن  وقت و انرژی نیست. امروزه شیوه نوین تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین به شدت گسترش یافته و طرفداران خود را در سراسر کشور پیدا کرده است. صنعت چاپ و نشر نیز از این تحول بزرگ عقب نمانده و هم پای تکنولوژی و فناوری در حال حرکت است. تمامی کسب و کار های چاپخانه ها که به شکل فیزیکی در گذشته انجام می گرفت، امروزه در قالب شیوه جدید و آنلاین ارائه می شود که مزایای بسیار مهمی دارد و در تسهیل شیوه زندگی مردم، اثرات بسیار مثبتی برجای گذاشته است.

آیا چاپ ارزان در ساری حقیقت دارد؟

چاپخانه های آنلاین به جهت اینکه در هزینه های تولید، صرفه جویی زیادی به عمل می آورند، هزینه های نهایی چاپ و پرینت سیاه و سفید یا رنگی را به طور چشمگیری کاهش داده اند. این امر به ویژه برای کسانی کاربرد دارد که به خواندن کتاب های رنگی و مصور علاقمند هستند و ترجیح می دهند نسخه های فیزیکی کتاب های مصور را به شکل چاپ شده و فیزیکی در دسترس داشته باشند. در حقیقت چاپ سیاه و سفید یا پرینت رنگی ارزان به معنی کاهش کیفیت محصولات چاپی نیست بلکه به این معنی می باشد که تولید کننده ها، سیاست های جدید و کاربردی را در جهت کاهش هزینه های تولید به کار گرفته اند. به طور مثال با خرید مستقیم و بی واسطه کاغذ از تولیدی ها، بهره گیری از پرسنل مجرب و کار آزموده، همچنین استفاده از دستگاه های چاپ بسیار پیشرفته و مجهز چاپ افست و دیجیتال، هزینه های استهلاکی خود را کاهش داده اند.  به این ترتیب تعرفه چاپ و پرینت آنلاین در مقایسه با تعرفه هایی که مراکز چاپ فیزیکی در نظر می گیرند بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

روش های چاپ آنلاین

مراکز چاپ و نشر معمولا از دو روش چاپ افست و چاپ دیجیتال جهت چاپ و پرینت محصولات استفاده می کنند. در روش چاپ افست، کیفیت چاپ قابل قبول است و بیشتر برای سفارش های با حجم بالا کاربرد دارد. این در حالی است که چاپ دیجیتال جهت سفارش محدود با حجم کم استفاده می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سفارش چاپ ارزان

در شهر ساری نیز مانند سایر شهر های ایران، موسسه های چاپ و تکثیر متعددی وجود دارند که انواع خدمات چاپ را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهند. بله درست متوجه شدید، خدمات چاپ ارزان قیمت فقط مخصوص همشهریان محترم در ساری نیست، بلکه شما عزیزان می توانید در هر گوشه از کشور، ظرف چند دقیقه وارد سایت فروشگاهی چاپ آنلاین در ساری شوید و سفارش خود را ثبت کنید. نحوه ثبت سفارش بسیار آسان است و به نحوی طراحی گردیده تا عموم افراد بتوانند به راحتی از قابلیت های آن استفاده کنند. به طور مثال چنانچه شما خواستار چاپ عکس باشید، می توانید وارد وب سایت اختصاصی چاپخانه های آنلاین بشوید و در فرم مربوطه، اطلاعات لازم مانند تعداد نسخه های چاپ، چاپ رنگی یا سیاه و سفید، سایز عکس، جنس کاغذ چاپ را تکمیل نمایید. به همین راحتی سفارش شما ثبت می گردد و کارشناسان چاپخانه جهت انجام هماهنگی های بعدی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
وقتی به گذشته و سختی های مراجعه حضوری به چاپخانه های فیزیکی جهت چاپ نگاهی میاندازیم، متوجه می شویم که فناوری جدید و پیشرفته ای که امروزه در صنعت چاپ و نشر کشور گسترش یافته چقدر مفید و کاربردی است، تا جایی که روند زندگی امروز افراد را تا حد زیادی تسهیل نموده و از اتلاف وقت جلوگیری به عمل می آورد. همچنین هزینه های چاپ نیز با وجود تورم قیمت خرید کاغذ به طور چشمگیری کاهش یافته و این مهمترین مزیت استفاده از سرویس چاپ آنلاین می باشد.