چاپ ارزان در رشت

چاپ ارزان کارت ویزیت با تیراژ بالا

مقدمه
در دنیای امروز، فناوری و تکنولوژی حرف اول را می زند. افراد ناگزیر هستند خود را با دنیای ماشینی و پیشرفته کنونی همراه سازند و مطابق با فناوری های روز جهان حرکت کنند. شکل بسیاری از کسب و کار ها کاملا متفاوت شده و روش های سنتی از بین رفته اند. این تغییر ظاهر در کسب و کار های تجاری به صنعت خاصی محدود نمی شود و تقریبا تمامی حوزه های تجاری و اقتصادی را شامل می شود. در این راستا بر آن شدیم تا در این مطلب در مورد آخرین تغییرات صنعت چاپ و نشر در شهر رشت با شما سخن بگوییم. با ما همراه باشید تا از جدیدترین اخبار چاپ و نشر در این شهر مطلع گردید.

چاپ ارزان به معنی کیفیت پایین نیست

برخی بر این باور هستند که هر چیز ارزان و مقرون به صرفه ای می تواند به عنوان یک جنس بدون کیفیت یا حداقل با سطح کیفیت پایین عرضه گردد. به واقع چنین تصوری اشتباه است زیرا در برخی مواقع صاحبان کسب و کار با اتخاذ روش های هوشمندانه، میزان سرمایه گذاری اولیه در خط تولید را کاهش می دهند. به این ترتیب هزینه های فروش به طور چشمگیری کاهش پیدا می کنند. به طور مثال، انتشاراتی های آنلاین با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته همراه با تکنولوژی روز دنیا، استخدام نیروی انسانی مجرب و کار آزموده با سابقه ای درخشان، همچنین خرید مستقیم رنگ و کاغذ از تولید ها توانسته اند هزینه های تولید را تا حد زیادی کاهش دهند؛ در نتیجه مشتری با پرداخت حداقل نصف هزینه های پرداختی به چاپخانه های فیزیکی می تواند سفارش خود را به شکل چاپ شده در اختیار داشته باشد. این در حالی است که مراکز چاپ و تکثیر فیزیکی نیاز به اجاره مغازه جهت ارائه خدمات خود دارند. با توجه به هزینه های سنگین اجاره بها، آنها مجبور می شوند خدمات خود را با قیمت بالاتری به مشتری عرض کنند. در این بین بیشتر چاپخانه های آنلاین از این قضیه خلاصی یافته لند و کسب و کار خود را در گوشه کوچکی از منزل شخصی ارائه می دهند.

چاپ کارت ویزیت ارزان در رشت

تمامی کسب و کار ها برای معرفی خود نیاز به تبلیغات گسترده از طریق ابزار های تبلیغاتی دارند.  چاپ کارت ویزیت با تیراژ بالا یک راهکار بسیار کاربردی جهت تبلیغ و معرفی برند و صاحبین شرکت ها می باشد. اما هزینه های سرسام آور چاپ به دلیل تورم قیمت کاغذ و مواد رنگی مانع از این می شود که افراد اقدام به چاپ با تیراژ بالا نمایند. این مسئله اقتصادی با استفاده از روش های چاپ آنلاین برطرف گردیده و مشتری می تواند سفارش چاپ کارت ویزیت ارزان با تعداد زیاد را به چاپخانه تحویل دهد و آن را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرد.

سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت

به منظور استفاده از سرویس چاپ آنلاین در رشت کافی است آدرس الکترونیکی چاپخانه های مجهز به فناوری خدمات آنلاین را در گوگل سرچ کرده و با مقایسه کیفیت کار آنها و میزان تعرفه های در نظر گرفته شده؛ سفارش خود را به یکی از موسسه های چاپ و تکثیر فعال در حوزه اینترنت تحویل دهید. پس از ثبتنام اولیه، فرمی به شما نمایش داده می شود که حاوی اطلاعاتی درباره نحوه چاپ و مشخصات مربوط به آن می باشد. به طور مثال چنانچه شما قصد سفارش چاپ کتاب داشته باشید، می بایست اطلاعاتی همچون جنس کاغذ، قطع، تعداد تیراژ، طراحی جلد و صفحات داخلی و غیره را وارد کرده تا کارشناسان مجموعه، چاپ کتاب شما را شروع کنند. در صورتی که دچار ابهام هستید و نمی توانید تصمیم گیری قاطعانه ای داشته باشید می توانید از طریق صفحه تماس با ما، شماره تلفن انتشاراتی های آنلاین را شماره گیری نموده و به طور رایگان، راهنمایی و مشاور های لازم را دریافت نمایید.

روش چاپ در چاپخانه های آنلاین

مراکز چاپ اینترنتی با استفاده از روش افست و دیجیتال اقدام به چاپ کارت ویزیت می کنند. چاپ افست روش به صرفه تری است در صورتی که شما بخواهید تعداد زیادی کارت ویزیت را طراحی و چاپ نمایید. اگر به دنبال چاپ کارت ویزیت با تیراژ کم هستید به شما پیشنهاد می کنیم از روش چاپ دیجتال استفاده نمایید زیرا چاپ با این روش از کیفیت زیادی برخوردار می باشد و هزینه چاپ ارزانتر محاسبه می گردد.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی