چاپ ارزان در خراسان شمالی

چاپ رنگی با تخفیف ویژه!!!

مقدمه
شیوع بیماری کرونا علی رغم تمام مسائل و مشکلاتی که به همراه آورد، یک انقلاب بزرگ در حوزه فعالیت کسب و کار های تجاری ایجاد کرد. بسیاری از اشکال فعالیت های تجاری سنتی منسوخ گردیدند و کسب و کار های باقی مانده نیز مسیر جدیدی را در روند تولید خود اتخاذ نمودند. صنعت چاپ و نشر کشور از این تحول بزرگ و فناوری های پیشرفته عقب نماند و خود را هم گام با تکنولوژی های روز دنیا قرار داد. در این نوشتار سعی داریم سرویس چاپ ارزان در خراسان شمالی را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

چاپ ارزان یعنی چه؟

به عملیات چاپ در بستر اینترنت که با حداقل نیروی انسانی و با استفاده از ماشین آلات کاملا اتوماتیک و مجهز انجام می گیرد، چاپ ارزان گفته می شود. علت این نام گذاری بدین جهت است که چاپخانه ها به فناوری چاپ آنلاین مجهز شده اند. آنها با استفاده از سیاست های هوشمندانه و حرفه ای همچون خرید مستقیم و بی واسطه مواد اولیه از تولیدی ها، به کار گیری دستگاه های چاپ به روز و مجهز توانسته اند هزینه های تولید را تا حد زیادی کاهش دهند، در نتیجه تعرفه ارزان تری برای چاپ محصولات متعدد در نظر بگیرند.

آیا چاپ ارزان به معنای کیفیت پایین محصولات است؟

به هیچ وجه چنین چیزی حقیقت ندارد. شاید برخی افراد سود جو و کلاه بردار بدون داشتن مجوز های قانونی در فضای مجازی اقدام به فعالیت نمایند و در قبال محصول بی کیفیت هزینه کمی دریافت کنند اما این مسئله را نمی توان به سرویس خدمات چاپ ارزان در چاپخانه های آنلاین که به طور قانونی فعالیت دارند، نسبت داد.

چاپ رنگی ارزان

معمولا افراد در رابطه با سطح کیفیت چاپ رنگی و هزینه های سنگین آن دچار تردید هستند و نمی دانند که آیا در قبال پرداخت هزینه های گزاف، محصول چاپی با کیفیت متناسب دریافت می کنند یا خیر. در صورتی که شما قبل از تحویل سفارش، کمی در مورد اعتبار چاپخانه های آنلاین و نمونه کار های قبلی آنها کمی تحقیق به عمل آورید متوجه خواهید شد که برخی چاپخانه ها سفارش چاپ رنگی مشتری را با کیفیت بسیار عالی چاپ می کنند. و با توجه به دلایلی که کمی قبل توضیح دادیم، هزینه ناچیزی دریافت می نمایند. طبیعی است که هر چقدر تعداد رنگ های به کار برده شده در طراحی و چاپ بیشتر باشد، هزینه چاپ نیز افزایش خواهد یافت. به طور مثال چاپ رنگی در دو رنگ با قیمت کمتری نسبت به چاپ چهار رنگ عرضه می گردد.

سفارش چاپ آنلاین در خراسان شمالی

یکی از مهمترین ویژگی های چاپخانه های آنلاین در خراسان شمالی امکان پاسخگویی به تمامی مشتریان در سراسر کشور می باشد. به عبارت ساده تر محدودیتی در جهت ثبت سفارش آنلاین برای مراکز چاپ فعال در بستر اینترنت وجود ندارد و افراد می توانند در هر گوشه از کشور به راحتی از طریق سایت های اختصاصی چاپخانه ها سفارش خود را ثبت نمایند. معمولا تحویل درب منزل برای افراد ساکن در خراسان شمالی پس از گذشت 24 ساعت از زمان ثبت سفارش انجام می گیرد. مشتریان شهرستانی طی 5 روز کاری پس از ثبت درخواست، محصول بسته بندی شده را درب منزل تحویل خواهند گرفت. اگر مشتری برای دریافت سفارش خود عجله داشته باشد می تواند با پرداخت هزینه ای بیشتر، فایل چاپ شده را در زمان کمتری دریافت نماید.

پرینت جزوه درسی ارزان

معمولا دانش جویان و دانش آموزان یکی از طرفداران اصلی چاپ ارزان هستند. به دلیل اینکه آنها مجبور به پرینت فایل های الکترونیکی خود هستند همیشه به دنبال راهی می گردند تا با پرداخت هزینه کمتری، جزوه درسی را پرینت گرفته و مورد مطالعه قرار دهد. با در نظر گرفتن این نکته که اکثر چاپخانه های آنلاین علاوه بر تعرفه ارزان و مقرون به صرفه خود برای سفارش های با حجم بالا نیز تخفیف های ویژه ای در نظر می گیرند می توانید چاپ جزوه درسی خود را بدون نگرانی مالی به چاپخانه های آنلاین بسپارید و از سرویس پرینت ارزان آنها استفاده کنید.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
پیشرفت صنعت چاپ و ورود به دنیای دیجیتال زمینه همگام شدن با تکنولوژی های روز دنیا را تسریع می بخشد. اگر چه برخی افراد ترجیح می دهند از روش های چاپ قدیمی استفاده نمایند اما این شیوه های سنتی دیر یا زود از بین خواهند رفت. بهتر است خود را با پیشرفت های روز دنیا هماهنگ سازیم.