چاپ ارزان در تهران

ارزان تر از همه جا/ چاپ روم

مقدمه
بیشتر دانشجویان و دانش آموزان ترجیح می دهند به جای مطالعه پی دی اف، نسخه فیزیکی کتاب یا جزوه آموزشی خود را چاپ کرده و به شکل فیزیکی در اختیار داشته باشند اما به دلیل هزینه های زیاد چاپ از این کار صرف نظر می کنند. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی چاپ آنلاین در تهران بپردازیم.

 آیا چاپ ارزان از کیفیت مناسب برخوردار است؟

بیشتر افراد تصور می کنند چاپ ارزان از کیفیت قابل قبول برخوردار نیست. اما برخلاف تصور این دسته از افراد جامعه که نگرش مثبتی به خدمات چاپ ارزان چاپخانه های آنلاین ندارند باید به شما بگوییم که علت اصلی چاپ ارزان؛ پایین بودن سطح کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه چاپ نیست. بلکه بیشتر چاپخانه و مراکز چاپ آنلاین کاغذ مصرفی خود را مستقیما از تولیدی ها خریداری می کنند. همچنین بهره گیری از نیروی کار متخصص و حرفه ای به همراه استفاده از ماشین آلات چاپ مجهز و پیشرفته باعث گردیده تا هزینه های استهلاکی مراکز فعال در حوزه چاپ و نشر به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. این عوامل موجب می گردند تا تعرفه چاپ کتاب و یا چاپ عکس و سایر محصولات چاپی ارزان تر محاسبه شوند.

پرینت آنلاین

جهت استفاده از خدمات پرینت ارزان می توانید آدرس الکترونیکی چاپخانه های آنلاین تهران را در گوگل سرچ کرده و به وب سایت اختصاصی آنها سر بزنید. به طور مثال با مراجعه به سایت فروشگاهی انتشارات چاپ روم، می توانید در بخش ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور خود را ثبت کرده و با دریافت کد تایید وارد صفحه اصلی شوید و سفارش خود را ثبت کنید. برآورد هزینه چاپ به صورت آنی و لحظه ای انجام می گیرد و شما در قسمت درگاه الکترونیک میتوانید هزینه منظور شده را پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که انتشارات چاپ روم برای سفارش های با حجم بالا، تخفیف ویژه ای در نظر گرفته و هزینه 30 صفحه پرینت را رایگان محاسبه خواهد کرد.

صحافی آنلاین

به جهت اینکه صفحات جزوه پرینت گرفته شده ممکن است بهم ریخته شوند و یا برگ برگ گردند بهتر است صحافی کتاب یا جزوه درسی خود را نیز به چاپ روم بسپارید. بسته به نوع سلیقه و بودجه شما انواع متنوعی از صحافی ها توسط انتشارات چاپ روم ارائه می گردد. کاربران محترم می توانند با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرند و درخواست خود را با ما در میان بگذارند.

انواع صحافی

صحافی چسب سرد

برای جلوگیری از جدا شدن برگه های صفحات جزوه درسی یا آموزشی از طریق چسب سرد که از ماده اولیه رزین اورتان ساخته می شود، کاغذ های جزوه را محکم بهم دیگر 

می چسبانند. مهمترین ویژگی صحافی چسب سرد این است که در فصل سرما نمی شکند و در مقابل گرما و حرارت ذوب نمی شود.

صحافی چسب گرم

صحافی چسب گرم که به نام صحافی حرارتی نیز شناخته می شود یکی از رایج ترین انواع صحافی جزوات درسی به حساب می آید. صحافی چسب گرم سریع خشک می شود و نیازی به دستگاه خشک کن ندارد.

صحافی سیمی( فنری)

مناسب ترین نوع صحافی برای جزوه های درسی و آموزشی، نوع سیمی یا فنری است. مزیت صحافی سیمی در این است که کاغذ ها قابلیت چرخش تا 360 درجه را دارند و به راحتی می توان آنها را مورد مطالعه قرار داد. نکته مهم در این نوع صحافی، حجم جزوه است. به عبارت ساده تر صحافی فنری برای جزوات با حجم بالا کارایی دارد.

صحافی منگنه ای

صحافی منگنه ای یا مفتول به دو شیوه تخت و لوپ انجام می شود. برخلاف صحافی سیمی، این نوع صحافی برای جزوات با حجم کم کاربرد دارد. جزوه هایی که ضخامت آنها زیاد است قابلیت صحافی با این مدل را ندارند زیرا مقاومت صحافی منگنه ای پایین می باشد.

صحافی شانه پلاستیکی

اگر به دنبال یک صحافی ارزان می گردید، صحافی شانه پلاستیکی گزینه پیشنهادی ماست اما حواستان باشد که مقاومت این نوع صحافی بسیار پایین است و پس از مدت زمان کوتاهی خراب می شود.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 
 

نتیجه گیری
قبل از اینکه سفارش چاپ خود را به صورت آنلاین ثبت کنید به شما توصیه می کنیم حتما شاخصه های یک انتشاراتی آنلاین معتبر مانند پاسخگویی 24 ساعته، آدرس دقیق الکترونیکی، سابقه و تجارب کارکنان چاپخانه را با مشاهده نمونه کار های قبلی ارزیابی کنید. اگر چه به ندرت پیش میاید اما در هر حرفه و کسب و کاری، ممکن است افرادی کلاهبردار و غیر قانونی حضور داشته باشند. به همین منظور پیشنهاد میکنیم سفارش چاپی خود را با اطمینان خاطر به انتشارات چاپ روم بسپارید و مطمئن باشید که همه چیز کاملا قانونی و حرفه ای انجام می گیرد.