چاپ ارزان  در تجریش

چاپ ارزان در تجریش | کیفیت عالی | چاپ روم

مقدمه
تجریش یکی از مناطق قدیمی  تهران است. این شهر دارای محبوبیت زیادی بین افراد ساکن در تهران و سایر کسانی است که به تهران گردی علاقمند هستند. در این مقاله قصد داریم چاپ ارزان در تجریش را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

چاپ ارزان در تجریش چگونه ارائه می شود؟

چاپخانه های متعددی در منطقه تجریش قرار دارند. اکثر این مراکز چاپ و تکثیر به سرویس چاپ آنلاین مجهز شده اند. به همین دلیل احتیاجی به رفت و آمد فیزیکی به محل چاپخانه نیست. مشتری می تواند تمامی سفارشات خود را وب سایت اختصاصی چاپخانه های آنلاین در تجریش ثبت کند. به این ترتیب خدمات چاپ از مرحله سفارش دهی تا چاپ نهایی به صورت غیر حضوری انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود

پرینت ارزان جزوه درسی در تجریش

استفاده از متد های روز دنیا در صنعت چاپ و نشر سبب گردیده تا چاپخانه ها تعرفه ارزان تری را برای ارائه خدمات چاپ خود در نظر بگیرند. به طور مثال انتشاراتی آنلاین چاپ روم با سابقه ای درخشان در زمینه چاپ، بهترین کیفیت را در قبال دریافت هزینه ای ناچیز به مشتری تقدیم می کند. چنانچه مشتری تقاضای پرینت گرفتن یک فایل درسی با حجم بالا  را داشته باشد می تواند از تخفیف های ویژه چاپ روم استفاده کند. دانشجویان و دانش آموزانی که به دنبال راهکاری جهت دستیابی به پرینت ارزان هستند، توصیه می کنیم از خدمات چاپ روم بهره گیرند.

با ثبت سفارش پرینت جزوه درسی در تیراژ بالا، هزینه 30 صفحه از چاپ را مهمان چاپ روم باشید.

چاپ ارزان به معنی کیفیت پایین نیست.

برخی به اشتباه تصور می کنند چاپ ارزان در تجریش به معنی کیفیت پایین چاپ است. اگر به بخش بیان نظرات در وب سایت چاپ روم نگاهی بیاندازید، متوجه می شوید که تمامی مشتریان از خرید خود راضی هستند. فروشگاه آنلاین چاپ روم، تمامی سفارشات چاپ شما را با تعرفه ارزان و تحویل به موقع درب منزل، ارائه می کند.

سفارشات چاپ ارزان در تجریش

خدمات چاپ ارزان در تجریش به محصول خاصی محدود نمی شود. چاپ بنر تبلیغاتی، کاتالوگ، بروشور، تراکت، سر برگ، چاپ کتاب و غیره همگی در انتشارات چاپ روم قابل انجام است.

چاپ ارزان کتاب

پس از اینکه نویسنده کار نگارش متن کتاب را به پایان رساند نوبت به مراحل اجرایی چاپ میرسد. انعقاد قرارداد به چاپخانه های آنلاین اولین کاری است که مولف انجام می دهد. از آن پس تمامی اقدامات مربوط به عملیات چاپ توسط ناشر انجام می گیرد.

دریافت شابک

شابک ها شماره های بین المللی هستند که به طور اختصاصی برای هر کتاب صادر می شوند. این کد های ویژه از 10 تا 13 رقم تشکیل می شوند. در  نسخه های بعدی چاپ کتاب، این شماره ها ثابت باقی می مانند.

اخذ فیپا

اگر به  فهرست نویسی صفحه اول کتاب های داستان، رمان، تاریخی، علمی و غیره نگاه کنید متوجه می شوید که یک سری اطلاعات خاص در این قسمت درج گردیده است. در واقع فیپا به فهرست بندی صفحه اول کتاب اطلاق می شود که شامل اطلاعات هویتی آن می باشد. نام نویسنده یا نویسندگان، محل جغرافیای چاپ و سال چاپ مهمترین مواردی هستند که در قسمت فیپا نوشته می شوند.

مجوز ارشاد

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روند چاپ کتاب هایی که در بازار فروش عرضه می گردند، نظارت ویژه ای دارد. این نظارت و بازرسی قبل از  پخش شدن کتاب در کتابخانه ها یا فروشگاه های کتاب انجام می گیرد. ناشر موظف است سه نسخه از کتاب چاپ شده را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهد. محتوای داخلی کتاب، طراحی جلد و تصاویر داخل آن همگی مورد بررسی قرار می گیرند. چنانچه کارشناسان وزارت ارشاد، مغایرتی بین محتوای کتاب از جهت متن و تصویر با ارزش های سیاسی، عقیدتی و اجتماعی کشور مشاهده ننمایند، مجوز پخش صادر می گردد.

نتیجه گیری
فرآیند چاپ ارزان در تجریش کمک زیادی به کاهش هزینه ها ی زندگی دارد. در این اوضاع اقتصادی مشوش و با این حجم تورم، یافتن هر روزنه ای می تواند کمک شایانی به صرفه جویی اقتصادی نماید. توصیه می کنیم حتما از خدمات چاپ ارزان انتشاراتی های آنلاین به ویژه چاپ روم استفاده نمایید. انتشاراتی آنلاین چاپ روم کیفیت عالی و قیمت ارزان را هم زمان به شما مخاطبین محترم تقدیم می کند.