چاپ ارزان در بیرجند

چاپ ارزان در بیرجند+ ارسال فوری+هر برگ 950

مقدمه
در راستای توسعه کسب و کار های اینترنتی و گسترش فناوری های پیشرفته در صنایع مختلف بر آن شدیم تا در این مقاله از سری پست های چاپ روم به موضوع چاپ ارزان در بیرجند بپردازیم.

چاپ سر برگ های اداری ارزان

سر برگ یکی از عناصر اصلی ست های اداری به شمار می رود که برای نوشتن یادداشت  و نامه نگاری به افراد حقیقی یا حقوقی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه محتوای درج شده در صفحه سر برگ دارای اعتبار  و رسمیت است می بایست در طراحی و چاپ آنها دقت کافی اعمال گردد. چاپخانه های آنلاین با استفاده از متد های روز دنیا طراحی های بسیار جالب و جذابی را در چاپ سر برگ ها به کار می گیرند.

سفارش آنلاین چاپ سر برگ

به منظور سفارش چاپ آنلاین می توانید به وب سایت اختصاصی چاپخانه های مجهز به سرویس چاپ آنلاین مراجعه نمایید. پس از ثبتنام اولیه و دریافت کد تایید این امکان برای شما فراهم می شود تا در قسمت مربوط به بار گزاری محصول، فایل الکترونیکی خود را آپلود کرده  و در ادامه فرم مربوط به سفارش را تکمیل نمایید. کارشناسان چاپخانه در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و هماهنگی های لازم را جهت ادامه روند چاپ انجام خواهند داد.

ویژگی های چاپخانه های آنلاین معتبر

چاپخانه های فعال در بستر فضای مجازی باید دارای شماره تلفن ثابت و آدرس مشخص باشند تا در صورت لزوم امکان پیگیری وجود داشته باشد.

طراحی وب سایت فروشگاهی چاپ باید ساده و قابل استفاده برای آحاد افراد جامعه باشد.

چاپخانه های آنلاین معتبر دارای برنامه محاسبه آنی و لحظه ای قیمت چاپ هستند و امکان پرداخت هزینه از طریق درگاه الکترونیکی امکان پذیر می باشد

ارسال به سراسر کشور

یکی از ویژگی های مثبت راه اندازی سرویس خدمات چاپ آنلاین امکان سفارش چاپ برای تمامی افراد در سراسر کشور می باشد. مشتری بدون محدودیت مکانی می تواند سفارش خود را در فروشگاه آنلاین چاپ ثبت کند و پس از پرداخت آنلاین هزینه از طریق درگاه الکترونیکی در مدت زمان کم، محصول چاپ شده را درب منزل تحویل بگیرد. مشتریان ساکن در بیرجند پس از گذشت 24 ساعت کاری از زمان ثبتنام و شهرستانی های عزیز طی 5 روز کاری پس از ثبت سفارش، بسته چاپی را تحویل خواهند گرفت. در صورتی که مشتری برای تحویل سفارش عجله داشته باشد با پرداخت هزینه ای بیشتر جهت ارسال پست پیشتاز بسته پستی مورد نظر را در اسرع وقت دریافت خواهد نمود.

مزایای چاپ ارزان در بیرجند

کاهش هزینه چاپ

با وجود تورم قیمت ها و تحریم های که اخیرا علیه کشور صورت گرفته است، هزینه های چاپ افزایش چشمگیری داشته اند. ناشر به دلیل اینکه مواد اولیه خود را قیمت زیاد خریداری می کند و همچنین هزینه های زیادی را صرف خرابی دستگاه های چاپ فرسوده می نماید علی رغم میل خود مجبور می شود تعرفه بیشتری را برای چاپ در نظر بگیرد. این در حالی است که چاپخانه های آنلاین با استفاده از ماشین آلات چاپ پیشرفته و مجهز توانسته اند هزینه های استهلاکی خود را کاهش دهند. در نتیجه هزینه های چاپ تا حد زیادی کاهش می یابد و مشتری مجبور به پرداخت هزینه های سنگین نخواهد شد.

پاسخگویی شبانه روزی

چاپخانه های فیزیکی در ساعات مشخصی از روز خدمات خود را به مشتری تقدیم می کنند. بنابراین متقاضیان چاپ

 باید در ساعات تعیین شده به مراکز چاپ و نشر مراجعه نماید. محدودیت زمانی به ویژه برای افرادی که شاغل هستند یا به جهت شروع تاریخ امتحانات با ضیق وقت مواجه هستند به یک معضل بزرگ تبدیل شده است زیرا آنها نمی توانند ریسک کنند و مدت زمان زیادی را صرف رفت و آمد حضوری به موسسه های چاپ نمایند. این مشکل با استفاده از سرویس چاپ آنلاین برطرف گردیده تا جایی که مشتری هیچ گونه محدودیتی در زمان تحویل سفارش ندارد.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 
 

نتیجه گیری
مطالعه طولانی مدت نسخه های کتاب دیجیتال باعث آسیب رساندن به چشم خواننده می شود. از طرف دیگر چاپ جزوات درسی با تعداد صفحات زیاد ممکن است برای افرادی که مشکل مالی دارند به یک دغدغه و نگرانی تبدیل شود.مجهز شدن چاپخانه ها به سرویس چاپ آنلاین و خدمت رسانی به جامعه از طریق فضای مجازی، گامی مهم در کاهش مشکلات مالی افراد به حساب می آید.