چاپ ارزان در اهواز

تحولی بزرگ در صنعت چاپ کشور!!!

مقدمه
در این پست از سری پست های چاپ رو میخواهیم به مقوله چاپ ارزان در اهواز بپردازیم. تا پایان مقاله با ما باشید. مطالب جالبی برای شما گردآوری نموده ایم.

آیا چاپ ارزان به معنی کیفیت پایین چاپ است؟

برخی تصور میکنند چاپخانه های آنلاین که بیشترین حوزه فعالیت آنها در بستر اینترنت و فضای مجازی انجام میگیرد به جهت ارایه کیفیت پایین چاپ، هزینه کمی برای چاپ در نظر گرفته اند اما در حقیقت چنین باوری نادرست است. بیشتر فروشگاه های چاپ آنلاین به جهت اتخاذ روش های نوین و جدید در زمینه چاپ ، توانسته اند هزینه های تولید را تا سطح زیادی کاهش دهند. چاپخانه ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز که هزینه های استهلاکی کمتری دارند و به ندرت دچار خرابی می شوند، مسیر تازه ای را در روند چاپ به کار گرفته اند. همچنین به جهت اینکه چاپخانه های آنلاین نیاز به فضای بسیار کمی جهت تکثیر و چاپ سفارش های مشتریان دارند، در یک گوشه از منزل شخصی هم قابل استفاده خواهند بود‌ در نتیجه این امر، نیازی به اجاره مغازه و پرداخت هزینه های گزاف نخواهد بود.. به کار گیری نیروی کار مجرب و متخصص، خرید مواد اولیه چاپ بخصوص خرید مستقیم کاغذ از تولیدی ها، عوامل تاثیرگذار دیگری هستند که در کاهش هزینه چاپ به طور مستقیم اثر می گذارند.

چاپ ارزان برای چه کسانی مناسب است؟

دانشجویان و دانش آموزان، مشتریان همیشگی و پرو پا قرص چاپ ارزان هستند. چاپ کتاب درسی و جزوه دانشگاهی معمولا همیشه بیشتر سفارش های چاپ را به خود اختصاص میدهند. علاوه بر قشر محصل، ارگان های دولتی هم به دلیل مکاتبات اداری خود به چاپ ارزان تمایل دارند. بنابراین در یک نگاه کلی می توان نتیجه گرفت چاپ آنلاین و ارزان مورد استفاده تمامی اقشار جامعه می باشد.

انواع صحافی جزوه درسی

برای اینکه جزوه چاپ شده به ریخته نشود و صفحات جابجا نگردند بهتراست از چاپخانه های آنلاین بخواهید جزوه پرینت گرفته شده را صحافی نمایند. صحافی به عملیات جلد گذاری برای جزوات درسی گفته می شود که انواع بسیار متنوعی دارد و با قیمت های متنوعی عرضه می گردد.

صحافی سیمی

متداول ترین نوع صحافی که با استقبال زیادی از طرف مشتریان رو به رو است، صحافی سیمی یا فنری میباشد. مهمترین مزیت به کارگیری صحافی سیمی امکان چرخش کاغذ ها تا ۳۶۰ درجه می باشد به نحوی که امکان مطالعه جزوه را به راحتی فراهم می آورد و خواننده به آسانی میتواند صفحات را برگ بزند. توجه داشته باشید که صحافی فنری فقط برای جزوه های کاربرد دارد که حجم زیادی دارند وگرنه برای جزوه های با صفحات کم، گزینه مناسبی نخواهد بود.

صحافی منگنه

برخلاف صحافی فنری که فقط برای جزوه های با صفحات زیاد مناسب است، صحافی منگنه فقط برای جزوات با حجم کم و کاغذ های با گرماژ پایین کاربرد دارد.

صحافی طلق و شیرازه

این نوع صحافی هم به نوبه خود کاربرد نسبتا زیادی دارد. تنوع رنگ و جلوه بصری این نوع صحافی، تاثیر زیادی در میزان استفاده از آنها دارد. طلق ها بر پشت و روی جزوه قرار میگیرند و بوسیله شیرازه بهم متصل میگردند.  صحافی طلق و شیرازه به جهت شفافیتی که دارد محتوای صفحه اول جزوه را به خوبی نشان میدهد و راحت تر می توان عنوان درس را مشاهده نمود.

سفارش چاپ ارزان در اهواز

برای دریافت خدمات چاپ ارزان کافی است از تکنولوژی روز و پیشرفته چاپ آنلاین بهره ببرید. چاپخانه های آنلاین طی چند سال اخیر به سرویس چاپ آنلاین مجهز شده اند که شما می توانید با یک سرچ ساده در گوگل، لیستی از وب سایت های فعال در حوزه چاپ و نشر اهواز را مشاهده نمایید.

پس از مراجعه به سایت اختصاصی چاپخانه ها در بخش ثبتنام، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و فرم سفارش را تکمیل نمایید. بسته به نوع سفارش، اطلاعات مورد نیاز مانند جنس کاغذ، پرینت رنگی یا سیاه و سفید، چاپ یک رو یا دورو، نوع صحافی در فیلد های خاص درج گردیده اند‌ شما با انتخاب هر کدام از آنها سفارش خود را کامل می کنید. به این ترتیب کارشناسان و عوامل چاپخانه در جریان سفارش شما قرار خواهند گرفت. برای پرداخت هزینه چاپ که به شکل آنلابن برآورد می گردد می توانید از طریق درگاه الکترونیک اقدام نمایید.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی