چاپ آنلاین در قم

پرینت ارزان قم

مقدمه
در این مقاله قصد داریم خدمات چاپ آنلاین در قم را بررسی نماییم. با ما همراه باشید.

چاپ آنلاین چیست؟

در سرویس چاپ آنلاین شما می توانید خدمات چاپ خود را طراحی کرده و اندازه چاپ را مشخص نمایید. همچنین این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا در فرم مربوط به سفارش، تعداد نسخه های چاپ را نیز مشخص کنید. با تکمیل فرم سفارش محصول چاپی، سیستم به صورت آنی و لحظه ای هزینه چاپ را نمایش خواهد داد. چاپخانه های آنلاین در مقایسه با مراکز چاپ و نشر فیزیکی مزایا و معایبی دارد که در ادامه به طور مفصل به آنها پرداخته خواهد شد.

مزایای چاپ آنلاین

کاهش هزینه های چاپ

قطع به یقین مراجعه حضوری به چاپخانه های فیزیکی مستلزم پرداخت هزینه های جانبی زیادی است. در حالی که در سیستم چاپ آنلاین، هزینه های جانبی به حداقل می رسد زیرا اکثر واسطه ها حذف می شوند و خرید مستقیما از خود چاپخانه انجام می گیرد.

آیا پرینت ارزان به معنی کیفیت پایین است؟

برخی تصور می کنند که چاپخانه های آنلاین به دلیل کیفیت پایین کار خود هزینه های چاپ را کاهش داده اند اما این یک تصور غلط است. بیشتر فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه چاپ و نشر به دلیل خرید بی واسطه مواد اولیه از تولیدی ها، استفاده از ماشین آلات چاپ مجهز و پیشرفته و همچنین بهره گیری از نیروی متخصص توانسته اند هزینه های استهلاکی خود را به طور چشمگیری کاهش دهند، در نتیجه پرینت ارزان یکی از خدمات چاپی با کیفیت است که توسط چاپخانه های آنلاین انجام می گیرد.

کاهش رفت و آمد

در مراجعه حضوری به موسسه های چاپ و نشر، مشتری وقت زیادی را صرف آماده شدن و رفتن به چاپخانه می کند. از این روی اتلاف وقت یکی از معایب استفاده از خدمات فیزیکی چاپخانه ها به شمار می رود. در حالی که در سرویس خدمات چاپ آنلاین در قم، مشتری به راحتی از منزل یا محل کار، سفارش خود را چاپ می کند. همچنین محدودیت زمانی برای ثبت سفارش وجود ندارد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به وب سایت اختصاصی چاپخانه مراجعه نمایید و درخواست خود را در ثبت کنید.

تنوع در طراحی

چاپخانه های آنلاین تنوع زیادی از طرح ها و محصولات چاپی را فراهم آورده اند. شما می توانید با طراحان حرفه ای چاپخانه های آنلاین تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

چاپ در تیراژ پایین

برخی تصور می کنند، موسسه های چاپ آنلاین فقط سفارش های با حجم بالا را می پذیرند اما برخلاف باور آنها، امکان ثبت سفارش در تعداد محدود نیز وجود دارد.

معایب چاپ آنلاین

با توجه به اینکه چاپ آنلاین در بستر اینترنت انجام می گیرد و شما نظارتی بر کیفیت کار ندارید احتمال بروز اشتباه و خطا در کیفیت چاپ وجود خواهد داشت.

چاپ آنلاین چه هزینه هایی را در بر می گیرد؟

محاسبه هزینه چاپ آنلاین به عوامل متعددی بستگی دارد.

تعداد صفحات

جنس کاغذ

جوهر رنگی

دستگاه چاپ

ارسال

صحافی

قبل از سفارش چاپ محصول به نکات زیر توجه کنید.

ابعاد و طراحی خاص خود را از قبل به طور دقیق مشخص کنید تا با مشاهده تنوع طراحی در وب سایت های فروشگاهی دچار سردرگمی نشوید.

حتما نگاهی به بخش نظرات وب سایت بیاندازید تا متوجه نظر دیگران در رابطه با عملکرد چاپخانه آنلاین بشوید. خواندن این نظرات به شما کمک می کند تا در رابطه با سرعت عمل چاپخانه و کیفیت کار آنها، اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

هزینه های چاپ را در سایت های مختلف مقایسه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نشوید. برخی چاپخانه ها هزینه های زیادی را جهت چاپ دریافت می کنند در حالی که سطح کیفیت کار آنها معمولی است.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 
 

نتیجه گیری
توسعه کسب و کار های اینترنتی لزوم هم گام شدن با عصر پیشرفت و فناوری را ایجاب می کند. اگر چه برخی افراد ترجیح می دهند به روش های سنتی محصولات چاپی خود را تکثیر نمایند اما دیر یا زود این روش ها کاملا منسوخ می شوند و ناگزیر به استفاده از خدمات اینترنتی خواهیم بود.