چاپ آنلاین در سمنان

چاپ انلای در سمنان

مقدمه
در سال های اخیر  بیشتر کسب و کارهای تجاری، تحولی بزرگ را تجربه نمودند و وارد دنیای کاملا متفاوت با شیوه فعالیت سنتی خود شدند. واسطه ها حذف گردیدند و بیشتر خدمات ارائه شده توسط برند ها و صاحبان کسب و کار مستقیما در اختیار مصرف کننده قرار گرفت. از این رو هزینه های خرید به شدت کاهش یافت و مردم قدرت خرید بیشتری به دست آورند. شنعت چاپ و نشر کشور نیز پا به پای تحولات نوین تکنولوژی و فناوری قدم برداشت. در این مقاله قصد داریم به تحولات و پیشرفت های نوین صنعت چاپ در شهر سمنان بپردازیم و سرویس چاپ آنلاین را مورد بررسی قرار دهیم.

همه چیز درباره چاپ آنلاین

سرویس خدمات چاپ آنلاین تحولی بی سابقه در صنعت چاپ به شمار می آید.  نه در سمنان و نه در هیچ یک از شهر های ایران سابقه ارائه خدمات پاپ در بستر فضای مجازی وجود نداشت و همه چیز به شکل کاملا فیزیکی انجام می گرفت. مشتری برای چاپ یک نسخه تا حجم بالای فایل الکترونیکی خود مجبور بود با صرف وقت و هزینه زیاد به مراکز چاپ و نشر مراجعه کند و سفارش خود را تحویل دهد. استفاده از روش های سنتی چاپ موجب میشد، مدت زمان زیادی صرف چاپ و تکثیر گردد. در نتیجه اگر مشتری نیاز به تحویل فوری محصول چاپی داشت، این امر امکان پذیر نبود. با راه اندازی سرویس خدمات چاپ آنلاین همه این مشکلات برطرف گردید  و مشتری در اسرع وقت بدون مراجعه حضوری به مراکز چاپ سریعا سفارش خود را ثبت می کند.

سفارش چاپ بدون مراجعه حضوری در سمنان

جهت سفارش چاپ آنلاین کافی است وارد وب سایت فروشگاهی چاپخانه های فعال در حوزه چاپ و نشر مجازی گردید و از ویترین خدمات ارائه شده، در خواست خود را انتخاب نمایید. ابتدا شماره تلفن و نام کاربری خود را وارد کنید و فرم مربوط به سفارش چاپ آنلاین را تکمیل نمایید. در قسمت بارگزاری محتوا می بایست فایل الکترونیکی خود را که قصد پرینت گرفتن آن را دارید آپلود نمایید. بدین ترتیب سفارش شما ثبت می شود و کارشناسان چاپخانه سریعا با شما تماس خواهند گرفت تا هماهنگی های بعدی را به عمل آورند.

آیا امکان سفارش چاپ کتاب آنلاین وجود دارد؟

هیچ محدودیتی در زمینه ارائه خدمات چاپ توسط انتشاراتی های آنلاین وجود ندارد. تمامی خدماتی که به صورت فیزیکی در موسسه های چاپ و نشر انجام می گیرد در مراکز چاپ آنلاین هم به مخاطبین تقدیم می شود.

  • چاپ عکس دیجیتال
  • چاپ عکس روی شاسی
  • چاپ کتاب
  • چاپ تراکت
  • چاپ بنر های تبلیغاتی
  • چاپ کارت ویزیت
  • و...

مراحل چاپ کتاب در چاپخانه های آنلاین

ویراستاری

ویراستاری کتاب مهمترین مرحله در جریان عملیات چاپ کتاب محسوب می شود زیرا در صورتی که اشتباهات تایپی و غلط های املایی به درستی اصلاح نگردند در متن نهایی کتاب چاپ می شوند. این موضوع از دید خوانندگان خوشایند نیست و بر میزان فروش تاثیر منفی می گذارد.

صفحه آرایی

طراحی جلد کتاب و صفحات داخلی باید متناسب با موضوع و عنوان کتاب باشد. استفاده از تصاویر رنگی باید متناسب با گروه سنی مخاطب باشد. صفحه آرایی کتاب از لحاظ جلب توجه مخاطب حائز اهمیت می باشد.
دریافت شابک

شابک شماره اختصاصی است که به طور جداگانه برای هر کتاب صادر می شود و در تمامی نوبت های چاپ ثابت می ماند.

دریافت فیپا

به فهرست نویسی صفحه اول کتاب اطلاق می شود و اطلاعات هویتی همچون نام نویسنده، سال چاپ و محل جغرافیایی را شامل می شود.

مجوز ارشاد

محتوای کتاب از لحاظ موضوع و طراحی مورد بررسی قرار می گیرد. پایبندی به ارزش های کشور باید در متن و تصاویر کتاب ها رعایت شود وگرنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجازه چاپ نخواهد داد.

تعرفه ارزان چاپ آنلاین

برآورد هزینه چاپ آنلاین در مقایسه با چاپ فیزیکی، به صورت آنی و لحظه ای انجام می گیرد. از آنجایی که بیشتر واسطه هایی که در چاپ فیزیکی حضور دارند و بر افزایش قیمت چاپ تاثیر گذار هستند در چاپ آنلاین حذف می گردند، تعرفه چاپ و پرینت ارزان تر محاسبه می شود. چاپخانه های آنلاین با به کار گیری دستگاه های چاپ مجهز و به روز، خرید مستقیم مواد اولیه چاپ از تولیدی ها و استفاده از تجارب و تخصص نیروی انسانی کار آمد و حرفه ای توانسته اند هزینه های چاپ را تا حد زیادی کاهش دهند. از این رو پرینت ارزان مهمترین سرویس خدمات ارائه شده توسط مراکز چاپ و نشر آنلاین محسوب می شود.

مزایای استفاده از خدمات چاپ آنلاین

کاهش رفت و آمد

مقرون به صرفه بودن

پاسخگویی 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

نظارت بر مراحل چاپ آنلاین

برآورد آنی هزینه چاپ

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی