چاپ آنلاین در بابلسر

چاپ با تخفیف ویژه

مقدمه
پیشرفت فناوری و تکنولوژی شیوه ی جدیدی در کسب و کار های تجاری و اقتصادی ایجاد نموده است. بیشتر صاحبین شرکت ها سعی در تبلیغ و معرفی خدمات خود دارند. از این رو به دنبال راهی می گردند تا در اسرع وقت و با کیفیت عالی بتوانند خدمات خود را به جامعه معرفی کنند. استفاده از چاپ آنلاین روش کاملا نوینی است که در شهر بابلسر و سایر شهر های کشور با استقبال زیادی روبه رو شده و توانسته نیاز های چاپی مشتریان را در زمان کم و با کیفیت بالا پاسخ دهد.

چاپ آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟

جهت آشنایی با سرویس چاپ آنلاین بهتر است نگاهی به خدمات ارائه شده توسط چاپخانه های فیزیکی بیاندازیم. در این موسسه ها، همه مراحل چاپ به شکل کاملا سنتی انجام می گیرد. مشتری مدت زمان زیادی در نوبت چاپ می ماند  و چه بسا مجبور به پرداخته هزینه های جانبی زیادی گردد. اما در روش چاپ آنلاین همه چیز به شکل دور کاری و سفارش آنلاین انجام می گیرد. مشتری به راحتی وارد وب سایت فروشگاهی انتشاراتی های آنلاین می شود و در بخش ثبت سفارش، درخواست خود را ثبت می کند. به این ترتیب در مدت زمان کم، سفارش خود را به صورت بسته بندی شده درب منزل تحویل می گیرد.

سفارش کارت ویزیت آنلاین در بابلسر

کارت ویزیت ابزار تبلیغاتی بسیار مهمی است که به نوبه خود در معرفی برند ها و خدمات ارائه شده توسط شرکت های تولیدی و تجاری، نقش مهمی دارد. هر چقدر طراحی کارت ویزیت خلاقانه تر و جذاب تر باشد، به همان نسبت تاثیر بیشتری در جلب توجه مشتریان دارد و آنها را به سمت استفاده از خدمات شرکت ها تشویق می کند.

جهت سفارش چاپ کارت ویزیت آنلاین می توانید با کارشناسان حرفه ای و مجرب چاپخانه ها که در فضای مجازی فعالیت دارند، تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

هزینه چاپ کارت ویزیت آنلاین

عوامل متعددی در برآورد هزینه چاپ کارت ویزیت آنلاین موثر هستند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جنس کاغذ
  • چاپ یک رو یا دو رو
  • طراحی
  • جوهر رنگی
  • تیراژ چاپ

انواع کاغذ های چاپ کارت ویزیت

جهت چاپ کارت ویزیت، انواع متفاوتی از کاغذ های چاپ وجود دارند. این کاغذ ها بر حسب بودجه و سلیقه مشتری انتخاب می شوند. نام هر یک به انضمام هزینه چاپ در فرم سفارش آنلاین درج گردیده است.

کاغذ گلاسه

این کاغذ دارای روکش سلفون است که بسته به بودجه و نظر مشتری در دو نوع مات و براق مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ کتان

این کاغذ بافتی شبیه به بافت کاغذ کاهی دارد با این تفاوت که کیفیت چاپ بر روی آن از سطح بالاتری برخوردار است. کاغذ کتان در انواع کاغذ های کتان آلمانی و غیر آلمانی تولید می شود که نوع آلمانی آن در ایران نایاب است.

کاغذ کرافت

در مقایسه با سایر کاغذ های چاپ کارت ویزیت، کاغذ کرافت بسیار ارزان قیمت است. با این وجود فرآیند چاپ بر روی کاغذ کرافت قهوه ای رنگ به سختی انجام می گیرد، به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

کارت ویزیت سه بعدی

این کارت ویزیت ها شکلی شبیه به خط کش دارند. کارت ویزیت سه بعدی به نحوی طراحی شده است که با چرخش آن ، شکل روی کارت تغییر می کند. این کارت های لوکس بسیار گران هستند و فقط برای برند های خاص و معروف استفاده می شوند.

نکات کلیدی در طراحی کارت ویزیت

اطلاعات مهم مانند شماره تلفن و آدرس الکترونیکی یا فیزیکی خود را بر روی کارت ویزیت قید نمایید.

لوگو یا علامت تجاری برند شما می بایست بر روی کارت ویزیت حک شود.

طراحی کارت ویزیت باید متناسب با حوزه فعالیت شرکت باشد.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
با توجه به اینکه کارت ویزیت ابزار بسیار قدرتمندی در معرفی کسب و کار شما به حساب می آید، توصیه می کنیم قبل از ثبت سفارش آنلاین، نمونه کار های قبلی چاپخانه را مشاهده نمایید، هزینه چاپ را برآورد کرده و با سایر چاپخانه ها مقایسه کنید. برخی مراکز چاپ آنلاین با وجود اینکه سطح کیفیت کار معمولی دارند اما هزینه های بسیار زیادی را در قبال خدمات خود دریافت می کنند. به همین جهت می توان با کمی جست و جو در سایت های مختلف فروشگاهی، قیمت های مناسب تری را پیدا کرد که خدمات  مشابه را انجام می دهند.