پرینت ارزان یزد

پرینت ارزان یزد

یزد از استانهای تاریخی و منحصر به فردی است که با داشتن جاذبه های زیبا و کم نظیر گردشگران و مسافران زیادی را جلب می کند. این استان به واسطه دانشگاه های خوب دانشجویان زیادی را جذب نموده است. یکی از معضلات نبود پرینت ارزان در یزد است. برای پرینت جزوه یا کتاب لممکن است لازم باشد چندین کیلومتر طی کنید و یا هزینه های زیادی را متحمل شوید.

چاپ روم سرویس پرینت ارزان در یزد را برای آن دسته از افرادی که مشکلات زیادی در این زمینه دارند ارائه می دهد. پیشنهاد اساسی چاپ روم استفاده از سرویس چاپ ارزان و پرینت ارزان است.

یکی از اهداف اصلی به وجود آمدن استارتاپ چاپ روم پرینت ارزان ویژه دانشجویان و دانش آموزان با بهترین کیفیت است. برای راحتی شما دانشجویان و دانش آموزان  یزدی این امکان فراهم شده است که شما قادر خواهید بود به صورت آنلاین و از طریق سایت چاپ روم سفارشات خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان و با بهترین کیفیت چاپ کتبها و جزوه های خود را درب منزل دریافت نمایید.



ثبت سفارش پرینت ارزان



چرا چاپ روم؟

مجموعه چاپ روم تحولی در صنعت چاپ با روش های نوین به وجود آورده است.این مجموعه با به کارگیری بهترین دستگاه ها و نیروهای متخصص هزینه های چاپ و پرینت را کاهش می دهد. اگر در یزد با هزینه های پرینت سخت کنار می آید چاپ روم با افتخار هزینه ها را برای شما تا 80 درصد کاهش داده است.

یکی دیگر از فعالیت های چاپ بروم برای شما، فعالیت و مشاوره در زمینه نشر کتاب است.اگر تصمیم دارید کتاب خود را چاپ نمایید اما نمی دانید چه کنیدبا یک تماس به پشتیبانان از کم و کیف این موضوع باخبر شوید. علاوه بر آن چاپ روم صفر تا صد چاپ کتاب را برای شما انجام می دهید.

سایر خدمات مجموعه چاپروم:

  • چاپ ارزان کتاب ویژه موسسات و انتشارات حتی 20 جلد
  • پرینت ارزان کتاب و پرینت ارزان
  • مشاوره تخصصی رایگان در حوزه نشر کتاب توسط متخصصین این حوزه
  • خدمات صحافی کتاب و جزوه و استفاده از دستگاه های به روز در این زمینه

 https://chaproom.com/upload/images/2021/editor/Printing%20invoices.gif

پرینت ارزان سیاه سفید یزد و پرینت رنگی یزد

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود چگونه ممکن است چاپ روم با این قیمت  و کیفیت بالا خدمات پرینت انجام می دهد. ما این حق را به شما میدهیم وکاملا منطقی است که در مقایسه با قیمت های زیاد بیرون این سوال برای شما پیش بیاید. در جواب باید بگوییم که این اختلاف زیاد در قیمت ناشی از سه مورد است. اولین مورد این که ما از دستگاه های به روز و بهینه چاپ و پرینت استفاده میکنیم و این مورد هزینه تمام شده چاپ را بسیار کاهش میدهد. دومین مورد این که ما کاغذهای مورد نیاز خود را به طور مستقیم از کارخانه تهیه میکنیم و همین حذف واسطه، عامل مهم دیگر در کاهش هزینه چاپی میباشد. سومین و آخرین مورد استفاده از نیروهای متخصص جهت چاپ سفارش ها میباشد.

تعرفه پرینت ارزان یزد ویژه دانشجویان و دانش آموزان

پرینت سیاه سفید دورو برگی: 1150 تومان

پرینت سیاه سفید یکرو برگی: 950 تومان

پرینت رنگی دورو برگی: 3600 تومان

پرینت رنگی یکرو: 2400 تومان

راه های ارتباطی با ما:

در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره تیم متخصص ما امادهی پاسخگویی به شماست.شما میتوانید از طریق تلفن یا چت آنلاین با ما تماس بگیرید.برای تماس با شماره پشتیبانی میتوانید به شماره 09038543038 مراجعه کنید.

چاپ آفست ارزان و چاپ دیجیتال کتاب یزد

از آنجایی که چاپ روم آماده عقد قرارداد با کلیه موسسات آموزشی و انتشارات در سراسر کشور است تمامی خدمات را با وسواس خاصی انجام می دهد. همچنین به این دلیل که موسسات و انتشارات سفارشاتشان به صورت سری میباشد، هزینه چاپ و پرینت آنها، در پکیج های سازمانی به طرز قابل توجهی کاهش می یابد. در ادامه هزینه چاپ ارزان کتاب را برای شما بیان میکنیم. البته این نوید را هم به شما میدهیم که میتوانید به صورت آنلاین قیمت چاپ کتاب را استعلام بگیرید. مطلع هستید که برای موسسات و انتشارات ها، علاوه برقیمت، کیفیت چاپ و زمان آماده سازی سفارش بسیار مهم است. ما در مجموعه چاپ روم سعی کردیم، تا جایی که امکان دارد، نگرانی های مدیران موسسات و ناشران را برطرف کنیم. در واقع علاوه بر هزینه پایین چاپ، کیفیت چاپ را برای تمامی سفارش ها تضمین میکنیم و اگر مشکلی بابت چاپ داشته باشید، هزینه سفارش باز گردانده می شود. همچنین سعی داریم سفارش ها حداکثر تا سه روزکاری پس از سفارش، تحویل مشتری داده شود.

اگر در زمینه چاپ کتاب در یزد یا پرینت ارزان و یا چاپ دیجیتال در یزد سوالی داشتید می توانید با پشتیبانان چاپ روم تماس حاصل فرمایید پشتیبانان ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به شما هستند.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی