پرینت ارزان کرمان

پرینت ارزان کرمان

شهر کرمان یکی از کلانشهرهای جنوب شرقی ایران و از پهناورترین استان های ایران است. این شهر جز 5 شهر تاریخی ایران است. وسعت شهر کرمان حدد ۲۴۰ کیلومتر مربع است و به دلیل وسعت شهری و جمعیت، این شهر جزو کلانشهرهای ایران طبقه‌بندی شده‌است. چاپ روم خدمات پرینت ارزان کرمان را برای اهالی محترم این شهر با تخفیفات ویژه ارائه می دهد.

کرمان به دلیل وسعت زیاد و داشتن دانشگاه های فراوان دانشجویان زیادی زیادی را جذب کرده است. یکی از مشکلات نبود امکاناتی مانند دفاتر فنی یا چاپخانه در همه شهرها بوده است. پرینت ارزان کرمان به صورت آنلاین تمامی خدمات از مرحله دریافت سفارش تا ارسال به محل سکونت شما را شامل می شود.

هدف اصلی چاپ روم ارائه بهترین قیمت ها با سرویس پرینت ارزان است. این سرویس مختص دانشجویان و دانش آموزانی است که در کرمان قصد دارند به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید و به صورت غیر حضوری و از طریق سایت چاپ روم سفارشات خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان و با بهترین کیفیت چاپ کتبها و جزوه های خود را درب منزل دریافت نمایید.

چرا پرینت ارزان کرمان چاپ روم؟

سیستم پرینت ارزان کرمان چاپ روم در این شهر تحولی در صنعت چاپ به وجود آورده است. با استفاده از دستگاه های مدرن چاپ روم و استفاده از نیروی های فنی کارآزموده قادر خواهید بود در هزینه چاپ و پرینت صرفه جویی نمایید. بنابراین اگر در کرمان با هزینه های پرینت مشکل دارید چاپ روم با افتخار هزینه ها را برای شما تا 80 درصد کاهش داده .

فعالیت های چاپ روم

از دیگر خدمات جدید چاپ روم فعالیت و مشاوره در زمینه نشر کتاب است.اگر تمایل دارید یک کتاب جدید چاپ نمایید اما از مراحل کمی و کیفی اطلاع ندارید کافی است به وسیله یک تماس با پشتیبانان چاپ روم از جزئیات آن باخبر شوید. همچنین می توانید از مشاوران چاپ روم جهت صفرتا صد چاپ کتاب مشاوره دریافت نمایید.

سایر خدمات مجموعه چاپروم:

  • خدمات مشاوره رایگان جهت چاپ و انتشار کتاب از صفر تا صد
  • ارزان ترین خدمات چاپ کتاب برای موسسات و انتشارات حتی کمتر از 20 جلد
  • پرینت ارزان در کرمان برای  کتاب و جزوات
  • خدمات صحافی کتاب و جزوه و استفاده از دستگاه های به روز در این زمینه

پرینت ارزان سیاه سفید کرمان و پرینت رنگی کرمان

اگر تابحال از خدمات چاپ روم استفاده نکرده اید ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود مگر امکان دارد با این قیمت اما کیفیت بالا خدمات پرینت انجام شود؟ باید گفت پاسخ این سوال از 3 مورد تاثیر می گیرد:

  1. اولین مورد استفاده از دستگاه های به روز و بهینه جهت پرینت است.
  2. دومین مورد استفاده از  بهترین و ارزان ترین کاغذها از کارخانه و حذف واسطه ها است  و این حذف واسطه ها باعث کاهش قیمت ها است.
  3. استفاده از نیروهای متخصص برای چاپ و به صورت تمام وقت جهت افزایش قیمت هاست.

تعرفه پرینت ارزان کرمان ویژه دانشجویان و دانش آموزان

  • پرینت سیاه سفید دورو برگی: 1150 تومان
  • پرینت سیاه سفید یکرو برگی: 950 تومان
  • پرینت رنگی دورو برگی: 3600 تومان
  • پرینت رنگی یکرو: 2400 تومان

چاپ آفست ارزان و چاپ دیجیتال کتاب کرمان

ما در استارتاپ چاپ روم سعی داریم تا حد امکان، نگرانی های مدیران موسسات و ناشران را برطرف کنیم. در واقع علاوه بر هزینه پایین چاپ، کیفیت چاپ را برای تمامی سفارش ها تضمین میکنیم و اگر مشکلی بابت چاپ داشته باشید، هزینه سفارش باز گردانده می شود. همچنین سعی داریم سفارش ها حداکثر تا سه روزکاری پس از سفارش، تحویل مشتری داده شود. همچنین چاپ روم آماده عقد قرارداد با کلیه موسسات آموزشی و انتشارات در سراسر کشور است تمامی خدمات را با وسواس خاصی انجام می دهد. همچنین به این دلیل که موسسات و انتشارات سفارشاتشان به صورت سری میباشد، هزینه چاپ و پرینت آنها، در پکیج های سازمانی به طرز قابل توجهی کاهش می یابد. در ادامه هزینه چاپ ارزان کتاب را برای شما بیان میکنیم. البته این نوید را هم به شما میدهیم که میتوانید به صورت آنلاین قیمت چاپ کتاب را استعلام بگیرید. مطلع هستید که برای موسسات و انتشارات ها، علاوه برقیمت، کیفیت چاپ و زمان آماده سازی سفارش بسیار مهم است.

اگر در زمینه چاپ کتاب در کرمان یا پرینت ارزان و یا چاپ دیجیتال در کرمان سوالی داشتید می توانید با پشتیبانان چاپ روم تماس حاصل فرمایید پشتیبانان ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به شما هستند.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی