پرینت ارزان ساری

پرینت ارزان ساری

 امروزه هزینه های چاپ و پرینت به طور سرسام آوری زیاد شده است و این موضوع برای اهالی شهر ساری هم نگران کننده بوده است. به همین دلیل ما در مجموعه بزرگ چاپ روم سعی کردیم سرویس پرینت ارزان ساری را ارائه دهیم و هزینه چاپ و پرینت را کاهش دهیم تا جایی که به امید خدا توانستیم، تعرفه پرینت را تا یک هشتم قیمت مصوب کاهش دهیم، که برای دسترسی کل کشور به این هزینه، سرویس پرینت آنلاین ارزان را در چاپ روم راه اندازی کردیم تا همه هموطنان بتوانند به راحتی با چند کلیک سفارش پرینت ارزان خود را ثبت کنند.

فعالیت های اصلی چاپ روم

چاپ روم یک مجموعه بزرگ چاپ و نشر در ایران میباشد که سابقه زیاد و درخشانی در صنعت چاپ کشور دارد. مهم ترین مزیت چاپ روم در مقایسه با سایر رقبا، قیمت پرینت ارزان و در کنار آن کیفیت بالای کار میباشد و به لطف خداوند توانسته است تمامی سفارشات خود از سراسر کشور را با در نظر گرفتن این دو موضوع به انجام برساند و همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد.

  • پرینت ارزان جزوه دانشجویی و دانش آموزی

  • چاپ کتاب ارزان در تیراژهای بالا و کم حتی ده جلد!
  • انجام کلیه خدمات نشر کتاب، صفر تا صد چاپ کتاب
  • مشاوره رایگان بابت چاپ کتاب توسط متخصصان حوزه نشر و چاپ
  • چاپ عکس ارزان با کیفیت بسیار بالا توسط دستگاه های به روز چاپ عکس
  • انجام کلیه امور صحافی کتاب و جزوه
  • آماده عقد قرار داد با موسسات آموزشی و سازمان های دولتی و خصوصی در سراسر کشور

چرا پرینت ارزان چاپ روم؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا چاپ روم با این قیمت شگفت انگیز، چاپ و پرینت انجام میدهد. لازم به ذکر است که چاپ روم با استفاده از دستگاه های مجهز و به روز و همچنین بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب، توانسته است هزینه تمام شده چاپ را به میزان زیادی کاهش دهد همچنین چاپ روم کاغذهای مصرفی خود را مستقیما از کارخانه های تولیدی کاغذ تهیه میکند و حدف دست دلال،که همواره این قشر به اقتصاد کشور لطمه وارد کرده اند، هزینه چاپ را بسیار کاهش داده است و این یکی از کلیدی ترین دستاورد ما در این حوزه بوده و خواهد بود.

تعرفه پرینت ارزان ساری

در این قسمت قصد داریم شما را با قیمت پرینت ارزان ویژه دانشجویان و دانش آموزان آشنا کنیم. در چاپ روم تعرفه ها در دو دسته پرینت سیاه سفید ارزان و پرینت رنگی ارزان تقسیم بندی میشود که شما کاربران عزیز میتوانید با توجه به نوع سفارش خود، سفارش را ثبت کنید.

لیست تعرفه چاپروم

  • پرینت سیاه سفید دورو برگی: 1150 تومان
  • پرینت سیاه سفید یکرو برگی: 950 تومان
  • پرینت رنگی دورو برگی: 3600 تومان
  • پرینت رنگی یکرو: 2400 تومان

در صورتی که موسسه یا سازمانی هستید که قصد دارید سفارش خودتان را به صورت عمده ای ثبت کنید، قیمت به صورت توافقی میباشد که برای کسب اطلاع بیشتر کافی است با پشتیبانان سایت چاپ روم تماس برقرار کنید و اطلاعات لازم راکسب کنید.

در پایان از این که تا این جای کار همراه بودید تشکر میکنیم و سعی ما همواره بر این بوده که بتوانیم شعار خودمان را عملی کنیم و برای کلیه کاربران بتوانند لذت چاپ آنلاین را بچشند. برای ثبت سفارش پرینت کافی است به قسمت مربوطه مراجعه کنید و اگر سوالی در مورد نحوه سفارش دارید با پشتیبانان سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی