پرینت ارزان زعفرانیه

پرینت ارزان زعفرانیه | تخفیف ویژه | چاپ روم

مقدمه
زعفرانیه یکی از محله های بسیار آرام تهران است. متقاضیان چاپ در این منطقه به دنبال راهی ارزان برای خدمات چاپ هستند. در این پست می خواهیم به موضوع پرینت ارزان زعفرانیه بپردازیم. با ما همراه باشید.

پرینت ارزان چیست؟

به کار گیری آخرین متد های روز دنیا در راستای انجام چاپ و پرینت باعث می شود که هزینه های چاپ تا حد زیادی کاهش پیدا کند. چاپ روم به دلایل زیر  خدمات چاپ  و پرینت را با قیمت ارزان تری محاسبه می کند.

فناوری های  چاپ به روز و پیشرفته برای پرینت ارزان زعفرانیه

چاپخانه های سنتی معمولا از دستگاه های چاپ دستی و فرسوده برای چاپ و تکثیر استفاده می کنند. به کار گیری ماشین آلات قدیمی روند چاپ را کند می سازد. این امر باعث می شود که عملیات چاپ تا حد زیادی وقت گیر باشد و موجب به هدر رفتن وقت مشتری گردد. این در حالی است که موسسه های چاپ آنلاین از تکنولوژی های پیشرفته برای چاپ و پرینت بهره می برند. چاپ روم با مجهز شدن به سرویس چاپ و پرینت ارزان سبب تسهیل و تسریع در روند چاپ و تحویل به موقع سفارش محصولات چاپی به مشتری شده است.

نیروی انسانی کار آمد

استخدام نیروی انسانی مجرب و حرفه ای نقش مهمی در بهبود کیفیت چاپ و ارتقای اعتبار چاپخانه دارد. چاپ روم در این زمینه حساسیت زیادی به خرج می دهد و افراد متخصص و کار آزموده را جهت همکاری جذب می نماید. فرض کنید نیروی انسانی از کارایی لازم برخوردار نباشد، در این صورت خسارت های مالی زیادی متوجه مرکز چاپ خواهد شد. همچنین چاپخانه از اعتبار ساقط می گردد و مشتری های خود را از دست خواهد داد.

خرید بی واسطه

خرید کاغذ، تونر رنگی و سایر مواد اولیه از خرده فروش ها با قیمت زیادی صورت می پذیرد. زیرا واسطه هایی در جریان خرید و فروش حضور دارند که به نوبه خود بر افزایش قیمت محصولات تاثیر گذاری مستقیم خواهند داشت. چاپ روم مستقیما مواد اولیه خود را از تولیدی ها خریداری می کند. این اقدام سبب می شود هزینه های خط تولید برای چاپخانه به طور چشمگیری کاهش یابد. بنابراین تعرفه در نظر گرفته شده برای خدمات چاپ مقرون به صرفه خواهد بود.

ضرورت استفاده از پرینت ارزان زعفرانیه

دانشجویان و دانش آموزان در هر جای از ایران و جهان متقاضیان اصلی خدمات چاپ به حساب می آیند. ارگان ها و سازمان های اداری نیز نیاز مبرمی به سرویس چاپ دارند. این گروه از افراد دائما به دنبال یافتن راهی هستند تا خدمات چاپ را با قیمت ارزان تری در اختیار داشته باشند. منطقه زعفرانیه تهران نیز از این قضیه مستثنی نبوده و افراد ساکن در این بخش از تهران به دنبال چاپ با تعرفه پایین هستند. به همین جهت توصیه می کنیم از خدمات پرینت ارزان زعفرانیه که به شکل آنلاین ارائه می شود استفاده نمایید.

برآورد آنی قیمت در چاپخانه های آنلاین 

چاپخانه های آنلاین برنامه ای را طراحی نموده اند که محاسب هزینه چاپ به طور آنی و لحظه ای انجام می گیرد. این فناوری مزیت های زیادی دارد؛ از جمله:

تعیین بودجه کافی

مشتری متناسب با میزان بودجه خود، سفارش چاپ را نهایی می کند. در این شرایط اگر دستمزد انتشاراتی بیش از بودجه در نظر گرفته شده باشد، می تواند تعداد تیراژ را کمتر کند.

مقایسه قیمت ها

متقاضی پرینت ارزان زعفرانیه این فرصت را به دست می آورد تا میزان تعرفه های چند انتشاراتی را مقایسه کند.

روش پرینت ارزان زعفرانیه

چاپ به دو شکل کلی چاپ سیاه و سفید و رنگی انجام می گیرد. چاپخانه ها برای انجام عملیات چاپ از دو روش افست و دیجیتال استفاده می کنند که هر کدام از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار است.

روش چاپ افست

برای آن دسته از خریدارانی کاربرد دارد که می خواهند سفارش خود را با حجم بالا چاپ کنند. به این ترتیب هزینه چاپ برای آنها کمتر حساب می شود.

چاپ دیجیتال

اگر چه چاپ به روش دیجیتال از کیفیت بالایی برخوردار است اما هزینه چاپ بالاست. پیشنهاد می کنیم در مواردی که قصد چاپ و تکثیر برای تیراژ  کمتر از 500نسخه را دارید از این روش بهره بگیرید.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
پرینت ارزان زعفرانیه به واسطه سفارش آنلاین در سامانه اختصاصی چاپ روم میسر است. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت درخواست خود را ثبت کرده و نوع چاپ را مشخص نمایید.