پرینت ارزان در کیش

خدمتی جدید در کیش، پرینت آنلاین ارزان

مقدمه
قطع به یقین  در هر شهر و منطقه ای، افرادی هستند که نیاز به پرینت محتوای الکترونیکی خود دارند. عکس، پی دی اف از جمله پر کاربردین ترین مواردی هستند که در منطقه آزاد کیش مانند هر منطقه دیگری پرینت گرفته می شوند و در اختیار کاربران به ویژه قشر محصل قرار می گیرند. با توجه به اینکه برخی فایل ها سنگین و حجیم هستند لازم است راهی بیابیم تا با پرداخت هزینه ارزان تری آن ها به صورت نسخه فیزیکی چاپ کنیم و مورد استفاده قرار دهیم. در این مقاله قصد داریم به موضوع پرینت ارزان در کیش بپردارزیم و چگونگی دستیابی به این مهم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید تا از تازه ترین های پرینت ارزان در کیش باخبر شوید.

پرینت در کیش

آیا سفارش پرینت و چاپ به صورت آنلاین در منطقه آزاد کیش امکان پذیر است؟

بله. امروزه تقریبا هر کاری اعم از فعالیت های تجاری، بازی های رایانه ای و آموزش های مختلف را می توان به واسطه دنیای مجازی انجام داد. سفارش چاپ و پرینت نیز به همین شکل امکان پذیر است و چه بسا سفارش آنلاین پرینت محتوای الکترونیکی سبب کاهش هزینه تمام شده پرداختی توسط کاربر بشود.

جهت سفارش پرینت رنگی  ارزان کلیک کنید.

مراحل ثبت سفارش پرینت آنلاین

برای اینکه بتوانید سفارش پرینت خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید در ابتدا باید لیست مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ آنلاین  در کیش را سرچ نموده و با مقایسه تفاوت نرخ قیمت خدمات چاپی هر یک از این مراکز چاپ و نشر، یک چاپخانه را انتخاب نموده، به آدرس الکترونیکی یا وب سایت اختصاصی آنها مراجعه کرده و در ادامه یک اکانت در سایت مورد نظر ایجاد کنید.  سپس باید در قسمت انتخاب نوع سفارش بر روی گزینه پرینت کلیک نموده و فایل مورد نظر خود را آپلود کنید. اگر طرح خاصی مد نظر شما است و می خواهید در هنگام پرینت گرفتن بر روی محتوای چاپ شده درج گردد می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه کنید، شماره تلفن چاپخانه را جهت برقراری تماس، شماره گیری نمایید. البته توجه داشته باشید که پس از ثبت سفارش آنلاین، کارشناسان مربوطه در اسرع وقت جهت هماهنگی های بعدی با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه در مورد هزینه پرینت آنلاین اطلاعات کسب کنیم؟

معمولا در  صفحه اصلی وب سایت مراکز چاپ و نشر، بخشی با عنوان برآورد هزینه پرینت طراحی شده است. شما می توانید بر اساس تعداد پرینت و قیمت هر صفحه از پرینت، هزینه نهایی را محاسبه کنید و از طریق درگاه پرداخت سایت، مبلغ تعیین شده را پرداخت کنید. به این ترتیب مراحل ثبت سفارش آنلاین پرینت به آسانی هر چه تمام انجام خواهد گرفت.

پرینت آنلاین  در کیش چه مزیت هایی دارد؟

  • سفارش پرینت محتوای الکترونیکی به صورت آنلاین بسیار راحت و آسان است. در ضمن نیازی نیست که در این شرایط شیوع بیماری کرونا، مردم منطقه کیش جهت دریافت خدمات چاپی از خانه بیرون بیایند و به صورت حضوری مراجعه کنند.
  • هزینه های جانبی تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. از آنجایی که کیش یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید هزینه زندگی در مقایسه با سایر شهر های کشور بالا تر است. هزینه تاکسی نیز به نوبه خود می تواند در مسائل مالی مهم تلقی شود. بنابراین بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب می توان در منزل شخصی خود بنشینید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.
  • تمامی مراحل پرینت ارزان به صورت مجازی انجام می شود و شما بدون فوت وقت، در کوتاه ترین زمان ممکن، محتوای پرینت گرفته شده را درب منزل تحویل خواهید گرفت.
  • ارائه خدمات پرینت ارزان آنلاین در کیش به صورت 24 ساعته بوده و شما می توانید در هر ساعت از روز و شب به وب سایت اختصاصی چاپخانه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
  • این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا اقلام مورد نظر برای پرینت مانند جنس کاغذ، طراحی، اندازه کاغذ و صحافی را به صورت آنلاین و متناسب با بودجه خود تعیین کنید.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
پرینت ارزان یک شعار خدماتی نیست بلکه یک خدمت کاملا حرفه ای است که توسط مراکز چاپ و نشر انجام می گیرد و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.