پرینت ارزان در کامرانیه

پرینت ارزان در کامرانیه | چاپ عکس | چاپ روم

مقدمه
در این پست قصد داریم با موضوع پرینت ارزان در کامرانیه  در خدمت شما عزیزان باشیم. چاپخانه های متعددی در این نقطه از شهر واقع هستند. در دهه های گذشته هزینه پرینت و چاپ فایل های شخصی و یا پی دی اف های درسی بسیار بالا بود. این تعرفه های گران قیمت شامل چاپ عکس نیز میشد. اما امروزه روش های کاملا حرفه ای در صنعت چاپ کشور وارد شده که توانسته در زمان کوتاه، تیراژ زیادی از عکس های سیو شده در گوشی هوشمند یا سیستم کامپیوتری شما را چاپ کند.

چاپ عکس ارزان در کامرانیه

قیمت چاپ عکس تحت تاثیر عوامل متعددی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کاغذ چاپ عکس

کاغذ های چاپ عکس در انواع بسیار متنوعی تولید و عرضه می شوند. هر کدام از این کاغذ ها ویژگی هایی منحصر به خود دارند. کیفیت چاپ بر روی این عکس ها با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد. به همین دلیل قیمت خرید این کاغذ ها مختلف است.

کاغذ مات

کاغذ مات جزو آن دسته از کاغذ های چاپ عکس به شمار میرود که میزان تراکم نقره در آن نسبتا بالاست. حدود 50درصد نقره در بافت کاغذ لاستر(مات) وجود دارد. نام گذاری این کاغذ ها بدین جهت است که نور بر روی آن منعکس نمی شود و از کیفیت چاپ مات برخوردار است. اگر به سطح این نوع کاغذ های چاپ عکس دست بکشید، متوجه می شوید که دارای بافت مخملی است. چاپ عکس پرسنلی، عکس های گوشی و همچنین عکس های خبری متداول ترین انواعی هستند که بر روی این نوع کاغذ چاپ می شوند.

کاغذ سیلک

اگر به دنبال کاغذ های حرفه ای جهت چاپ و پرینت عکس می گردید به شما توصیه می کنیم از کاغذ سیلک استفاده نمایید. به علت تراکم نقره(80%)میزان انعکاس نور از سطح این کاغذ بسیار بالاست. مهمترین مزیت چاپ عکس بر روی کاغذ سیلک این است که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و از ضخامت بالایی برخوردار است.

کاغذ عکس براق

براقیت و شفافیت این نوع کاغذ بسیار زیاد ست. به همین دلیل با نام کاغذ براق شناخته می شود. این کاغذ برای چاپ عکس های شاد بسیار مناسب و کاربردی می باشد. در مقایسه با کاغذ مات آسیب پذیری کمتری داشته و همچنین میزان پوشش دهی نویز های تصویر در این عکس بسیار بالا می باشد.

کاغذ پریل

از انواع دیگر کاغذ های مناسب برای پرینت عکس، کاغذ پریل می باشد. به جهت اینکه کیفیت چاپ بسیار خوبی دارد در عکاسی های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ پریل مقاومت بالایی دارد و به رنگ نقره ای دیده می شود. در بین سایر کاغذ های چاپ عکس، شباهت زیادی به کاغذ براق دارد. با این وجود سطح کیفیت چاپ و مقاومت آن بیشتر از نمونه ذکر شده می باشد.

کاغذ اکلیلی

لاکچری ترین کاغذ موجود در بازار کاغذ اکلیلی می باشد. البته توجه داشته باشید که این کاغذ به شکل اکلیل دار تولید نمی شود. بلکه پس از چاپ نهایی عکس، لایه ای درخشان و براق گونه بر روی آن کشیده می شود. کاغذ اکلیلی برای محیط هایی مناسب است که سطح روشنایی پایینی دارند.

سفارش چاپ ارزان در کامرانیه

بیشتر چاپخانه های کشور به ویژه در سطح منطقه کامرانیه از فناوری های پیشرفته بهره می برند. مجهز شدن به سرویس چاپ آنلاین در کاهش هزینه های چاپ تاثیر بسیار زیادی دارد. در این روش چاپ برخی واسطه ها حذف گریده اند، به همین جهت پرینت با قیمت ارزان تری انجام می گیرد. برای سفارش چاپ می توانید لیست مراکز چاپ آنلاین در کامرانیه را سرچ کرده و به وب سایت اختصاصی آنها مراجعه نمایید.

مزیت چاپ آنلاین در کامرانیه

برآورد لحظه ای هزینه چاپ

چاپخانه های آنلاین برنامه ای را به مجموعه خدمات خود اضافه نموده اند به نام برآورد آنی قیمت چاپ. مهمترین کاربرد این اپلیکیشن در این است که مشتری قبل از ثبت نهایی سفارش می تواند میزان هزینه مورد نظر جهت چاپ را محاسبه کند. همچنین با مقایسه تعرفه های چاپ عکس در بین چند چاپخانه، بهترین و ارزان ترین سرویس را انتخاب خواهد کرد.

سفارش 24ساعته

در سرویس چاپ ارزان محدودیتی برای ثبت سفارش شما وجود ندارد. شما آزاد هستید طی 24 ساعت شبانه روز یه  وب سایت موسسه های چاپ سر بزنید و سفارش خود را ثبت نمایید. این در حالی است که در چاپخانه های فیزیکی شما با محدودیت زمانی مواجهه هستید.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی