پرینت ارزان در قم

پرینت ارزان در قم | پرینت خود را به هرکس نسپارید!!

مقدمه
قم جز یکی از شهرای مرکزی کشور و در جنوب استان تهران واقع شده است. اگر دانشجو و یا دانش آموز هستید و به سرویس پرینت ارزان قم نیاز دارید چاپ روم خدمات بی نظیری به شما ارائه می دهد. استان قم از نظر وسعت پس از استان البرز کوچک‌ترین استان ایران است. استان قم تنها یک شهرستان دارد. 

فعالیت های اصلی چاپ روم در قم

اگر تصمیم دارید جزوه یا کتاب خود را پرینت نمایید چاپ روم یک مجموعه بزرگ چاپ و نشر در ایران میباشد که سابقه زیاد و درخشانی در صنعت چاپ کشور دارد را به شما پیشنهاد میکنم. یکی از مزایای مهم چاپ روم در بحث رقابت قیمت پرینت ارزان قم و در کنار آن کیفیت بالای چاپ میباشد. چاپ روم با بهره گیری از بهترین مواد اولیه مانند جوهر و کاغذ همیشه پیشتاز صنعت چاپ و پرینت ارزان در قم بوده است.

پرینت ارزان جزوه در قم

چاپ کتاب ارزان در تیراژهای بالا و کم حتی ده جلد!

صفر تا صد چاپ کتاب و انجام کلیه خدمات نشر کتاب

انواع مشاوره در زمینه چاپ کتاب توسط متخصصان حوزه نشر و چاپ

چاپ عکس ارزان در قم و با کیفیت بسیار بالا توسط دستگاه های به روز چاپ عکس

صحافی کتاب و جزوه و کلیه امور مربوط به صحافی و فنر زنی

پکیج های تخفیفی جهت آماده عقد قرارداد و خدمات به ارگان ها و سازمانها با یک تخفیف استثنایی

چرا پرینت ارزان چاپ روم؟

اگر دلیل پایین بودن پرینت ارزان در قم را نمیدانید در ادامه به شما خواهیم گفت.

دلیل اصلی پایین بودن قیمت پرینت در قم استفاده از دستگاه های مجهز و به روز و همچنین بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب است. که توانسته با این اقدام هزینه تمام شده چاپ را به میزان زیادی کاهش دهد همچنین چاپ روم کاغذهای مصرفی خود را مستقیما از کارخانه های تولیدی کاغذ تهیه میکند و حدف دست دلال،که همواره این قشر به اقتصاد کشور لطمه وارد کرده اند، هزینه چاپ را بسیار کاهش داده است و این یکی از کلیدی ترین دستاورد ما در این حوزه بوده و خواهد بود.

تعرفه پرینت ارزان قم

اگر در شهر قم هستید و تصمیم دارید پرینت ارزان ویژه دانشجویان و دانش آموزی انجام دهید. باتوجه به تعرفه های پرینت که در دو دسته پرینت سیاه سفید ارزان و پرینت رنگی ارزان تقسیم بندی میشود می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

تعرفه پرینت رنگی ارزان

  • هر برگ دو رو سیاه سفید : 1150
  • هر برگ تک رو سیاه سفید : 950
  • هر برگ دو رو رنگی : 3600
  • هر برگ یک رو رنگی : 2400

در صورتی که موسسه یا سازمانی هستید که قصد دارید سفارش خودتان را به صورت عمده ای ثبت کنید، قیمت به صورت توافقی میباشد که برای کسب اطلاع بیشتر کافی است با پشتیبانان سایت چاپ روم تماس برقرار کنید و اطلاعات لازم راکسب کنید.

هدف نهایی چاپ روم ارائه خدمات با کیفیت بوده لذا سعی ما همواره بر این بوده که بتوانیم شعار خودمان را عملی کنیم و برای کلیه کاربران بتوانند لذت چاپ آنلاین را بچشند. برای ثبت سفارش پرینت کافی است به قسمت مربوطه مراجعه کنید و اگر سوالی در مورد نحوه سفارش دارید با پشتیبانان سایت تماس حاصل فرمایید.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی