پرینت ارزان جزوه ویژه مراکز آموزشی

برگه چاپ ارزان پرینت؛ ویژه موسسات و مدارس

مقدمه
تعداد زیادی از اقشار جامعه متاقضی چاپ و پرینت ارزان را دانش آموزان و دانشجویان محترم تشکیل می دهند. علاوه بر محیط آموزشی مدارس سایر موسسات آموزشی نیز حجم بالایی از سفارشات چاپ را به خود اختصاص می دهند. در واقع مدارس و موسسات برای اینکه بتوانند محصول مورد نیاز آموزش را چاپ نمایند به دنبال موسساتی    میگردند که در قبال ارائه کیفیت بالای چپ، هزینه مناسبی دریافت کنند؛ چرا که با این تورم قیمت و افزایش نرخ خرید اقلام متفاوت، فشار اقتصادی زیادی بر مدارس و موسسات آموزش وارد می شود.

پرینت ارزان جزوه/ چاپ روم

انتشارات آنلاین چاپ روم به دلیل به کار گیری متد های هوشمندانه در راستای تولید خدمات خود، هزینه های چاپ را به طور چشمگیری کاهش داده است. بنابراین متقاضیان پرینت ارزان به ویژه موسسات آموزشی که به دلیل حجم بالای سفارشات چاپ دچار نگرانی مالی هستند، این فرصت را به دست می آورند تا از خدمات چاپ ارزان توسط چاپ روم بهره مند گردند.

چرا چاپ روم خدمات پرنت ارزان جزوه ارائه میدهد؟

همانطور که کمی پیش توضیح داده شد چاپ روم روش هایی کاملا هوشمندانه در جهت ارائه خدمات خود به کار گرفته است. به طور مثال از دستگاه هایی برای چاپ و پرینت استفاده می کند که از آخرین مدل دستگاه های تولید شده در صنعت چاپ و نشر به شمار می آیند. مزیت استفاده از این ماشین آلات مجهز و پیشرفته این است که هزینه های استهلاکی ناشی از خرابی دستگاه به شدت کاهش پیدا می کند. در سایر چاپخانه ها معمولا از پرینتر های قدیمی و فرسوده استفاده می شود که به دلیل خرابی زیاد و یا سرعت کند چاپ، هزینه های جانبی را به بار می آورند. در نتیجه این امر مراکز چاپ مجبور میشوند تعرفه گران تری را برای خدمات چاپ خود در نظر بگیرند.

به کار گیری نیروی متخصص

استخدام افراد مجرب و متخصص در چاپ روم باعث گردیده تا طراحی و چاپ بر اساس ایده های خلاقانه و کاملا حرفه ای انجام گیرد. امتیاز داشتن نیروی متخصص در چاپ روم به آن جهت است که با اعمال دقت نظر کافی، میزان اشتباهات کار به حداقل برسد. به طور مثال فرض کنید به علت عدم دقت در طراحی، سفارش مشتری در تیراژ بالا به چاپ برسد و در نهایت با عدم رضایت وی رو به رو گردد. در این شرایط چاپخانه موظف می شود اشتباه خود را اصلاح کند و مجدد عملیات چاپ را شروع نماید. خسارت مالی وارد آمده به چاپخانه سبب می شود تا این موسسه چاپ برای جبران خسارت، قیمت محصولات چاپی را افزایش دهد.

خرید مستقیم کاغذ از تولیدی ها

یکی دیگر از علل ارزان قیمت بودن خدمات چاپ و پرینت توسط انتشارات چاپ روم مربوط به خرید بی واسطه از تولیدی هاست. مواد اولیه چاپ همچون کاغذ، تونر رنگی و غیره از تولیدی ها خریداری می شود و هزینه های جانبی ناشی از وجود واسطه ها حذف می گردد. به همین علت تعرفه چاپ و پرینت با قیمت ارزان محاسبه خواهد شد.

امتیاز سفارش چاپ در چاپ روم برای مدارس و موسسات آموزشی

چاپ روم برای موسسات و مدارس آموزشی، پکیج های تخفیف ویژه ای را برنامه ریزی نموده است. به این ترتیب که این موسسات با حجم بالای سفارش چاپ از پرداخت هزینه 30صفحه پرینت معاف خواهند شد. به عبارت ساده تر در صورتی که مدارس و موسسات آموزشی متقاضی چاپ با تیراژ بالا باشند، چاپ روم به آنها تخفیف ویژه اهدا خواهد کرد و هزینه 30صفحه از جزوات را دریافت نمی کند.

جهت سفارش چاپ کتاب با تخفیف ویژه اینجا کلیک کنید.

ارسال رایگان به سراسر کشور

استفاده از خدمات پرینت ارزان چاپ روم به موسسات و مراکز آموزشی خاصی محدود نمی شود، بلکه مشتریان محترم در سراسر کشور می توانند درخواست خود را در سامانه فروش چاپ روم ثبت کرده و بدون پرداخت هزینه پست، محصول مورد نظر را در آدرس ثبت شده تحویل بگیرند.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
افزایش تورم قیمت کالا؛ لزوم صرفه جویی های اقتصادی را فراهم می آورد. استفاده از سرویس پرینت ارزان چاپ روم می تواند کمک زیادی به اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و دانش جویان عزیز نماید تا با پرداخت حداقل هزینه، بهترین کیفیت چاپ را در اختیار داشته باشند. خواندن فایل های الکترونیکی در طولانی مدت به چشم خواننده آسیب جدی وارد می سازد، در نتیجه این امر بهتر است نسخه فیزیکی پی دی اف ها را با تعرفه ارزان چاپ روم پرینت گرفته و مورد مطالعه قرار دهید.