هزینه چاپ مقاله در کنفرانس خارجی

چگونه رزومه علمی خود را تقویت کنیم؟

مقدمه
چاپ مقالات در کنفرانس های معتبر داخلی و خارجی یکی از آسان ترین راه های تقویت رزومه علمی دانشجویان می باشد. در این مقاله قصد داریم هزینه چاپ مقاله در کنفرانس خارجی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

مقاله کنفرانسی چیست؟

کنفرانس ها همان همایش های علمی هستند که به میزبانی دانشگاه ها و یا نهاد های علمی بر پا می شوند و از تمامی دانشجویان دعوت به عمل می آید تا در زمینه های مرتبط با موضوعات و عناوین مشخص شده از طرف کنفرانس، مقاله علمی نوشته و آن را به سایت اختصاصی همایش ارسال نمایند. کنفرانس های خارجی معمولا هر ساله در خارج از کشور برگزار می شوند و به محققین و دانشجویان در سراسر جهان این فرصت را می دهد که با ارسال مقاله و یا حضور فیزیکی در کنفرانس از ایده ها و مطالب جدید علمی اطلاع کسب نمایند و حتی به تبادل نظر با اساتید بپردازند. برای شرکت در کنفرانس های خارجی الزاما نیاز به حضور فیزیکی نیست بلکه دانشجو می تواند تا تاریخ مشخص شده از سوی میزبان کنفرانس، مقالات علمی خود را ارسال نماید. مهمترین مزیت همایش های علمی، گفتگوی شفاهی اهل علم با یکدیگر است و افراد شرکت کننده می توانند به راحتی با هم دیگر گفتگو کنند.  چنانچه مقالات ارسالی به کنفرانس های خارجی از اعتبار علمی بالا برخوردار باشند این امتیاز را به دست می آورند تا در ژورنال های معتبر و البته کتابخانه های دیجیتال چاپ و منتشر شوند.

انواع کنفرانس های علمی

  • کنفرانس های خارجی
  • کنفرانس های داخلی
  • کنفرانس های بین المللی
  • کنفرانس های منطقه ای و استانی

مقالات کنفرانسی چه تفاوتی با مقالات ژورنالی دارند؟

مقالات کنفرانسی در مقایسه با مقاله های ژورنالی تعداد کلمات کمتری دارند ضمن اینکه داوری آنها در پروسه زمانی کوتاه تری و البته با سخت گیری کمتر انجام می گیرد. در حالی که روند داوری مقالات ژورنالی معمولا زمان بر هست و هیئت داوران با دقت و موشکافانه، محتوای مقاله را مورد بررسی قرار می دهند. مقالات کنفرانسی به نسبت حجم کمتر خود و همچنین درجه علمی پایین تر نسبت به مقالات ژورنالی، ارزان تر هستن و هزینه چاپ کمتری نیاز دارند. توصیه می کنیم اگر برای اولین بار است که می خواهید مقاله بنویسد از مقاله کنفرانسی شروع کنید.

هزینه ارسال مقاله های کنفرانسی

کشور های برگزار کننده مقاله های کنفرانسی بسته به شرایطی که برای برپایی همایش فراهم می آورند، هزینه های متفاوتی را به منظور ارسال مقالات علمی در نظر می گیرند. طبیعی است که هر چقدر نهاد های علمی و دانشگاه های خارجی برگزار کننده کنفرانس ها از جایگاه علمی بالاتری برخوردار باشند، مقاله های چاپ شده در آن گردهمایی علمی معتبر تر خواهد بود و در نتیجه هزینه ارسال مقاله نیز بیشتر در نظر گرفته می شود. جهت آگاهی از هزینه ارسال مقاله به کنفرانس های خارجی می توانید به سایت همایش مراجعه کرده و تمامی اطلاعات درج شده درباره کنفرانس را مورد مطالعه قرار دهید.

هزینه مربوط به تنظیم فرمت مقاله

همه کنفرانس ها اعم از کنفرانس داخلی و یا کنفرانس های علمی خارجی جهت ارسال مقالات، فرمت بندی و سابمیت خاصی را معین می کنند. چنانچه مقالات ارسالی خارج از چارچوب مشخص شده تنظیم شده باشد از طرف هیئت داوران رد خواهد شد و دیگر امکان شرکت در کنفرانس برای ارسال کننده مقاله وجود نخواهد داشت. برخی محققان و دانشجویان شخصا به فرمت بندی مقاله خویش می پردازند اما اگر در این مورد اطلاعات کافی ندارید بهتر است از یک انتشاراتی معتبر بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. انتشارات آنلاین چاپ روم با بهره گیری از کادری مجرب و کاملا حرفه ای، می تواند راهگشای شما باشد.

امتیازات شرکت در کنفرانس های خارجی

  • امکان آشنایی و تبادل نظر با پژوهشگران برتر
  • دریافت گواهی چاپ مقاله به دو زبان فارسی و انگلیسی
  • تقویت رزومه علمی دانشجویان به واسطه چاپ مقاله در کنفرانس خارجی
  • مقاله ارسالی به همراه سایر مقالات در یک لوح فشرده جمع آوری می شود و به شرکت کننده ها تقدیم می گردد.
    قیمت پرینت سیاه سفید
    قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
اگر متقاضی شرکت در کنفرانس های خارجی هستید اما مقاله ای جهت ارائه به کنفرانس ندارید، نگران نباشید. ما این مشکل را برای تان حل می کنیم. کافی است فایل پایان نامه خود را برای ما ارسال نماید، کارشناسان ما در چاپ روم خدمات تخصصی خود را در جهت نگارش مقاله مستخرج از پایان نامه و ترجمه آن به شما کاربران محترم ارائه می دهند.