محبوب ترین ترین کتاب های چاپی رمان

رمان های پرفروش ایرانی

مقدمه
برخی نویسندگان تحت تاثیر جامعه و اتفاقاتی که معاصر با آنها روی می دهد اقدام به نوشتن آثار ادبی می کنند. این نوشته ها معمولا از تفکر و احساسات نویسنده نسبت به رویداد های زمان ناشی می شود و با استقبال زیادی از طرف مخاطبین علاقمند به خواندن کتاب های داستانی و رمان رو به رو می گردد. در این مقاله قصد داریم  محبوب ترین ترین کتاب های چاپی رمان را خدمت شما همراهان همیشگی چاپ روم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

رمان رویای شب

این رمان عاشقانه با زمینه مذهبی جریان زندگی جوانی اهل سنت را بازگو می کند که شیفته و دلداده دختری شیعه مذهب شده است و در راه وصال یار، فراز و نشیب های زیادی را تحمل می کند. قلم شیوای نویسنده به همراه موضوع جذاب رمان، خواننده را کاملا درگیر می کند، به نحوی که ترجیح می دهد بی وقفه مطالعه داستان را ادامه دهد. نویسنده رمان رویای شب،  مظفر سالاری است که با همکاری انتشارات کتابستان معرفت، موفق به چاپ 119 هزار نسخه از کتاب خود در نوبت اول چاپ گردید. برخی منتقدان معتقدند که تیزر تبلیغاتی رمان رویای شب به قدری جذاب و حرفه ای تنظیم و تدوین شده بود که توانست توجه مخاطبین را به این کتاب جلب کند و بر میزان فروش تاثیر زیادی بگذارد.

رمان پاییز فصل آخر است

مهمترین شاخصه رمان پاییز فصل آخر است، پایان باز این کتاب می باشد. در حقیقت نویسنده در پایان کتاب هیچ سرانجام و نتیجه ای را بیان نمی کند بلکه همه چیز در حالت تعلیق قرار دارد، مثل زندگی همه ما. این ویژگی در جذابیت رمان بسیار تاثیر گذاشته و محتوای کتاب را به زندگی واقعی نزدیک ساخته است. مضمون رمان پاییز فصل آخر است از دو بخش تا بستان و پاییز تشکیل گردیده است. این دو بخش نیز هر کدام به طور مجزا شامل 3 فصل می باشند که از دید سه شخصیت اصلی رمان بیان می شوند.

یوزپلنگانی که با من دیوده اند

نویسنده رمان یوزپلنگانی که با من دیوده اند؛ بیژن نجدی سعی نموده است در رمان خود به موضوع مرگ با دیدی جدید و پویا بنگرد. محتوای این رمان شامل 10 داستان کوتاه درباره مرگ است که با احساسی بسیار لطیف و کلماتی آهنگین بر زبان مولف جاری شده و خواننده را به رویا و خیال می کشاند. در رمان یوزپلنگانی که با من دیوده اند، اشیای بی جان، جان گرفته اند و در داستان کتاب، به عنوان عنصر های پویا ایفای نقش می کنند.

چشم هایش

این رمان دربرگیرنده محتوای عاشقانه و البته جنایی است. در رمان چشم هایش، عشقی نافرجام بیان شده است که مربوط به دلدادگی استاد ماکان می باشد.  استاد ماکان از بزرگان عرصه هنر و نقاشی است و طی یک اتفاق مجهول کشته می شود. یکی از همکاران مقتول به نام آقای ناظم در پی کشف راز مرگ استاد ماکان است تا اینکه یکی از تابلو های نقاشی مقتول را می بیند که تصویر چشم های یک زن در آن ترسیم شده است. استاد ناظم معتقد است راز مرگ استاد ماکان با این نقاشی در ارتباط است و به همین دلیل سعی می کند به راز قتل همکار خود پی ببرد.

رهش

نویسنده رمان رهش سعی نموده است در اثر ادبی خود به مقایسه توسعه شهری از زبان یک زن و شوهر معمار بپردازد. داستان این کتاب یک سوال چالش بر انگیز را پاسخ می دهد، اینکه چه اتفاقی برای شهر رخ داده است. چرا یک شهر بزرگ ممکن است در عین توسعه یافتگی از دست رفته معرفی گردد. امیرخانی، صاحب رمان رهش، الگو های شهری را در کتاب خود ذکر کرده که ادعای او را مبنی بر از دست رفتن شهر های بزرگ گزارش می کند. به دید این نویسنده، لس آنجلس از جمله شهر های بزرگی است که توسعه زیادی داشته اما در عین حال، اکثریت مردم، این شهر را از دست رفته می دانند. اما در جای دیگری از کتاب شاهد این امر هستیم که امیر خانی معتقد است برخلاف شهر های بزرگ آمریکایی، شهر تهران با همه بزرگی خود هنوز از دست نرفته و همه شهر های بزرگ اروپایی دوست دارند مثل این شهر باشند.

کمی دیر تر

نویسنده رمان کمی دیر تر، سید مهدی شجاعی با قلم روان خود توانسته است مخاطبین زیادی در جای جای کشور داشته باشد. نویسنده در رمان کمی دیر تر جریان زندگی 5 برادذر با شخصیت ها و سرنوشته های مختلف را بازگو می کند. رمان زمینه ای مکاشفه گونه دارد و همه چیز در بستر کشف چرایی وقایع رخ می دهد.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 
 

نتیجه گیری
رمان ها محتوای سرگرم کننده دارند ولی در عین حال می توانند سبک فکری نویسنده را نشان دهند. از آنجایی که خوانندگان خط فکری نویسنده مورد علاقه شان را دنبال می کنند تحت تاثیر وی قرار می گیرند؛ پس بهتر است رمان های با کیفیت را مورد مطالعه قرار دهید. مشاوران چاپ روم به تمامی سوالات شما درباره چاپ کتاب در عناوین و مضمون های مختلف پاسخ می دهند و در تمامی مراحل چاپ کتاب  همراه شما نویسندگاان خوش ذوق می باشند.