مجهزترین و پیشرفته‌ترین مجتمع چاپ کشور

چاپ را با حرفه ای ها تجربه کنید!!!

مقدمه
کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه و سرعت بالای چاپ مهمترین فاکتور های انتخاب یک چاپخانه معتبر است. اگر چه مراکز چاپ متعددی در کشور وجود دارد اما همه آنها به یک اندازه کارایی ندارند، برخی موسسه های چاپ کتاب و سایر محصولات چاپی در قبال تعرفه ارزان، محصول بی کیفیت ارائه می کنند و یا بالعکس در صورتی اقدام به چاپ با کیفیت بالا می نمایند که هزینه زیادی دریافت کنند. تشخیص یک چاپخانه معتبر و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های چاپ موضوع این مقاله چاپ روم است. پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

عوامل تاثیر گذار در ارزیابی اعتبار چاپخانه ها

مهمترین عوامل تاثیر گذار در ارزیابی اعتبار چاپخانه ها به شرح زیر است:

کاهش قیمت چاپ

هزینه های چاپ به علت تورم قیمت خرید کاغذ، اعمال تحریم ها علیه کشور ایران، قوانین سخت و پیچیده گمرگی برای وارد کردن دستگاه های چاپ از خارج، به شدت افزایش پیدا کرده و صنعت چاپ و نشر را تنگنا قرار داده است. انتشارات چاپ روم به دلیل خرید مستقیم کاغذ از تولیدی،  استفاده از دستگاه های مجهز و به روز، بهره گیری از نیروی حرفه ای و مجرب هزینه های استهلاکی خود را تا حد زیادی کاهش داده است. در نتیجه در قبال ارائه خدمات چاپی، کمترین هزینه ممکن را در نظر می گیرد. پرینت ارزان چاپ روم فقط یک ادعا نیست بلکه با یک محاسبه سرانگشتی هم می توانید تفاوت قیمت هر برگه پرینت را در انتشارات چاپ روم با سایر انتشاراتی ها مقایسه کنید. در حقیقت مهمترین وجه تمایز انتشاراتی آنلاین و فیزیکی در همین تفاوت قیمت چاپ و پرینت است. وگرنه دیگر استفاده از خدمات چاپ آنلاین مزیتی نخواهد داشت.

سرعت بالای چاپ

دنیای ماشینی امروز، آنقدر در زندگی مردم تاثیر گذاشته که نمی توان انتظار داشت افراد از زمان عقب بمانند و مانند گذشته بیشتر وقت و انرژی خود را صرف مراجعه حضوری به چاپخانه ها نمایند. استفاده از دستگاه های چاپ سنتی مستلزم صرف زمان زیادی است و مشتری می بایست مدت زمان زیادی در نوبت انتظار بماند تا بلاخره محصول  چاپی خود را دریافت کند. انتشارات چاپ روم با استفاده از دستگاه های چاپ مجهز و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن، تمامی مراحل چاپ را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. در نتیجه شما در زمان کم و بدون اتلاف وقت، سفارش خود را درب منزل تحویل می گیرید.

پشتیبانی تمام وقت

از دیگر ویژگی های یک چاپخانه معتبر و البته مجهز، پاسخگویی 24 ساعته به مشتریان است. با توجه به اینکه مشتری باید در تمامی مراحل چاپ از چاپ کتاب گرفته تا چاپ عکس و ... حضور داشته باشد، این امکان فراهم شده تا در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان چاپ روم تماس گرفته و بر مراحل اجرایی کار نظارت کند و یا سوالات خود را بپرسد. بخش پشتیبانی چاپ روم در همه ساعات شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود و تغییرات مورد نظر شما را در فرایند چاپ اعمال خواهند نمود.

نیروی انسانی مجرب

چاپ روم علاوه بر استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته و به روز، با تجربه ترین افراد را جهت همکاری استخدام نموده است. نیروی مجرب و حرفه ای چاپ روم متناسب با تکنولوژی روز جهان، تمام تخصص خود را در جهت رضایت مشتریان به کار می برند.

ارائه خدمات چاپی متنوع

خدمات انتشارات چاپ روم فقط به چاپ کتاب و عکس محدود نمی شود بلکه طیف گسترده ای از خدمات چاپی را در بر می گیرد. چاپ کارت ویزیت ، چاپ کاتالوگ، لوگو و علامت تجاری، کارت پستال، سررسید، سربرگ، فاکتور های تبلیغاتی و ... با استفاده از دستگاه های پیشرفته افست و دیجیتال انجام می گیرد. کارشناسان چاپ روم آماده ارائه مشاوره های رایگان به شما مشتریان محترم می باشند. چنانچه در زمینه طراحی و چاپ نهایی محصول چاپی سوال یا ابهامی دارید می توانید با ما در میان بگذارید.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
همانطور که گفتیم انتشارات چاپ روم در زمینه ارائه خدمات خود از مجهز ترین دستگاه های چاپ و مجرب ترین نیروی انسانی استفاده می کند. به همین دلیل بهترین کیفیت چاپ را در زمان کم به مشتریان عزیز تقدیم می کند. جهت ثبت سفارش خود به وب سایت اختصاصی ما مراجعه نمایید و در بخش ثبت نام در خواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما ظرف 24 ساعت آینده با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های بعدی را به عمل می آورند.