قیمت پرینت رنگی

قیمت پرینت رنگی

اغلب کسانی که با پرینت رنگی سروکار دارند به خصوص دانش آموزان و دانشجویان، قیمت پرینت رنگی دغدغه اصلی آنها میباشد. مجموعه چاپ روم به کمک شما عزیزان آمده تا با یک هشتم قیمت مصوب پرینت رنگی، سفارش های شما را چاپ کند و با بهترین کیفیت ممکن، جزوه یا کتاب و حتی عکس های شما را به صورت آنلاین چاپ کند و درب منزل تحویل شما دهد. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید و از تعرفه های شگفت انگیز ما به وجد بیایید.

پرینت رنگی ارزان چاپ روم

چاپ روم با استفاده از به روزترین دستگاه های چاپ و پرینت و بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص، سفارش های چاپی کاربران را انجام میدهد و این عوامل در کنار یکدیگر منجر به این شده است که سفارش های پرینت رنگی، را با کمترین قیمت ممکن انجام دهد. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که ممکن است کیفیت پرینت رنگی، پایین باشد ولی ما این اطمینان رو به شما میدهیم که تمامی سفارش ها با بهترین کیفیت ممکن آماده میشوند و در واقع ما به شما تضمین کیفیت چاپ را برای هر نوع سفارش رنگی و سیاه سفید و حتی چاپ عکس میدهیم.

مزایای سفارش آنلاین پرینت رنگی

  • جلوگیری از هدر رفت زمان به عنوان بزرگترین سرمایه زندگی
  • امکان سفارش پرینت در هر مکان
  • عدم رفت و آمد به چاپخانه و دفاتر فنی
  • ارسال به سراسر کشور
  • امکان پیگیری سفارش تا لحظه دریافت سفارش

تعرفه پرینت رنگی

معمولا هر سفارش رنگی را قبل از اینکه چاپ کنند باید میزان رنگ مصرفی را محاسبه کنند و سپس قیمت پرینت رنگی را بدهند. ولی ما در مجموعه چاپ روم، بر اساس تجربه چندین ساله در بحث چاپ عکس و پرینت رنگی، این قابلیت را برای شما کاربران آماده کرده ایم که به صورت آنلاین و به روز، سفارش های خود را ثبت کنید. به همین منظور در دو دسته پرینت رنگی معمولی و پرینت رنگی تمام تصویر، اقدام به قیمت گذاری کرده ایم که شما میتوانید با توجه به نوع فایل خود، سفارش رنگی خود را ثبت کنید.

قیمت پرینت رنگی جند

قیمت پرینت رنگی معمولی

  1. پرینت یکرو برگی: 1300 تومان
  2. پرینت دورو برگی: 1800 تومان

قیمت پرینت رنگی تمام رنگ

  1. پرینت یکرو برگی: 2000 تومان
  2. پرینت دورو برگی: 3000 تومان

البته این موضوع را هم ذکر کنیم که متناسب با حجم سفارشات شما، تعرفه پرینت رنگی متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پرینت رنگی کافی است با پشتیبانان سایت، تماس برقرار کنید و از قیمت های شگفت انگیز مطلع شوید.

البته این قیمت پرینت رنگی در بالا ذکر کردیم عمدتا برای پرینت جزوه و عکس میباشند و ممکن است شما نیاز به پرینت رنگی سربرگ و فایل های با مصرف رنگ بسیار پایین داشته باشید. برای این نوع سفارشات هم ما تعرفه متفاوتی در نظر گرفته ایم:

قیمت پرینت رنگی

پرینت رنگی یکرو برگی: 950 تومان

پرینت رنگی دورو برگی: 3600 تومان

از این که تا این جای کار با ما همراه بودید بسیار قدردانی میکنیم و امیدواریم با دیدن قیمت پرینت رنگی ارزان ما شگفت زده شده باشید. چاپ روم آماده عقد قرارداد با موسسات آموزشی و سازمان های دولتی و خصوصی با قیمت توافقی متناسب با حجم سفارشات شما میباشد. کافی است در قسمت همکاری با موسسات شماره تماس خود را وارد کنید تا پشتیبانان چاپ روم در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند و یا اینکه مستقیما با پشتیبانان تماس بگیرید تا اطلاعات کافی در مورد قیمت پرینت رنگی و نحوه سفارش را در اختیار شما قرار دهند.

 

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی