سفارش آنلاین پرینت ارزان

سفارش پرینت دانشجویی

 پرینت دانشجویی با یک تخفیف استثنایی برای عموم!

شاید برای شما کاربران عزیز چاپ روم این سوال پیش آمده باشد که چرا هزینه چاپ و پرینت به طور سرسام آوری زیاد شده است و این هزینه زیاد شما را مجبور به این کرده باشد که جزوه و یا کتاب خودتان رو پرینت نکنید. یکی از اهداف اصلی مجموعه چاپ روم، رفع همین مشکل بوده و این اطمینان را به شما میدهیم تا با کمترین هزینه و کیفیت عالی، جزوات و کتاب های شما دانشجویان و دانش آموزان را پرینت کنیم، همچنین برای اینکه بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید، سامانه پرینت آنلاین را راه اندازی کردیم تا با خیال راحت و در هر جایی از کشور عزیزمان ایران هستید، سفارش خود را ثبت کنید و در سریع ترین زمان ممکن، فایل چاپی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

چاپ روم چیست؟

همانطور که متوجه شده اید، زمینه فعالیت چاپ روم انواع خدمات چاپ و پرینت ارزان و با کیفیت میباشد. این مجموعه با استفاده از مجهزترین دستگاه های چاپ دیجیتال و افست، امکان قبول سفارش به صورت آنلاین در هر تیراژ کاری از سراسر کشور را دارد و در کمترین زمان ممکن سفارش شما را آماده کرده و تحویل میدهد. فعالیت دیگر این مجموعه در بحث چاپ کتاب به صورت دیجیتال و افست در هر تیراژ حتی تیراژ کم میباشد. شاید برای شما جالب باشد که مجموعه چاپ روم با استفاده از متخصصین حوزه چاپ کتاب، تمامی اقدامات لازم برای انتشار کتاب را هم انجام میدهد و در صورتی که قصد چاپ کتاب را دارید و به دنبال سوالاتی در مورد نشر و چاپ کتاب خودتان دارید کافی است با پشتیبانان این مجموعه در ارتباط باشید تا صفر تا صد چاپ کتاب را برای شما بیان کنند. در ادامه انواع فعالیت چاپ روم را برای شما بیان میکنیم.

سفارش پرینت آنلاین

  • چاپ و پرینت ارزان جزوه

  • چاپ کتاب از صفر تا صد کار
  • انواع خدمات صحافی کتاب و جزوه
  • انواع خدمات طراحی و گرافیستی متناسب سفارش
  • سایر خدمات چاپ مانند چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ

پرینت ارزان سیاه سفید و رنگی

قبل از اینکه سفارش خودتون رو ثبت کنید، میبایست در سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام اولیه یک پنل کاربری برای شما ایجاد میگردد که شما میتوانید از جوایز و امتیازات ویژه ای که برای باشگاه مشتریان در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. سپس برای پرینت جزوات خود وارد قسمت سفارش پرینت شوید و با توجه به نوع سفارش(سیاه سفید یا رنگی)، ابتدا مشخصات مورد نظر خودتان را وارد کنید و پس از پرداخت، فایل های خودتون رو در قسمت مربوطه آپلود کنید. یکی از مزایای مهم سایت چاپ روم، استعلام قیمت پرینت و چاپ کتاب و جزوه به صورت لحظه ای و به روز میباشد و شما میتوانید در همان لحظه قیمت سفارش خود را مشاهده کنید.

مزایای استفاده از سایت چاپ روم جهت سفارش چاپ و پرینت

  • صرفه جویی در وقت

  • استعلام قیمت به صورت آنلاین

  • قیمت ارزان و به صرفه

  • تضمین کیفیت چاپ

  • آماده سازی در سریع ترین زمان ممکن

  • ارسال به سراسر کشور

  • استفاده از امتیازات باشگاه مشتریان چاپ روم

چرا چاپ روم با این قیمت ارزان پرینت میکند؟

شاید برای شما کاربران عزیز این سوال پیش آمده باشد که چگونه چاپ روم پرینت ارزان انجام میدهد. بله درست فکر میکنید و ما این حق را به شما میدهیم که به این نکته مهم فکر کرده باشید.

چاپ روم مانند یک دفتر فنی ساده و یا چاپخانه معمولی نیست که توسط دو الی سه دستگاه چاپ، سفارشات را انجام دهد. در حقیقت چاپ روم مجموعه ای از افراد متخصص در تمام حوزه نشر و چاپ میباشد که هر قسمت توسط افراد خبره و با تجربه اداره میشود. دستگاه های مجموعه ما به روز هستند و هزینه استهلاک چاپ را به کمترین میزان و بالاترین کیفیت ممکن میرساند و همین موضوع دست ما را برای قیمت گذاری باز میگذارد. از لحاظ کیفیت کاغذ هم، مجموعه ما کاغذهای برند و باکیفیت را مستقیما از خود کارخانه کاغذسازی خریداری میکند.

در نهایت هم از اینکه چاپ روم را انتخاب کرده اید تشکر میکنیم و همواره این اعتقاد را داریم که مشتریان ما بزرگترین پشتوانه ما و افتخار ما رضایت مشتریان است. مجموعه ما آماده عقد قرارداد با موسسات آموزشی و سازمان های دولتی با قیمت های توافقی میباشد. در صورت هر گونه سوال در مورد نحوه سفارش و تعرفه چاپ کافی است با پشتیبانان چاپ روم در تماس باشید.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی