تقویت رزومه شغلی و تحصیلی با چاپ کتاب

چگونه جایگاه علمی و شغلی خود را ارتقا دهیم؟

مقدمه
اگر تا کنون جهت استخدام در حرفه های اداری و  یا ارگان های مختلف اقدام نموده باشید حتما متوجه این سوال مهم  شده اید؛ رزومه شما چیست؟ در واقع صاحبان مشاغل جهت استخدام و همکاری نیروی جدید به دنبال این هستند که فردی را به عنوان همکار بپذیرند که دارای رزومه قوی است و می تواند به آنها در جهت پیشبرد اهداف شغلی سود برساند. تقویت رزومه صرفا  به مقوله استخدام و کاریابی محدود نمی شود بلکه دانشجویان نیز جهت ارتقای مدرک تحصیلی خود و پذیرفته شدن در مقطع دکتری نیازمند تقویت رزومه تحصیلی خود هستند. حال این سوال مهم پیش میاید که چگونه می توان رزومه شغلی و تحصیلی خود را تقویت نمود؟ چاپ روم در این مقاله قصد دارد راهکار تقویت رزومه شغلی و تحصیلی را خدمت شما کاربران محترم بازگو کند . با ما همره باشید.

رزومه چیست؟

رزومه یا کارنامک پیشینه ای از سوابق تحصیلی، مهارتی و البته بخشی از اطلاعات مربوط به زندگی شخصی فرد را در بر می گیرد. شما با ارائه رزومه خود به مخاطب می گویید که چه کسی هستید، چه مهارت هایی دارید و میزان آگاهی شما از شغل یا رشته تحصیلی تان چقدر است.  صاحبان شرکت ها و یا مصاحبه کنندگان جلسه دفاع در مقطع دکتری با مطالعه رزومه شما، یک قضاوت کلی در مورد سطح سواد و توانایی شما به دست می آورند. به همین دلیل توصیه می شود تا حد امکان رزومه خود را پر بار و عاری از اشتباهات تایپی تهیه کنید.

تقویت رزومه علمی و شغلی با چاپ کتاب

چاپ کتاب یک راهکار کاربردی برای آن دسته از دانشجویانی است که می خواهند در مصاحبه دکتری پذیرفته شوند و برگ برنده ای در اختیار داشته باشند. اگر چه مجموع امتیاز چاپ کتاب برای پذیرفته شدن در مقطع تحصبلی دکتری فقط 4 نمره از کل امتیاز( 40 نمره) است اما تاثیرات غیر مستقیم چاپ کتاب در قضاوت و بینش مصاحبه کنندگان غیر قابل انکار است. چنانچه دانشجو بتواند از پایان نامه کارشناسی ارشد خود، کتابی را استخراج نماید یا به ترجمه کتاب لاتین مرتبط با رشته تحصیلی خود بپردازد، می تواند در زمان مصاحبه دکتری، شانس قبولی خود را افزایش دهد. از آنجایی که چاپ کتاب مراحل پیچیده ای دارد و می بایست مجوز های لازم هر چه سریعتر دریافت گردند، پیدا کردن یک انتشاراتی معتبر و حرفه ای بسیار اهمیت دارد. کارشناسان خبره و مجرب چاپ روم با کسب سال ها تجربه در زمینه چاپ کتاب مستخرج از پایان نامه و دیگر خدمات چاپی تمامی مراحل چاپ کتاب را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.

علاوه بر ارتقای جایگاه علمی، چاپ کتاب در تیراژ بالا می تواند منبع درآمد خوبی برای اساتید و یا دانشجویان باشد.

مزیت های چاپ کتاب

احتمال پذیرفته شدن در شغل دلخواهتان افزایش خواهد یافت.

شانس موفقیت خود را در جهت پذیرفته شدن در مقطع دکتری بالا می برید.

چنانچه قصد اخذ بورسیه از دانشگاه های معتبر خارجی را دارید می توانید با چاپ کتاب، احتمال پذیرفته شدن خود را به طرز قابل توجهی افزایش دهید.

هزینه چاپ کتاب

با وجود تمام مزایا و امتیازاتی که چاپ کتاب برای دانشجویان متقاضی مقطع تحصیلی دکتری و یا اساتید دانشگاهی دارد ممکن است دغدغه هزینه چاپ کتاب مانع از اقدام عملی آنها بشود. باید بگوییم که هزینه چاپ کتاب به ویژه در تیراژ پایین، آنقدر ها هم که شما فکر می کنید زیاد نیست به شرط اینکه از یک انتشاراتی معتبر کمک بگیرید. انتشارات آنلاین چاپ روم به دلیل استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته و به روز، همچنین خرید کاغذ به طور مستقیم از تولیدی ها، هزینه های استهلاک را تا حد زیادی کاهش داده است در نتیجه قیمت تمام شده چاپ بسیار ارزان تر از سایر انتشاراتی ها محاسبه می شود.

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت چاپ کتاب

  • تعداد تیراژ
  • تعداد صفحات
  • جنس کاغذ
  • دستمزد انتشاراتی ها
نتیجه گیری
برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و همچنین تعدادی از دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد که قصد دارند جایگاه علمی خود را افزایش دهند اقدام به چاپ کتاب می کنند. در واقع چاپ کتاب راهکاری است که افراد برای ارتقای جایگاه علمی و شغلی خود به کار می برند. چنانچه تمایل به چاپ کتاب دارید، مشاوران چاپ روم آماده هستند تا به طور رایگان راهنمایی های لازم را در اختیارتان بگذارند.