تبلیغات با اوراق چاپی

خلاقیت در تبلیغات

مقدمه
اگرچه ماشینی شدن دنیای امروز ضرورت تبلیغات و معرفی کسب و کار ها را در فضای مجازی ایجاب می کند اما هنوز هم افرادی هستند که به اینترنت دسترسی نداشته و جهت معرفی کردن کسب و کار های تجاری به این دسته از افراد جامعه نیاز به تبلیغات به روش فیزیکی داریم. در این مقاله قصد داریم شکل های نوین ابزار های تبلیغاتی یعنی تبلیغات با اوراق چاپی را خدمت شما کاربران محترم بازگو نماییم تا بتوانید در زمان کوتاه کسب و کار خود را معرفی کرده و توجه مشتریان را به خود جلب نمایید.

تبلیغات چاپی چیست؟

به مجموعه مراحل چاپ و تکثیر ابزار های تبلیغاتی که توسط گرافیست ها انجام می گیرد، تبلیغات چاپی گفته می شود. کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، ساک دستی، سربرگ و بسیاری دیگر از طرح هایی که توسط طراحان حرفه ای انجام می گیرد و صاحبین برند را معرفی می نمایند، نمونه های مختلف ابزار های تبلیغاتی نوین به شمار می آیند. توجه داشته باشید که هر کدام از  تبلیغات چاپی برای معرفی کسب و کار خاصی کاربرد دارد.

نکات مهم در تبلیغات با اوراق چاپی

درج آدرس الکترونیکی بر روی تبلیغات چاپی

با توجه به اینکه طیف گسترده ای از اقشار جامعه با فضای مجازی آشنا هستند توصیه می کنیم حتما آدرس الکترونیکی خود را بر روی تبلیغات چاپی ثبت نمایید. مشتری به محض دیدن تبلیغات چاپی شما سریعا اقدام به سرچ کردن آدرس شما و کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارائه خدماتتان خواهد کرد. پس بهتر است به روز باشید و در فضای مجازی نیز سایت اختصاصی برای خود در نظر بگیرید.

توجه ویژه به مخاطب

چنانچه  بر روی تبلیغات چاپی خود از عبارات تشکر یا تخفیف و ارزانی استفاده کنید، توجه مشتری را تا حد زیادی جلب خواهید کرد و در معرفی و افزایش فروش محصولات خود موفق تر عمل خواهید نمود. اینکه شما تخفیف ویژه ای را برای مشتریان برند خود در نظر گرفته اید این نشان دهنده این نکته است که شما برای مخاطب خود احترام و ارزش قائل هستید و در این اوضاع گرانی هوای آنها را دارید.

مخاطب خود را بشناسید

توجه به اینکه مخاطب شما چه کسانی هستند، در نوع تبلیغات شما تاثیر گذار است. قطعا تاکتیک هایی که شما برای افراد جوامع شهری به کار می برید بسیار متفاوت تر از آن چیزی هست که نسبت به جوامع روستایی مورد استفاده قرار می دهید. توصیه می کنیم در این زمینه حتما با کارشناسان و مشاورین فعال در حوزه تبلیغات گفت و گو داشته باشید و نظرات آنها را جویا شوید. کارشناسان ما در چاپ روم آماده ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به شما کاربران محترم می باشند.

انواع تبلیغات با اوراق چاپی

تبلیغات با رسانه های عمومی

روزنامه ها و مجلات از قدیمی ترین انواع تبلیغات چاپی به شمار می روند که خوانندگان پر و پا قرص خود را دارند. می توانید با استفاده از این تبلیغات چاپی، کسب و کار خود را در حجم گسترده ای معرفی نمایید.

تبلیغات با اوراق اداری

منظور از اوراق اداری، کلیه کاغذ هایی است که توسط شرکت ها، اداره ها، سازمان ها و مراکز دولتی و غیر دولتی مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی کاغذ های به کار برده شده در این اداره ها به صورت ست هستند و به آنها ست اداری گفته می شود.

تبلیغات با کارت پستال

از آنجایی که کارت پستال های تبلیغاتی بدون نیاز به بسته بندی تولید و عرضه می شوند، بودجه کمی را به خود اختصاص می دهند و مشتری جهت استفاده از این شیوه تبلیغاتی نیازمند پرداخت هزینه های گزاف نیست. کارت پستال های تبلیغاتی در گذشته نه چندان دور تنها به شکل تک لت چاپ می شدند ولی امروزه شکل های دو لت و حت سه لت این ابزار تبلیغاتی هم در بازار مشاهده می شود.

تبلیغات با پوستر

مهمترین نکته ای که در طراحی پوستر های تبلیغاتی به چشم می خورد استفاده از طراحی و رنگ مناسب است. پوستر های تبلیغاتی در آن واحد مورد توجه افراد بیشتری قرار می گیرند و از این رو نیازی به توجه یک فرد نخواهید داشت.پیشنهاد می کنیم پوستر های تبلیغاتی را در مکان هایی نصب کنید که در معرض دید عموم هستند.
قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 

نتیجه گیری
جهت چاپ تبلیغات با کیفیت خوب و سرعت بالا حتما از یک انتشاراتی معتبر تقاضای همکاری داشته باشید. چاپ روم ضمن ارائه خدمات پرینت ارزان، کلیه خدمات چاپی خود را با کیفیت بسیار بالا و در زمان کم تحویل می دهد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.