تبلیغاتی متفاوت با چاپ زیرلیوانی و زیر بشقابی

شیوه نوین تبلیغاتی

مقدمه
دنیای تبلیغات آنچنان گسترده است که می توان از هر وسیله ای به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده نمود و کسب و کار خود را توسعه و رونق داد. تبلیغات متفاوت با چاپ زیرلیوانی و زیر بشقابی از جمله شیوه های نوین تبلیغ و معرفی کسب و کارهای اقتصادی و تجاری به شمار می رود که اخیرا بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و کاربرد گسترده ای یافته است.

زیر لیوانی و زیر بشقابی تبلیغاتی

این دو کالا در مراکز سرو غذا به فراوانی یافت می شود و تا مدت زمان طولانی در معرض دید افراد قرار می گیرد. از این رو  مشتری به اندازه کافی وقت دارد محتوای چاپ شده بر این دو ابزار تبلیغاتی را مشاهده کند و ذهنیتی نسبت به صاحب برند و کسب و کار معرفی شده پیدا کند. مهمترین مزیت استفاده از این ابزارهای تبلیغاتی، ارزان قیمت بودن آنهاست. در ضمن زیر لیوانی و زیر بشقابی ها قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارند و می توان آنها را در طرح ها و ابعاد مختلف طراحی کرد. اگر هزینه چاپ تبلیغات برای شما موضوع چندان مهمی نیست و به اندازه کافی بودجه برای این کار در نظر گرفته اید می توانید علاوه بر کاغذ از چوب و مقوا نیز زیر لیوانی و زیر بشقابی بسازید و کسب و کار خود را از این طریق معرفی نمایید.

کاربرد زیر لیوانی و زیر بشقابی های تبلیغاتی

با وجود اینکه در رستوران ها به شکلی کاملا خلاقانه از زیر لیوانی ها و زیر بشقابی ها به عنوان منو استفاده می شود و مشتری تا زمان آماده شدن سفارش، می تواند چندین بار به این کالای تبلیغاتی نگاه بیاندازد اما این امر به این معنی نیست که رستوران ها تنها جایی هستند که از زیر لیوانی ها و زیر بشقابی ها به عنوان  ابزار های تبلیغاتی استفاده می شود.  کاربرد این کالاهای تبلیغ  آنقدر متنوع و گسترده است که می توان در همایش ها و سمینارهای مختلف نیز  از آنها بهره گرفت. علاوه بر چاپ بنر های تبلیغاتی بزرگ که در همایش و گرد همایی ها نصب می شود و یک برند خاص را تبلیغ می کنند، کالا های مصرفی مانند زیر لیوانی و زیر بشقابی ها نیز می توانند نگاه مشتریان را به خود جلب کنند و به روشی کاملا هوشمندانه، کسب و کار ها را معرفی نمایند. زیر لیوانی و زیر بشقابی های تبلیغاتی به عنوان هدایای سازمانی نیز کاربرد دارند. به این شکل که می توانید کاملا خلاقانه در مورد جنس و طراحی زیر لیوانی ها و زیر بشقابی ها تصمیم گیری کنید و از این محصولات سازمانی جهت تبلیغ و کسب و کار خود استفاده نمایید. توصیه می کنیم حتما اطلاعات تماس خود را بر این ابزار ها درج کنید.

برای ساخت زیر لیوانی و زیر بشقابی از چه کاغذی استفاده می شود؟

جهت ساخت این ابزار های تبلیغاتی باید از کاغذ هایی استفاده کنید که از ضخامت کافی برخوردار باشند و در برابر رطوبت، خش و پارگی مقاوم باشند. اگر چه کاغذ های مورد استفاده برای ساخت زیر لیوانی و زیر بشقابی متنوع هستند اما کاغذ گلاسه از پر کاربرد ترین آنهاست. جهت ایجاد مقاومت بیشتر در این ابزار های تبلیغاتی، روکشی از جنس سلفون بر روی آنها کشیده می شود تا هم جنبه زیبایی داشته باشد و هم دوام و مقاومت آنها را افزایش دهد. جالب است بدانید که زیر لیوانی ها و زیر بشقابی ها در دو طرح یک رو  و یا دو تولید می شوند و به فرم ها و اشکال مختلف برش داده می شوند. علاوه بر کاغذ گلاسه، کاغذ کتان امباس نیز از دیگر کاغذ های پر کاربرد در صنعت ساخت ابزار های تبلیغاتی به شمار می روند.

نکات مهم طراحی زیر لیوانی و زیر بشقابی

طراحی این دو ابزار تبلیغاتی باید با استفاده از ایده های کاملا جدید و خلاقانه انجام گیرد تا توجه مشتری را به خود جذب کند.

استفاده از رنگ ها و تصاویر چاپ شده بر روی این ابزار های تبلیغاتی باید به نحوی باشد که علاوه بر جنبه زیبایی نمایش دهنده کسب و کار شما نیز باشد.

توجه داشته باشید که اطلاعات مهم مانند لوگو تجاری و یا شماره تماس حتما بر روی این کالا ها درج شود تا مشتری در صورت تمایل بتواند با شما تماس حاصل کند.

نتیجه گیری
استفاده از زیرلیوانی و زیر بشقابی های تبلیغاتی از آن جهت مهم هستند که هم دکوراسیون محیط را جذاب و شکیل می کنند و هم اینکه کسب و کار شما را معرفی و تبلیغ می نمایند. چاپ روم یک انتشارات آنلاین و پیشرو در ارائه خدمات چاپی با کیفیت عالی و تعرفه ارزان است. سفارش های چاپی خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید.