بهترین چاپخانه کتاب

نشر های برتر ایران

مقدمه
در این مقاله سعی شده است لیستی از بهترین چاپخانه های کشور خدمت شما همراهان همیشگی چاپ روم ارائه گردد. توجه داشته باشید که تعداد چاپخانه های فعال در حال حاضر بسیار بیشتر از موارد ذکر شده در این پست می باشد. این لیست صرفا بر اساس نتایج حاصل از سرچ گردآوری شده است.

انتشارات مینوفر

بیشترین حوزه فعالیت انتشارات مینوفر در زمینه چاپ کتاب از پایان نامه و مقاله است. دانشجویان متقاضی شرکت در مصاحبه دکتری می توانند با چاپ یک کتاب علمی و مرتبط با رشته تحصیلی خود، رزومه علمی خویش را تقویت کرده و برگ برنده ای در اختیار داشته باشد تا در جلسه مصاحبه ارائه دهند. انتشارات مینوفر با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای و با مجوز رسمی از  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور کاملا تخصصی در زمینه چاپ کتب علمی فعالیت دارد و اکثر مخاطبین این چاپخانه گروه دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها می باشد. انتشارات چاپخانه این فرصت را برای کاربران خود فراهم آورده تا در اسرع وقت و با حداقل هزینه، مقاله و پایان نامه خود را تبدیل به کتاب کنند.

انتشارات آرنا

چاپخانه آرنا با اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت خود را در حوزه چاپ کتاب های ادبی، عمومی و البته دانشگاهی به طور کاملا حرفه ای دنبال می کند. اساتید و نویسندگان کتب مختلف می توانند با چاپ کتاب در انتشارات آرنا، امتیازات ویژه ای به دست آورند:

  • طراحی جلد رایگان
  • عرضه کتاب در نمایشگه های بین المللی
  • انتشار کتاب در کتابخانه دیجیتال انتشارات آرنا
  • حفظ حق امتیاز برای نویسنده کتاب

انتشارات ققنوس

از قدیمی ترین چاپخانه های کشور، انتشارات ققنوس می باشد که فعالیت خود را اولین بار در سال 1350 شروع کرد. آغاز فعالیت این چاپخانه به شکل یک کتاب فروشی کوچک بود که رفته رفته در سال 1356 توانست فضای بیشتری را به کار خود اختصاص بدهد. ادبیات معاصر و کلاسیک، تاریخ، فلسفه، رمان و داستان، روان شناسی و پزشکی از متداول ترین حوزه هایی هستند که امتشارات ققنوس به چاپ کتاب در این زمینه ها می پردازد. منظومه خاک تالیف سپانلو، شازده احتجاب نوشته هوشنگ گلشیری و توراندخت اثر برتولت از بهترین آثار چاپ شده توسط این چاپخانه می باشد.

چاپخانه سوره مهر

چاپخانه سوره مهر از فعالان نشر در زمینه توسعه فرهنگ و هنر ایرانی به شمار می آید که با بهره گیری از کادری مجرب زمینه گسترش چاپگ و نشر کتاب های فرهنگی را فراهم آورده است. این چاپخانه در حال حاضر به عنوان نخستین انتشارات اندیشه و هنر انقلاب اسلامی مشغول به فعالیت است.

چاپخانه شاپرک

انتشارات شاپرک با سابقه 14 سال فعالیت در زمینه چاپ و همچنین اخذ مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی، توانسته است بهترین خدمات چاپ را در جهت چاپ بروشور، چاپ کتاب، چاپ کاتالوگ، تبلیغات و غیره ارائه دهد و به یکی از چاپخانه های مطرح کشور تبدیل شود.

انتشارات سنا

بهره مندی از دستگاه های چاپ پیشرفته و به روز ، تاسیس خط تولید دیجیتال و صحافی، استفاده از دستگاه های چاپ لیتو گرافی از امتیازات مهم انتشارات سنا به حساب می آید. نویسندگانی که اقدام به چاپ کتاب در انتشارات سنا می نمایند از تسهیلات ویژه ای این چاپخانه برخوردار خواهند شد.

چاپخانه نیماژ

اگر چه این انتشارات سابقه چندان زیادی ندارد و از سال 1392 فعالیت حرفه ای خود را در حوزه شعر آغاز نمود اما در همین مدت زمان توانست با استفاده از نیروی قوی و حرفه ای، حوزه کاری خود را گسترش دهد و هم اکنون در سایر عرصه ها نیز وارد شود و به چاپ کتاب های داستانی از نویسندگان برجسته داخلی و خارجی بپردازد.

چاپخانه امیر کبیر

از جمله انتشاراتی های خصوصی که طی چند دهه توانسته فعالیت حرفه ای خود را با چاپ 2800نسخه کتاب دنبال کند، انتشارات امیر کبیر می باشد. این چاپخانه در حدود یک دهه فعالیت خود را متوقف نمود و سپس با اعمال تغییراتی در خط مشی خود، فعالیت های چاپ و نشر خود را از سر گرفت.

چاپخانه نگاه

در سال 1352 چاپخانه نگاه وارد حوزه چاپ و نشر کتاب گردید و توانست در زمینه چاپ کتاب رمان، شعر، نقد و نظریه خوش بدرخشد. این چاپخانه از سال 1391به طور تخصصی، دامنه فعالیت خود را به چاپ کتاب های ادبی معطوف کرد و توانست آثار بزرگان عرصه ادبیات مانند نصرت رحمانی، بزرگ علوی، شهریار، رضا براهنی، محمد علی افغانی ، عماد خراسانی و غلامحسین ساعدی را به چاپ برساند.

نتیجه گیری
انتشارات آنلاین چاپ روم با ارائه بهترین خدمات چاپ کتاب و پرینت ارزان آماده دریافت سفارشات چاپی شما کاربران محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.