بهترین موسسه چاپ کتاب

اگر اهل مطالعه کتاب هستید لازم است این 8 انتشاراتی را بشناسید!

مقدمه
در این پست قصد داریم موسسات برتر چاپ کتاب را خدمت شما  معرفی کرده و خدمات ارائه شده توسط آنها را به تفصیل بیان نماییم اما گفتنی است چاپ روم با بهترین موسسات چاپ کتاب هم تفاوت دارد که در ادامه بیان خواهیم نمود با ما همراهی نمایید.

چاپ شاپرک

این موسسه از جمله مراکز چاپ و نشر برتر کشور به شمار می آید که با داشتن  مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- شماره پروانه نشر ۱۱۶۸۸- انصافاٌ توانسته در این زمینه موفق عمل کند. سابقه16 ساله این موسس چاپ و نشر حاکی از آن است که در این مدت زمان توانسته است رضایت مشتریان را جلب نموده و در صنعت چاپ حرفی برای گفتن داشته باشد. داشتن کادر مجرب و متعهد و همچنین بهره گیری از تجهیزات و امکانات به روز جهت چاپ و نشر کتاب مهمترین شاخصه این مرکز به شمار می رود. خدمات ارائه شده توسط این موسسه چاپ را می توان در موارد زیر خلاصه کرد: استخراج کتاب از پایان نامه، چاپ حرفه ای کاتالوگ در سایز های متنوع و در رنگ های اختصاصی و متالیک، چاپ انواع پوستر و بروشور، چاپ کتاب شعر و رمان، چاپ دیجیتال، چاپ سیاه و سفید

مرکز چاپ دانشگاه شهید بهشتی

مرکز چاپ و نشر دانشگاه شهيد بهشتی اولین بار در سال 1352تحت عنوان اداره انتشارات تاسیس گردید. چاپخانه این مرکز به طور رسمی فعالیت خود را در سال ۱۳۵۴ شروع کرد. روند فعالیت این موسسه چاپ و نشر کتاب تا سال  ۱۳۵۹ همچنان پابرجا بود تا اینکه در همین سال عنوان سازمان چاپ و انتشارات را به خود اختصاص داد. در سال ۱۳۶۲ چاپخانه دانشگاه شهید بهشتی، زيرمجموعه معاونت پژوهشي قرارگرفت. اين تقسيم‌بندی  تا سال  1370همچنان ثابت بود  تا اینکه در این سال مجدداً انتشارات و چاپخانه تحت عنوان مركز چاپ و انتشارات با هم یکی شدند. یکی از مزایای مهم چاپ کتاب با استفاده از خدمات ارائه شده توسط موسسه چاپ و نشر دانشگاه شهید بهشتی این است که مراحل چاپ کتاب به گونه ای انجام می پذیرد که هزینه چندان زیادی را بر ناشر وارد نسازد.

موسسه چاپ و نشر پیام رهیابان

انتشارات پیام رهیابان مفتخر است که کتاب های شما را در هر قالبی اعم از ترجمه، داستان، رمان و یا پایان نامه به چاپ برساند. مولفین می توانند با استفاده از چاپ کتاب در موسسه انتشارات پیام رهیابان به مزایای زیر دست یابند

چاپ کتاب با کمترین هزینه، سرعت بالای چاپ، تحویل کتاب به شمارگان، سهیم شدن در فروش کتاب، عرضه کردن کتاب در نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران و شهرستان ها، طراحی روی جلد، استفاده نمودن از زینک خروجی جهت بالا بردن کیفیت چاپ عکس و متن.

چاپ و نشر ارشدان

موسسه چاپ کتاب ارشدان این افتخار را دارد که با ایجاد یک فضایی آکادمیک و با بهره گییری از تجارب مشاورین با تجربه و متعهد خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. قابل ذکر است که تمامی کارشناسان و مشاوران این موسسه به صورت حضوری و آنلاین در تمام مراحل چاپ کتاب پاسخگوی مشتریان خود می باشند.  مرکز چاپ و نشر ارشدان در سال های اخیر با تشکیل دو بخش ناشرین دانشگاهی و عمومی در نمایشگاه جهانی کتاب توانست نظر اکثر دانشگاهیان و مولفین ایرانی را به خود جلب نماید.

از آنجایی که مرکز چاپ ارشدان با هلدینگ ایران تایپیست همکاری می کند  و تیمی بزرگی از مترجمان و تایپیستان و پژوهشگران (حدود 25000نفر) را در این مجموعه گرد آوری نموده اند، مولف این امتیاز را خواهد داشت تا با هزینه بسیار کم، کتاب خود را چاپ کند. انتشارات ارشدان فرصتی را در اختیار دانش پژوهان عزیز قرار داده است تا از سراسر کشور، درخواست خود را مبنی بر ترجمه و چاپ کتاب یا تبدیل پایان نامه به کتاب ثبت نموده و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرند.

چاپ و نشر مینوفر

انتشارات مینوفر با اخذ مجوز رسمی از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی این فرصت را فراهم آورده است تا دانش پژوهان بتوانند با پرداخت حداقل هزینه پایان نامه و مقالات خود را با حداقل قیمت به صورت کتاب به چاپ برسانند.

موسسه چاپ و نشر سنا

این انتشارات با استفاده از تجهیزات پیشرفته در صنعت چاپ و نشر کتاب مانند دستگاه آلات لیتوگرافی، دستگاه های چاپ اُفست، خط تولید دیجیتال و صحافی توانسته است کار گاه های بزرگی را راه اندازی نماید. خدمات ارائه شده توسط این انتشارات با پرداخت حداقل هزینه امکان پذیر خواهد بود. از دیگر امتیازات این موسسه اختصاص دادن  تخفیف ها و تسهیلات ویژه به نویسندگان خود می باشد.

انتشارات پژوهش برتر

 تالیف، چاپ شعر و رمان، ویراستاری ، پایان نامه از جمله خدماتی است که توسط انتشارات پژوهش برتر ارائه می گردد. سرعت بالای چاپ، استفاده از کادر مجرب و هزینه مناسب از دیگر امتیازات این موسسه به شمار می رود.

چاپ و نشر آنلاین چاپ روم

علاوه بر وجود موسسات فعال در حوزه چاپ و نشر کتاب طی سال های اخیر شاهد روی کار آمدن یک سرویس پرینت و کپی آنلاین هستیم که توانسته است  از طریق وب سایت خود https://chaproom.com/book و یا از طریق شبکه های اجنماعی این فرصت را برای کاربران محترم فراهم بیاورد تا به صورت آنلاین از سراسر کشور سفارش خود را ثبت نمایند. طریقه استفاده از خدمات ارائه شده توسط این وب سایت به این طریق است که کاربر پس از ثبت سفارش خود، جزوه یا فایل مورد خود را در قسمت مربوطه آپلود کرده و پس از گذشت چند روز با بالاترین کیفیت و سرعت فایل خود را پرینت گرفته شده  درب منزل دریافت کند. استفاده از بهترین تکنولوژی چاپ این امکان را فراهم آورده است تا استارت آپ چاپ روم توانایی چاپ صد هزار صفحه در روز را داشته باشد. تمامی مراحل چاپ توسط کادر مجرب و حرفه ای انجام می گیرد به همین دلیل کاربر می تواند با خیال راحت سفارش خود را ثبت نماید و نسبت به کیفیت و امنیت کار کاملا اطمینان داشته باشد. تضمین کیفیت مهمترین مشخصه وب سایت چاپ روم می باشد به نحوی که در صورت وجود هر گونه مشکل چاپی، هزینه چاپ عودت داده می شود. خدمات ارائه شده توسط وب سایت چاپ روم علاوه بر چاپ کتاب به شرح زیر می باشد

  • ویراستاری
  • صفحه بندی
  • اخذ مجوزهای لازم ویژه انتشارات و موسسات آموزشی

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی