چاپ جزوه موسسات آموزشی

تفاوت چاپ را با ما تجربه کنید/ چاپ روم

مقدمه
اگر به دنبال یک موسسه معتبر با سابقه درخشان در زمینه چاپ جزوات آموزشی خود می گردید، به شما انتشارات آنلاین چاپ روم را پیشنهاد میکنیم. با استفاده از خدمات این موسسه قطعا کیفیت را به شکلی کاملا متفاوت احساس خواهید کرد. در این پست می خواهیم به مهمترین نکاتی اشاره کنیم که در چاپ جزوه موسسات آموزشی مهم تلقی شده و توسط انتشارات چاپ روم به طور دقیق رعایت می گردد.

چرا چاپ روم؟

آموزشگاه ها به جهت اینکه تعداد زیادی دانشجو میپذیرند و ملزم به ارائه جزواتی هستند تا دستاورد های خود را در اختیار شاگردان قرار دهند به دنبال مراکز چاپ ارزان می گردند تا بدین وسیله در قبال حجم بالای سفارش چاپ، هزینه کمتری بپردازند و از لحاظ اقتصادی برایشان مقرون به صرفه باشد.

چاپ روم برای آن دست از ارگان ها و سازمان هایی که قصد سفارش به تیراژ بالا را دارند، پکیج های تخفیف ویژه در نظر گرفته است. شما می توانید با ثبت درخواست خود مبنی بر چاپ به تعداد زیاد، 30صفحه از پرینت خود را مهمان چاپ روم باشید. هزینه این تعداد صفحه برای شما محاسبه نخواهد شد و به طور رایگان در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

نکات مهم در چاپ جزوات آموزشی

جنس کاغذ چاپ

جنس کاغذ نکته ای بسیار مهم و کلیدی در ارتقای سطح کیفیت چاپ جزوات آموزشی است. کاغذ های چاپ متناسب با گرماژی که دارند از همدیگر تفکیک می شوند. به طور مثال کاغذ هایی در بازار موجود است که با نام های کاغذ سپید، کاهی، کاغذ کرافت متداول هستند. این کاغذ ها هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی است که از دیگر کاغذ ها متمایز می شود و چاپ را به گونه ای خاص ایجاد می کند. به طور معمول کاغذ تحریر در گرماژ 80 و 100گرمی تولید و عرضه می شود. این در حالی است که کاغذ گلاسه دارای وزن تقریبی 150گرم و135 گرم بوده و به دو صورت رنگی یا سیاه و سفید در بازار عرضه می گردد.

نکته: این امکان برای مشتری فراهم گردیده است تا در زمان ثبت سفارش، تقاضای خود را برای چاپ یک رو یا چاپ دو رو ثبت نماید.

صحافی جزوه

نوع صحافی جزوه در شکل ظاهری ان بسیار تاثیر گذار است. به طور مثال اگر شما قصد چاپ یک جزوه کم حجم را داشته باشید استفاده از طلق و شیرازه های رنگی می تواند وجه زیبایی به جزوه شما ببخشد، ضمن اینکه امکان خواندن متن صفحه اول جزوات آموزشی یا درسی به دلیل شفاف بودن این نوع صحافی امکانپذیر است.

امتیازات چاپ جزوات آموزشی در چاپ روم

تحویل به موقع

یکی از مهمترین نگرانی آموزشگاه ها و موسسات آموزشی این است که چاپ در زمان مقرر انجام نگیرد و در روند آموزش، خللی ایجاد گردد. کارشناسان ما در چاپ روم افرادی مجرب و حرفه ای هستند که کاملا آموزش دیده و تخصصی عمل می کنند. به جهت اعمال دقت نظر و استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ، سفارش مشتری به موقع انجام می شود و به آدرس ثبت شده در فرم ثبتنام ارسال خواهد شد. یکی از دلایل استقبال بی نظیر از خدمات چاپ این انتشاراتی، تحویل به موقع درب آموزشگاه است.

کیفیت عالی همراه با تعرفه ارزان

برخی آموزشگاه ها به دلیل تجربه هایی که از خدمات چاپ سایر انتشاراتی ها داشته اند بر این باور هستند که چاپخانه ها، هزینه هایی گزاف در راستای ارائه خدمات چاپ دریافت می کنند در حالی که بعضا کیفیت قابل قبولی را نشان نمی دهند.

ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که هزینه های چاپ در انتشارات چاپ روم به حداقل قیمت در سایر موسسات چاپ محاسبه می گردد و از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است.

قیمت پرینت سیاه سفید
قیمت پرینت رنگی 
 

نتیجه گیری
تجارب سال ها فعالیت حرفه ای در صنعت چاپ و نشر از چاپ روم، یک انتشاراتی قدرتمند ساخته است. اگر در قسمت نظرات وب سایت این مجموعه دقت بفرمایید ؛ ملاحظه می کنید که تمامی مشتریان از خدمات این موسسه نهایت رضایت را داشته اند و به مشتری دائم تبدیل گردیده اند. کارشناسان متخصص چاپ روم ضمن دریافت سفارش مشتریان محترم، آماده ارائه مشاوره های رایگان به متقاضیان هستند.