چاپ عکس ارزان دیجیتال

ثبت خاطرات زیبا با چاپ عکس ارزان و دیجیتال!

 داستان چاپ عکس دیجیتال چاپروم از آنجایی شروع شد که نیاز به چاپ عکس ارزان و با کیفیت مناسب جز نیازهای مشتریان ما بود. چاپ روم علاوه بر خدمات چاپ و پرینت ارزان ، چاپ جزوه وکتاب، خدمات چاپ دیجیتال عکس رنگی در انواع سایز انجام می دهد. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای چاپ عکس باید در نظر گرفت، کیفیت است. مجموعه ما با استفاده از دستگاه های دیجیتال رنگی و به روز،این آمادگی را دارد که چاپ عکس های شما را با قیمت بسیار پایین و کیفیت عالی با دستگاه های دیجیتال چاپ انجام دهد و به سراسر کشور ارسال کند.

هدف اصلی ما رضایت مشتریان است لذا به منظور رفاه حال مشتریان، چاپ عکس را در قالب پکیج های مختلف ارائه می دهیم که می توانیم به سراسر کشور و به صورت رایگان ارسال نماییم.

 

چاپ عکس

چاپ آنلاین عکس (فوری)

با یک کلیک ساده و به راحتی آب خوردن عکس هاتون را با بهترین کیفیت چاپ کنید، و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.اگر دوست داشتید ما میتونیم عکساتون رو رتوش یا طراحی کنیم، راستی این عکس ها ضد آب هست و هیچ وقت پاک نمیشه!!!!

ثبت سفارش

چرا چاپ آنلاین عکس!؟

بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که اصلا نیازی به چاپ عکس نیست. این عقیده ناشی از چند عامل است، اولین عامل، قیمت بالای چاپ عکس است که مجموعه چاپ روم این اطمینان را به شما میدهد که هزینه چاپ عکس شما را تا هفتاد درصد کاهش داده است دومین عامل کیفیت چاپ دیجیتال عکس است که مجموعه ما آن را تضمین میکند. دومین عامل نبود زمان کافی برای مراجعه به آتلیه عکاسی است، به همین دلیل ما چاپ آنلاین عکس را در مجموعه خود رونمایی کردیم. کافی است در هر کجای ایران عزیز هستی در منزل و یا حتی محل کار خود، اقدام به سفارش آنلاین کنید. پس کافی است همین الان به قسمت سفارش چاپ عکس بروید و ثبت سفارش کنید و عکس های جذاب و خاطره انگیز خودت را به صورت چاپ شده درب منزل دریافت نمایید.

مزایای سفارش چاپ ارزان عکس رنگی از چاپ روم

  • سفارش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام چاپ روم
  • امکان پیگیری سفارش تا لحظه دریافت درب منزل
  • انتخاب سایزهای مختلف ویژه چاپ عکس
  • کیفیت بالای چاپ و تضمین کیفیت
  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • چاپ ارزان و به صرفه عکس
  • تضمین کیفیت

 

چاپ عکس رنگی

 

پکیج های چاپ عکس رنگی ارزان چاپ روم

همانطور که ذکر شد مجموعه ما جهت رفاه حال شما کاربران عزیز، اقدام به چاپ عکس از طریق پکیج های شگفت انگیز با قیمت های استثنایی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از پکیج ها، به پیج اینستاگرام چاپ روم مراجعه کنید و یا با پشتیبانان سایت تماس بگیرید تا شما را در این مورد راهنمایی کنند.

ویژگی چاپ عکس با دستگاه های دیجیتال لیزری

  • هزینه بسیار پایین چاپ عکس در مقایسه با سایر روش های چاپ
  • چاپ بر روی انواع کاغذهای گلاسه با ابعاد مختلف
  • کیفیت چاپ عالی در مقایسه با قیمت چاپ
  • سرعت بالای چاپ عکس 

 

چاپ عکس

 

مجموعه چاپ روم، آماده عقد قرار داد با سازمان های خصوصی و دولتی جهت انجام کلیه خدمات چاپ میباشد.  پیشنهاد ما به شما این است که همواره لحظه های شیرین خود را که در کنار خانواده و دوستان از طریق دوربین عکاسی و یا گوشی ثبت کرده اید را با چاپ آنها، همواره در کنار خود نگه دارید و برای نسل های بعد از خودتان به ارث بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ عکس ارزان و با کیفیت با پشتیبانان سایت تماس حاصل فرمایید.