چاپ آنلاین در گیلان

حرفه ای چاپ کنید/ خدمتی نوین در گیلان

مقدمه
در این پست از سری پست های جذاب و جالب چاپ روم می خواهیم به شمال کشور برویم و روند توسعه چاپ آنلاین را در یکی از شهرهای شمالی بررسی کنیم. چاپ آنلاین در گیلان را از دست ندهید. مطالب ارزشمندی در این مقاله آورده شده است.

چاپ عکس آنلاین در گیلان

بیشتر انسان ها دوست دارند خاطرات با هم بودنشان را ثبت کنند و یا خاطرات قدیمی خود را که در فایل های الکترونیکی سیو شده است به شکل فیزیکی چاپ کنند و در معرض دید خود قرار دهند. امروزه برخلاف چند دهه گذشته صنعت چاپ به ویژه در حوزه چاپ عکس پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. دیگر نیازی به مراجعه حضوری به به لابراتور های عکاسی یا مراکز چاپ فیزیکی نیست. شما می توانید به راحتی در منزل خود بنشینید و با صرف زمان بسیار کم به صورت آنلاین سفارش چاپ عکس را در فضای اینترنتی ثبت کنید.

سفارش چاپ عکس آنلاین در گیلان

جهت سفارش چاپ عکس آنلاین در گیلان کافی است در گوگل اسامی لابراتور های مجهز به سیستم چاپ آنلاین را سرچ نمایید. در لیست نمایش داده شده، لابراتور مورد نظر را انتخاب کنید و به وب سایت اختصاصی آنها مراجعه نمایید. در بخش ثبتنام، نام کاربری و رمز عبور را وارد کرده و فرم مربوط به ثبت سفارش را تکمیل نمایید. تمامی اطلاعات مربوط به چاپ عکس در این فرم گنجانده شده است. شما بر اساس سلیقه و نظر خود ابعاد، نوع کاغذ چاپ و طرح هندسی شاسی را انتخاب می نمایید. در نهایت از طریق درگاه الکترونیکی، هزینه چاپ عکس را پرداخته و عملیات ثبت سفارش چاپ عکس آنلاین پایان می پذیرد.

انواع کاغذ چاپ عکس

کاغذ مات

کاغذ مات یا لاستر دارای میزان تراکم تقریبی  50درصد نقره می باشد که سطح صاف و یک دستی دارد. با توجه به اینکه بافت کاغذ مات نرم است، نور را بازتاب نمی دهد و شبیه پارچه مخمل به نظر می رسد. تقریبا همه عکس ها از عکس پرسنلی گرفته تا عکس های حرفه ای قابلیت چاپ بر روی کاغذ لاستر را دارند. همانطور که از نام کاغذ مات بر میاید، چاپ عکس بر روی آن به حالت مات می باشد.

کاغذ سیلک

کاغذ سیلک از جمله کاغذ های حرفه ای برای چاپ عکس به شمار می رود. این کاغذ از 85 درصد تراکم نقره تشکیل شده و زبری قابل توجهی دارد. کیفیت چاپ عکس بر روی کاغذ سیلک تا حد زیادی بالاست و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند. در مقایسه با کاغذ مات بسیار ضخیم تر و مقاوم تر است و آسیب پذیری کمتری دارد. توصیه می کنیم برای چاپ عکس های خود از این کاغذ استفاده نمایید زیرا به نسبت کیفیت بالای چاپ، هزینه آن نسبتا پایین است و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

کاغذ براق

نوع دیگری از کاغذ های ویژه چاپ عکس که از میزان تقریبی60 درصد تراکم نقره برخوردار می باشد، چاپ عکس است. مهمترین مزیت استفاده از کاغذ براق، قابلیت پوشش دادن نویز های تصویر است. به همین دلیل برای چاپ عکس های با کیفیت پایین گزینه پیشنهادی بسیار خوبی می باشد. رنگ های به کار برده شده در تصویر چاپ شده بر روی این کاغذ شفاف تر و روشن تر به نظر می رسند.

کاغذ چاپ اکلیلی

لاکچری ترین کاغذ مخصوص عکاسی که در لابراتورهای حرفه ای وجود دارد، کاغذ اکلیلی است. روند چاپ عکس بر روی کاغذ اکلیلی در مقایسه با فرایند چاپ سایر کاغذ ها کمی متفاوت است زیرا از دستگاه های چاپ ویژه و مدرن جهت چاپ عکس بر روی این کاغذ استفاده می شود. همچنین به کار گیری رنگ های شیمیایی جلوه بصری بسیار زیبایی به عکس های چاپ شده بر روی کاغذ های اکلیلی می دهد.

کاغذ پریل

کاغذ پریل جزو کاغذ های حرفه ای در صنعت عکاسی محسوب می شود و میزان تراکم نقره در آن بسیار بالاست به حدی که به رنگ نقره ای به نظر می رسد. از لحاظ ظاهر شبیه کاغذ براق است و درخشندگی زیادی دارد اما از مقاومت کمتری برخوردار است.

نتیجه گیری
صنعت چاپ در تمامی حوزه های فعالیت حرفه ای خود از چاپ کارت ویزیت گرفته تا چاپ عکس روی شاسی پیشرفت های شگرفی را طی چند سال اخیر تجربه نموده است. آشنایی با تنوع طرح های ارائه شده توسط چاپخانه های آنلاین می تواند به شما کمک کند تا عکس خود را به یک چاپخانه معتبر که دارای طراحان مجرب است بسپارید.