چاپ عکس آنلاین

چاپ عکس آنلاین با روش هایی که شاید ندانید!

ثبت خاطرات به واسطه عکس گرفتن که از طریق نگاتیو انجام می گیرد از جمله لذت هایی است که تقریبا همه مردن به آن علاقه دارند و با قرار گرفته در محیط و امکان زیبا سریعا اقدام به ثبت عکس می نمایند. اگر چه در گذشته برای چاپ عکس های گرفته شده اقدام به تاباندن نور از طریق روش کانتاکت یا اگراندیسور بر روی نگاتیو می نمودن و از طریق فرایند شیمیایی، فیزیکی عملیات چاپ انجام می پذیرفت اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر کسی از نگاتیو استفاده می کند و تقریبا همه به سمت دنیای دیجیتال گرایش پیدا کرده اند. به این ترتیب عکاسی قدیمی جای خود را به عکاسی مدرن داد.

چرا چاپ عکس آنلاین اهمیت دارد؟

امروزه با هوشمند شدن تلفن های همراه و تبلت ها به دوربین های پیشرفته که دارای قدرت پردازش و وضوح تصاویر بسیار بالا هستند، مردم امکان بیشتری برای تصویر برداری از لحظات خود در جمع های خانوادگی و یا دوستانه دارند. نگهداری عکس ها در گالری موبایل و تبلت ها تا مدت محدودی امکان پذیر است زیرا به علت حجم حافظه معین در گوشی های همراه شاید مجبور شویم پس از مدت زمانی این عکس ها را حذف نماییم. این موضوع باعث شده است تا در اغلب موارد عکس های خود را در یک سیستم خانگی سیو نماییم و یا اینکه بر روی شاسی چاپ کنیم. اگر قصد چاپ عکس های خود را داریم ولیکن به دلیل محدودیت هایی نمی توانیم به صورت فیزیکی به لابراتور های عکاسی مراجعه نماییم می توانیم از خدمات دور کاری این لابراتور ها استفاده کنیم. به عبارت دیگر در منزل خود بنشینیم و با استفاده از تحولات بزرگ در سیستم عکاسی از خدمات اینترنتی عکاسی ها بهره مند شویم. نکته مهم دیگر که نشان دهنده اهمیت چاپ عکس آنلاین است توجه به نکته می باشد که هزینه پرداخت شده در قبال چاپ عکس آنلاین نسبت به چاپ عکس حضوری به نسبت کمتر می باشد

خدمات آنلاین لابراتور های عکاسی

لابراتور های عکاسی به راحتی سایت های خاصی را به خود اختصاص داده اند که به مشتری این فرصت را می دهد تا در کمترین زمان ممکن به این سایت های اینترنتی دسترسی پیدا کند و از میز خدمات ارائه شده که شامل موارد زیر می باشد، سفارش خود را ثبت نماید:

چگونه می توان اقدام به چاپ عکس آنلاین کرد؟

مشتری می تواند بدون اتلاف وقت در مراکز چاپ به راحتی هر چه تمام در منزل و یا جایی که نشسته از طریق پیام رسان ها و یا سایت های مربوطه به چاپ خانه ها متصل شود و در قسمت آپلود تصاویر اقدام به ثبت سفارش خود مبنی بر انتخاب سایز نماید. پس از اینکه آپلود تصاویر با ابعاد مشخص توسط مشتری انجام گرفت فیلد هایی باز خواهند شد که از  آنها خواهد پرسید ترجیح می دهند عکس چاپ شده آنها بر روی چه نوع کاغذی( کاغذ براق, سیلک، لاستر، پریل) به چاپ برسد؟ نوع قاب و مدل فانتزی و یا سایر مدل های ارائه شده نیز در این سایت ها قابل مشاهده خواهد بود که در هریک از این موارد مشتری با انتخاب آنها به چاپخانه می گوید با چه مشخصاتی عکس مورد نظر را چاپ کند.

آیا چاپ عکس پرسنلی به روش آنلاین امکان پذیر است؟

عکس پرسنلی نیز مانند سایر عکس ها قابلیت چاپ آنلاین را دارد به این ترتیب که فرد می تواند در منزل شخصی خود و بدون صرف زمان و یا ماندن در ترافیک از طریق مونوپاد یا سه پایه گوشی هوشمند خود را ثابت نگه دارد، زمان بندی دوربین را تنظیم نموده و پس از پوشیدن لباس رسمی، پرده سفید رنگی را در پشت سر خود آویزان کرده و سپس اقدام به ثبت عکس نماید. در نهایت با ارسال عکس پرسنلی به چاپخانه های آنلاین، ویرایش ها و سایز بندی های مربوطه انجام خواهد گرفت و عکس چاپ شده به آدرس مورد نظر ارسال می گردد.

نکاتی که قبل از سفارش چاپ عکس آنلاین باید مورد توجه قرار دهید:

  • بهترین فرمت برای چاپ عکس دیجیتال را انتخاب نمایید
  • نسبت به رزولوشن مناسب برای چاپ عکس با کیفیت دقت لازم را داشته باشید
  • کاغذ مرغوب با ماندگاری بالا را برای چاپ عکس آنلاین خود انتخاب کنید

چاپ عکس آنلاین از طریق پولاروید

در صورتی که نیاز به چاپ عکس فوری دارید و در کوتاه ترین زمان ممکن حدود الی دو ساعت باید به عکس های مورد نظر دسترسی یابید می توانید از قابلیت چاپ عکس فوری توسط دوربین پولاروید بهره مند گردید. غلتک های جای گذاری شده در درون این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا در همان لحظه عکس های خود را چاپ کنید

نتیجه گیری
پیشرفت تکنولوژی ضرورت همگام شدن با زندگی مدرن را فراهم می آورد. عکاسی نیز از عرصه تحولات بزرگ جا نمانده است و فعالیت های خود را متناسب با پیشرفت زمان گسترش داده است. به این ترتیب می توان تمامی فعالیت های مربوط به عکاسی را از طریق خدمات آنلاین انجام داد. از جمله مهمترین خدمات آنلاین لابراتور های عکاسی، چاپ عکس آنلاین می باشد. در کمترین زمان ممکن حداقل چند ساعت پس از ثبت سفارش می توان، عکس چاپ شده خود را درب منزل تحویل بگیرید. اگر ثبت سفارش توسط افراد برون شهری باشد برای تحویل عکس چاپ شده درب منزل آنها حدوداً یک الی دو روز زمان نیاز است.