چاپ دیجیتال کتاب حتی بیست جلد

چاپ دیجیتال کتاب حتی بیست جلد

شاید شما یک نویسنده و یا یک دانشجو باشید و قصد دارید کتاب چاپ کنید ولی اصلا نمیدانید باید از کجا شروع کنید و یا اینکه برای نشر کتاب خود به مشکل برخورد کرده اید. برای پاسخ دادن به این موضوع تا پایان همراه ما باشید تا شما را با نحوه گرفتن حق نشر و یا چاپ ارزان کتاب راهنمایی کنیم. برای دادن سفارش چاپ دیجیتال کتاب کافی است به قسمت مربوط به خدمات چاپ کتاب رفته و سفارش خود را ثبت کنید.

مراحل چاپ کتاب چیست؟

برای اینکه بتنوانید یک کتاب خوب و پرفروش چاپ کنید، کافی است یک سری اصول را در نظر بگیرید. چاپ روم با تجربه چندین ساله خود در حوزه نشر و چاپ کتاب، این آمادگی را دارد که از صفر تا صد چاپ کتاب همراه شما عزیزان باشد.

اصل اول برای چاپ کتاب، محتوای غنی و جذاب کتاب میباشد. به جرات میتوان گفت که این اصل مهم ترین بخش برای فروش بالای کتاب میباشد. پس در ابتدا تا میتوانید بر روی موضوع و محتوای کتابی که قصد چاپ آنرا دارید، وقت بگذارید. در همین حد خدمت شما عرض کنیم که ویژگی بارز یک نویسنده خوب، شجاعت و دانایی میباشد. سایر مراحل بعدی را به ما بسپارید و از نظرات متخصصان مجرب ما در سایر بخش ها استفاده کنید.

اصول دوم برای چاپ کتاب، طراحی جلد و سایز یا همان قطع کتاب میباشد. این مرحله هم تاثیر بسزایی در میزان فروش کتاب دارد که باز هم میتوانید از مشاوره رایگان متخصصان چاپ روم بهره مند گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت خدمات چاپ کتاب رفته و با وارد کردن شماره تماس خود، در سریع ترین زمان ممکن از نظرات مشاوران ما به صورت رایگان استفاده کنید.

مرحله آخر گرفتن مجوزهای لازم برای چاپ کتاب میباشد. در حال حاضر، برای چاپ دیجیتال کتاب، به سه مجوز نیاز دارید. شابک، فیپا و مجوز وزارت ارشاد، سه مجوزی هستند که باید برای چاپ کتاب اخذ کرده باشید. پس از عبور از این سه اصل نوبت به چاپ کتاب میرسد که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

 تفاوت چاپ دیجیتال کتاب با چاپ افست کتاب

به طور کلی ما به دو شکل کتاب چاپ میکنیم. اولین مورد چاپ دیجیتال کتاب است. چاپ دیجیتال، برای چاپ کتاب در تیراژهای پایین مورد استفاده قرار میگیرد ولی چاپ افست کتاب برای تیراژهای بالاتر استفاده میگردد. این که بگوییم در کدام حالت هزینه چاپ پایین تر است، بستگی به تیراژ مورد نظر شما و تعداد صفحات کتاب میباشد ولی اگر برای یک کتاب به تیراژ بالا نیاز داشته باشید، چاپ افست کتاب، به صرفه تر است.

قیمت چاپ دیجیتال کتاب

بر اساس قطع های معمول چاپ کتاب، در سه دسته اقدام به قیمت گذاری کرده ایم که در ادامه به بررسی آن میپردازیم. تعرفه چاپ افست کتاب به دلیل نوسانات روزانه قیمت کاغذ، باید استعلام قیمت گرفته شود. برای استعلام قیمت چاپ کتاب کافی است با پشتیبانان چاپ روم تماس حاصل فرمایید و قیمت را به صورت لحظه ای دریافت کنید.

تعرفه چاپ هر صفحه کتاب

چاپ کتاب قطع رحلی: 125 تومان

چاپ کتاب قطع وزیری: 100 تومان

چاپ کتاب قطع رقعی: 75 تومان

هم چنین انواع خدمات صحافی کتاب هم انجام میدهیم و فقط شما کافی است برای چاپ کتاب خود، طرح جلد و فایل کتاب را با ما تحویل دهید و کتاب های چاپ شده را درب منزل دریافت کنید.

مزایای سفارش چاپ کتاب در چاپ روم

  • قیمت ارزان چاپ سیاه سفید
  • تضمین کیفیت چاپ
  • آماده سازی در اسرع وقت و ارسال به سراسر کشور
  • پشتیبانی لحظه ای تا لحظه دریافت مرسوله
  • امکان سفارش آنلاین و عدم مراجعه به چاپ خانه

در پایان از اینکه همراه ما بودید بسیار قدردانی میکنیم و امیدواریم دغدغه شما برای چاپ کتاب را حل کرده باشیم. برای سفارش چاپ کتاب کافی است به قسمت خدمات چاپ کتاب در سایت چاپ روم مراجعه کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ و نشر کتاب با پشتیبانان سایت تماس حاصل فرمایید.