پرینت سیاه سفید تراکت

دانستنی های پرینت سیاه سفید تراکت!

مقدمه
تراکت تبلیغاتی یک ابزار ابلاغ پیام به شکل گسترده استبه این روش اطلاع رسانی که غالبا یکبار مصرف بوده و در جاهای پر ازدحام و شلوغ انجام می گیرد تبلیغ خیابانی نیز گفته می شود. پرینت سیاه و سفید تراکت این فرصت را در اختیار شما می گذارد تا به جای پرداخت هزینه های زیاد جهت ساخت تابلو های بزرگ  برای معرفی برند و اعتبار  شرکت خود با پرداخت هزینه کمتر از طریق ابزار تبلیغات و یازاریابی کاغذی یعنی تراکت این کار را انجام دهید. دستگاه های زیادی وجود دارد که با قیمت مقرون به صرفه امکان چاپ و پرینت تراکت را در اختیار شما قرار می دهد. به طور معمول تراکت ها یا به صورت رنگی و یا به شکل سیاه و سفید پرینت گرفته می شود با توجه به اینکه پرینت رنگی  تراکت می تواند هزینه بردار باشد اکثر افراد علاقمند هستند با استفاده از پرینت سیاه و سفید تراکت، اقدام به جلب نظر مشتری نمایند و خدمات خود را معرفی سازند. در همین راستا تصمیم گرفیتم در این مقاله به موضوع پرینت سیاه و سفید تراکت بپردازیم و کاربرد آن را توضیح دهیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تراکت های سیاه و سفید/ مقرون به صرفه ترین ابزار تبلیغات

در واقع تراکت های سیاه و سفید مناسب ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین ابزار تبلیغاتی و بازار یابی به شمار می روند. به طور معمول حداقل تعداد سفارش پرینت سیاه و سفید تراکت در حدود 1000 عدد A5 و یا 2000 عدد A6 در نظر گرفته می شود. جالب است بدانید در این نوع تراکت های سیاه و سفید  به رغم استفاده از کاغذ رنگی، چاپ بر روی آنها به شکل سیاه و سفید خواهد بود. تراکت سیاه و سفید معمولا بر روی کاغذ چاپ می شود و به ندرت پیش میایید امکان چاپ این نوع تراکت ها بر روی سایر مواد و یا متریال ها امکان پذیر باشد. نکته مهم در رابطه با پرینت سیاه و سفید تراکت این است که برای چاپ این ابزار تبلیغاتی می توان از دو طرف کاغذ استفاده نمود و تمامی اطلاعات مربوط به خدمات ارائه شده توسط یک برند یا شرکت را بر هر دو طرف کاغذ چاپ کرد.

پرینت سیاه و سفید تراکت آنلاین

چاپخانه های آنلاین خدمات خود را به طور حرفه ای و اختصاصی در زمینه پرینت و چاپ در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. بنابراین اگر قصد پرینت سیاه و سفید تراکت را داشته باشید کافی است با انتخاب اندازه، رنگ کاغذ و سایر اطلاعات مربوطه، سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان چاپخانه در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و هماهنگی های لازم را انجام خواهند دارد

امتیازات پرینت سیاه و سفید تراکت

  • پرینت سیاه و سفید تراکت در مقایسه با پرینت رنگی مقرون به صرفه تر است. چنانچه قصد داشته باشید تعداد زیادی تراکت جهت تبلیغات خود چاپ کنید با استفاده از پرینت سیاه و سفید نیاز به پرداخت هزینه مناسب تری خواهید داشت. این در حالی است که پرینت تراکت رنگی بسیار گران بوده و با توجه به یکبار مصرف بودن این ابزار تبلیغاتی خیابانی موجب ضرر مالی خواهد شد.

  • چاپ سیاه و سفید محتوای متنی و تصاویر بر روی کاغذ های رنگی طراحی زیبایی را ایجاد خواهد کرد و در جلب توجه افراد جامعه تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

  • با توجه به اینکه مردم تبلیغات ملموس را دوست دارند شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر، تبلیغات گسترده تری انجام دهید و اطلاع رسانی بیشتری داشته باشید.

آیا امکان پرینت سیاه و سفید تراکت با استفاده از پرینتر های رنگی وجود دارد؟

بله، با استفاده از ترفند ساده و کاربردی زیر می توانید با در اختیار داشتن دستگاه پرینتر رنگی اقدام به چاپ سیاه و سفید تراکت نمایید

پرینت سیاه و سفید تراکت با استفاده از جوهر سیاه

به این منظور می توانید در زمان پرینت تراکت فقط از کارتریج سیاه استفاده نمایید بدین ترتیب تمامی رنگ های موجود به شکل سیاه و سفید بر روی کاغذ تراکت چاپ می شود.

روش پرینت سیاه و سفید تراکت

در اولین قدم شما باید سطح کارتریج سیاه دستگاه پرینتر را بررسی کرده، کاغذ مناسب با ابعاد A5 و یا A6 را در سینی تغذیه دستگاه پرینتر قرار دهید  تا با اطمینان خاطر بتوانید تراکت را با کیفیت خوب به چاپ برسانید. سپس به سراغ رایانه متصل به دستگاه پرینتر بروید و فایل تراکت مورد نظر را باز کنید. حالا  بر روی گزینه پرینت کلیک نموده و قسمت تنظیمات را انتخاب کنید. اکنون نوع رنگ سیاه و سفید را انتخاب کنید و با استفاده از گزینه دیگر نوع کیفیت چاپ را مشخص نمایید. قصد دارید تراکت سیاه و سفید با کیفیت عالی چاپ شود و یا با کیفیت معمولی. در ادامه بر روی ok کلیک کنید. بر روی دستگاه پرینتر صفحه نمایشی طراحی شده است که شما می توانید تعداد کاغذ های مورد نیاز برای چاپ تراکت را مشخص کنید. بدین ترتیب روند پرینت سیاه و سفید تراکت انجام می گیرد و شما می توانید نسخه های فیزیکی تراکت را جهت تبلیغات در اختیار داشته باشید.