نرخ چاپ عکس در اصفهان

چاپ عکس در اصفهان با بهترین قیمت

 

مقدمه
سوالات متداولی در راستای چاپ عکس در اصفهان  وجود دارد از جمله اینکه نرخ چاپ عکس چگونه تعیین می شود؟ آیا نرخ چاپ عکس در اصفهان مانند سایر شهر های ایران محاسبه می گردد؟ چاپ روم در این مقاله قصد دارد با پاسخگویی به این سوالات و نمونه های مشابه  و همچنین با بررسی مهمترین عوامل تاثیر گذار در محاسبه نرخ چاپ عکس در شهر های مختلف از جمله اصفهان، زمینه ای را فراهم بیاورد تا شما خوانندگان محترم، ضمن پرداخت هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه، بالاترین کیفیت چاپ عکس را در اختیار داشته باشید.

چاپ روم همراه همیشگی شما/ بهترین کیفیت چاپ عکس را از ما بخواهید.

 قیمت چاپ عکس در اصفهان تحت تاثیر چه عواملی است؟

عوامل متعددی چون الف) جنس کاغذ چاپ ب) دستگاه چاپ ج) نیروی متخصص  و غیره  وجود دارند که بر  قیمت نهایی چاپ عکس تاثیر می گذارند. معمولا این پارامتر های اثر گذار در تمامی لابراتور های عکاسی صرف نظر از شهر مورد نظر، نقش تعیین کننده دارند. در ادامه به کاغذ عکاسی به عنوان مهترین عامل تعیین کننده قیمت چاپ عکس پرداخته می شود.

کاغذ عکاسی

کاغذ عکاسی بر خلاف سایر کاغذ های چاپ در انواع خاصی تولید و عرضه می شوند که هر کدام از آنها بسته به کیفیت چاپ عکس بر روی خود قیمت متفاوتی دارند. این نوع کاغذ ها دارای پوشش شیمیایی هستند که نسبت به نور حساسیت نشان می دهند. اگر چه انواع متفاوتی از کاغذ های عکاسی در بازار موجود است و هر کدام ویژگی ها و امتیاز های منحصر به خود را دارند اما باید اشاره نمود که تمامی این کاغذ های چاپ از یک لایه حساس به نور همراه با لایه ژلاتینی که بر روی آن چسبیده شده است، ساخته می شوند. جالب است بدانید که کاغذ های چاپ عکس یا اصطلاحا کاغذ های لابراتوری از نوع رولی می باشند در حالی که کاغذ های پرینتر  از نوع کاغذ های صاف و برگی انتخاب می شوند.

قیمت انواع کاغذ عکاسی در اصفهان

قیمت کاغذ عکاسی بسته به نوع برند، ابعاد و وزن آنها محاسبه می گردد. این موضوعی است که در تمامی لابراتور های عکاسی و چاپخانه ها صرف نظر از اینکه در اصفهان باشد یا در شهر دیگری در تعیین قیمت چاپ عکس  لحاظ می شود.

کاغذ  براق

مدل کاغذ براق یا گلاسه مهمترین نوع کاغذ چاپ عکس به حساب می آید که به دلیل درخشندگی زیاد در برابر نور به آسانی قابل تشخیص است. انعکاس نور از سطح کاغذ براق یا گلاسه، جلوه بسیار خاصی به عکس چاپ شده می دهد. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای چاپ عکس های شاد و رنگی خود از این نوع کاغذ چاپ عکس استفاده نمایید زیرا به دلیل نویز گیر بودن، نقص و کیفیت پایین عکس را تا حد زیادی پوشش می دهد. این نوع کاغذ چاپ عکس قیمت نسبتا مناسبی دارد و  

عموما برای چاپ عکس های روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. نرخ قیمت کم این کاغذ در مقایسه با کیفیت مناسب چاپ عکس قابل توجه می باشد.

کاغذ مات

کاغذ مات یا لاستر به دلیل دارا بودن کنتراست بالا، نور را انعکاس نمی دهد و همانطور که از نام این کاغذ مشخص است سطح مات و ماسه ای دارد. معمولا از کاغذ مات برای چاپ عکس های پرسنلی، چاپ روی شاسی و عکس های قابی استفاده می شود. چاپ عکس بر روی کاغذ مات از ماندگاری بالایی برخوردار است و با توجه به قیمت مناسب خود، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

کاغذ چاپ سیلک

یکی دیگر از انواع متفاوت کاغذ مناسب چاپ مربوط به کاغذ سیلک یا ابریشیمی است. مهمترین شاخصه این کاغذ عدم برجای ماندن اثر انگشت بر روس سطح آن است. از لحاظ ظاهری می توان گفت کاغذ سیلک ترکیبی از  ویژگی های ظاهری کاغذ براق و مات را دارا است و بین این دو قرار می گیرد اما  نرخ چاپ عکس بر روی این کاغذ در مقایسه با کاغذ براق و مات بیشتر است.

کاغذ  اکلیلی

جالب است بدانید که کاغذ اکلیلی از ابتدا دارای پوشش اکلیلی نیست بلکه پس از چاپ عکس بر روی آن یک لایه براق و شفاف اکلیلی بر روی آن کشیده می شود. این کاغذ چاپ عکس به خصوص برای عکس کودکان و نوزادان جلوه زیبایی ایجاد می کند. قیمت چاپ عکس برروی کاغذ اکلیلی نسبتا زیاد است.

کاغذ متالیک

در مقایسه با انواع کاغذ های چاپ عکس، کاغذ متالیک بسیار گران قیمت بوده و جزو کاغذ های حرفه ای عکاسی به شمار می رود. تراکم زیاد نقره در این کاغذ سبب شده است تا جلوه ظاهری عکس بسیار شفاف و زیبا دیده شود. کیفیت چاپ عکس بر روی کاغذ متالیک به حدی بالا است که تمام جزییات را نمایش می دهد. بیشترین کاربرد این نوع کاغذ در عکاسی های صنعتی و حرفه ای می باشد.

برای سفارش پرینت رنگی  با قیمت استثنائی کلیک نمایید.

نتیجه گیری
شما می توانید با مراجعه به وب سایت اختصاصی لابراتور های عکاسی اصفهان، عکس های سیو شده در گوشی موبایل یا کامپیوتر خود را آپلوده نموده و سفارش چاپ آن را ثبت کنید. همچنین می توانید نرخ قیمت چاپ عکس را در چاپخانه های متفاوت به صورت آنلاین مشاهده کرده و با دیدن نمونه عکس های چاپ شده با کیفیت، بهترین چاپخانه را برای چاپ عکس خود، با قیمت مناسب انتخاب نمایید.