مجوز چاپ

چطور بدون دردسر مجوز چاپ کتاب بگیرم؟

چگونه مجوز چاپ کتاب بگیریم؟

شاید برای بسیاری از شما که قصد چاپ کتاب دارید، این سوال پیش آمده باشد که مجوز چاپ کتاب را چگونه دریافت کنیم و یا اینکه پیش خود این فکر را کرده باشید که گرفتن مجوز چاپ کتاب، برای شما مانند شکستن شاخ غول است ولی چاپ روم این اطمینان را به شما میدهد که میتوانید به راحتی و در کنار کدیگر تمامی مجوز های لازم جهت چاپ کتاب را دریافت کنیم و در واقع شاخ غول را با هم بشکنیم. به طور کلی چاپ روم تمام مراحل چاپ و نشر کتاب از صفر تا صد کار را به به کارگیری از متخصصین حوزه چاپ و نشر کتاب به بهترین نحو ممکن انجام میدهد. به همین منظور تا پایان این مقاله در کنار ما باشید تا شما را به طور دقیق و تخصصی با این مباحث آشنا کنیم.

مجوزهای لازم جهت چاپ کتاب در ایران

در کشورمان، برای انتشار و چاپ کتاب به سه مجوز نیاز داریم. اولین مجوز، شابک کتاب میباشد. شابک کتاب در واقع شماره اختصاصی بین المللی کتاب میباشد و معمولا یک کد 13 رقمی میباشد که برای هر کتاب منحصر به فرد میباشد. این کد توسط ناشر گرفته میشود. چاپ روم به دلیل اینکه حق نشر کتاب را دارد، به راحتی میتواند برای کتاب مورد نظر شما شابک دریافت کند پس خیالتان بابت این قضیه راحت باشد.

دومین مجوز برای حق چاپ کتاب، دریافت فیپا کتاب میباشد. فیپا در واقع به عنوان شناسنامه کتاب شناخته میشود و معمولا حاوی اطلاعاتی در مورد عنوان کتاب و نویسنده و سرشناسه کتاب میباشد و معمولا در اول هر کتابی قرار داده میشود. چاپ روم دریافت فیپا را هم به عهده میگیرد و بازهم خیال شما را در این مورد راحت میکند.

مجوز آخر و نهایی، مجوز وزارت ارشاد و فرهنگ میباشد. پس از اینکه دو مجوز قبلی را برای کتاب مورد نظر خود دریافت کردید، میبایست چند نسخه چاپی کتاب را به وزارت ارشاد و فرهنگ تحویل دهید و این مجوز را دریافت کنید. معمولا دریافت این مجوز دو هفته زمان میبرد.

همانطور که ملاحظه کردید، گرفتن مجوز کتاب با چاپ روم چقدر آسان و راحت میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با پشتیبانان چاپ روم تماس حاصل فرمایید.

چاپ دیجیتال و افست کتاب

بعد از گرفتن مجوزهای بالا، نوبت به چاپ کتاب در تیراژهای مختلف میباشد. چاپ روم این قابلیت را دارد که چاپ کتاب ارزان و با کیفییت در تیراژهای مختلف حتی ده جلد را انجام میدهد. معمولا برای چاپ کتاب زیر 500 جلد، از چاپ دیجیتال کتاب و برای سفارشات بالای 500 جلد از چاپ افست استفاده میکنند.

برای مشاهده قیمت آنلاین و به روز چاپ کتاب خود، کافی است وارد سایت چاپ روم شوید و به طور لحظه ای قیمت ارزان چاپ کتاب خود را استعلام بگیرید. چاپ روم این تضمین را به شما کاربران میدهد که کیفیت چاپ تمامی سفارشات شما را تضمین میکند و در صورت هرگونه مشکل بابت کیفیت چاپ میتوانید سفارش خود را عودت کنید.

چاپ روم با استفاده از دستگاه های مجهز صحافی، تمامی خدمات صحافی کتاب و جزوه را با قیمت ارزان و کیفیت بالا انجام میدهد.

در پایان هم از شما بابت همراهی و اینکه به ما اعتماد میکنید تشکر میکنیم. مجموعه چاپ روم آماده عقد قرارداد با تمامی سازمان ها دولتی و موسسات آموزشی با قیمت توافقی میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما کافی است در قسمت مشخص شده در صفحه اصلی سایت، شماره تماس خود را وارد کنید تا پشتیبانان سایت چاپ روم در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را خدمت شما انجام دهند.