فواید چاپ کتاب

با چاپ کتاب خود جاودان شوید!

مقدمه
با شعار تنها کتابتان است که می ماند میخواهم فواید چاپ کتاب را شرح دهم... حتی اگر یک جلد از کتابتان را چاپ کنید کتابتان برای شما تا آخر عمر شهرت شما را یدک میکشد. در ادامه این محتوا فواید چاپ کتاب که بی شمار هستند را شرح می دهیم پس با ما همراه باشید.

مطالبی که خواهید خواند:

فایده های چاپ کتاب چیست؟

مهم ترین مزیت چاپ کتاب برای مؤلف یا مترجم اثر

فایده چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری چیست؟

چرا دانشجویان و اساتید باید کتاب چاپ کنند؟

آیا چاپ کتاب برای فروش فوایدی دارد؟

 

فایده های چاپ کتاب چیست؟

هرچقدر از فواید چاپ کتاب بگوییم کم است! شاعران نویسندگان، رمان نویسان و مترجمان حرفه ای، دانشجویان و اساتید قادر خواهند بود با ماندگار کردن اثر چاپی خود حداقل از 3 الی4 مزیت چاپ کتاب خود بهره ببرند.

توصیه ما این است که اگر مترجم هستید با اقدام به موقع چاپ اثرتان میتوانید اولین نسخه ترجمه شده کتاب مورد نظر در بازار باشید و از رقبای خود پیشی بگیرید. اگر شما مولف کتاب هستید و می خواهید شهرت کسب کنید و یا دانش خود را منتقل نمایید قادر خواهید بود علاوه بر آگاه سازی افراد به عنوان نویسنده نام خود را مطرح کنید. اگر هم یک نویسنده تازه کار هستید قادر خواهید بود یک قرارداد با یک انتشاراتی ببندید و با صرف زمان و انرژی بسیار کمتر فروش خود را چندین برابر کنید. حتی اگر یک محقق هستید با تبدیل مقالات  و حتی پایان نامه خود به عنوان کتاب در تیراژ پایین رزومه کاری خود را گسترش دهید. اما آیا می دانتید مهم ترین نکته و رسیدن به مزایای چاپ کتاب مهمترین نکته انتخاب ناشر معتبر است.

مهم ترین مزیت چاپ کتاب برای مؤلف یا مترجم اثر

اگر در مترجمی توانایی لازم دارید و کتاب تالیفی برای چاپ و بهره گیری از کتاب ندارید پیشنهاد ما استفاده از کتاب های لاتین برای ترجمه به زبان فارسی است که شما از امتیازات آن بهره خواهید برد. ما می توانیم با دادن مشاوره در این زمینه به شما کمک کنیم. حتی برای افرادی که مزایای چاپ کتاب آن ها را به سمت چاپ تالیف هایشان سوق داده  میتوانیم چاره اندیشی کنیم و  هزینه چاپ کتابشان را به شدت کاهش دهیم.

فایده چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری چیست؟

اگر به دنبال گرفتن 20 نمره مصاحبه دکتری هستید؟ اگر به دنبال اخذ 20 نمره طلایی هستید این نمرات از چاپ کتاب می تواند تامین شوند. با استفاده از این ترفند می توانید از مزیت بهره ببرید و تا حد زیادی امتیاز خود را بالا ببرید و شانس پذیرفته شدن خود را زیاد کنید.البته با یک راهنمایی صادقانه شما از امتیاز 5 الی 20 ی بهره خواهید برد. اما مهم ترین موضوع برای شما ممکن است هزینه چاپ کتاب باشد.

 دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا اگر بدانند که با هزینه اندک هم می توانند رساله و پایان نامه خود را در قالب کتاب چاپ کنند بی شک با چاپ روم این امر محقق خواهد شد.

چرا دانشجویان و اساتید باید کتاب چاپ کنند؟

حتی اگر عضو هیت علمی هستید یا دانشجو هستید لازم نیست کتاب خود را در تیراژ بالا چاپ نمایید. در چاپ روم شما حتی اگر یک جلد کتاب هم داشته باشید ما چاپ خواهیم کرد.

یعنی می توانید از چاپ کتاب حتی 1 نسخه و ارزانترین قیمت چاپ کتاب توسط ما نهایت استفاده را نمایید تا امتیاز لازم برای تقویت رزومه را به راحتی در کمتر از 1 ماه کسب نمایید.

آیا چاپ کتاب برای فروش فوایدی دارد؟

مزیت اقتصادی چاپ کتاب تنها فایده نیست بدون شک چاپ کتاب در کنار سایر عواملی مانند ماندگار شدن اثر و رسیدن به شهرت از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و این عوامل موجب خواهند شد مولفان و مترجمان به درآمد برسند. برای آن دسته از اشخاصی که کسب درامد از چاپ کتاب هدف اصلیشان است و دغدغه مالی ندارند تیراژ بالا پیشنهاد میشود، اما ما با مشاوره های واقع گرانه به مولفین یا مترجمینی که برای اولین بار و یا به تازگی وارد این حوزه شده اند و چالش مالی نیز دارند پیشنهاد تیراژی با ریسک کمتر میدهیم. صاحبین اثر باید توجه داشته باشند که داشتن بازار فروش و برخورداری از استقبال عمومی در جامعه که باعث افزایش تیراژ چاپ کتاب شده و در نهایت سود بالایی را نصیب نویسنده خواهند کرد. چاپ روم با مشاوره خود در این امر یاری رسان خواهد بود.

نتیجه نهایی
از مهمترین فواید چاپ کتاب جلوگیری از سرقت کتاب و انتقال افکار خود به دیگران، افزایش اعتماد به نفس و ایجاد اعتبار اجتماعی، تقویت رزومه، مطرح شدن و استقلال مالی یا  ورود به دنیای مولفین است.